چاپ این برگه

تمسخر مردم کهگیلویه و بویراحمد توسط وزیر راه و شهرسازی

گروه سیاسی – بر اساس اطلاعیه‌ منتشر شده، قرار بود که مراسم تودیع علی محمد علیمردانی مدیرکل فعلی راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد و معارفه عبدالمجید نژادصفوی مدیرکل جدید این دستگاه روز دوشنبه 2 مهرماه ساعت 10 صبح در محل اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شود که این مراسم کنسل و به زمان دیگری موکول گردید.

به گزارش بویرنیوز، عبدالمجید نژادصفوی که بتازگی از آخوندی حکم دریافت کرده عملا بازنشسته است و طبق قانون جدید تا حداکثر 50 روز دیگر باید از مسئولیت خداحافظی کند.

وزارت راه به بهانه کم بودن نمره، گزینه های بومی استان کهگیلویه و بویراحمد را رد کرده، باید پرسید آیا واقعا وقتی علمیردانی بدون هیچ تجربه مدیریتی پا به استان گذاشت آیا مصاحبه داده بود یا خیر.

“راه” امروز مهمترین مشکل و نیاز استان است اما تغییرات مکرر مدیریتی در دولت تدبیر و امید و حضور افراد نه چندان موفق در راس این اداره تاکنون لطمات فراوانی را به استان زده است.

واقعا در راه و شهرسازی با وجود این همه جوان توانمند و تحصیل کرده قحط الرجال است که یک فرد بازنشسته غیربومی باید سکان مدیریت اداره آن را به عهده بگیرد.

بی توجهی به نیروی انسانی کهگیلویه و بویراحمد در وزارت راه وشهرسازی به یک علامت سوال بزرگ تبدیل شده و باید پرسید چه خصومتی در مدیران ارشد این وزارت خانه نسبت به استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

تحمیل افراد ناتوان توسط این وزارت خانه به استان هر روز وضع راه را در این استان بیشتر به محاق برده و ماجرای افتتاح پل بشار و بیماسرتان یاسوج بعد از 15 سال خود اوج فلاکت موضوع را به خوبی نشان می دهد.

متاسفانه وزیر راه و شهرسازی بعد از حادثه سقوط هواپیمای یاسوج به یاسوج آمد و عده های بسیار داد و کم ترین وعده وی هم که برقراری پرواز بود نیز عملی نشد و امروز شاهد بی تفاوتی شخص وزیر نسبت به مشکلات این استان هستیم.

انتصاب یک فرد بازنشسته و به حساب نیاوردن نیروهای توانمند بومی توسط وزیر دهن کجی دیگری به مردم استان است که نمی توان بسادگی از کنار آن گذشت.

وزارت خانه ای که هر کس دوست و فامیل خود را به استان های بی صاحب مانند کهگیلویه و بویراحمد تحمیل می کند و مدیران با گردو و عسل تثبیت می شوند نباید امیدی به حل مشکلات مردم توسط انها داشته باشم