سه شنبه 30 مرداد 1397 - 11:34

نشست تخصصی تاجگردون و آیت الله جنتی!(+عکس)

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از نشست تخصصی خود و اعضای این کمیسیون با دبیر شورای نگهبان و جمعی از حقوقدانان این شورا راجع به مباحث بودجه و اقتصاد خبرداد.

به گزارش بویرنیوز، غلامرضا تاجگردون در صفحه شخصی خود با انتشار تصاویری از نشست با  احمد جنتی دبیر شورای نگهبان، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورا و جمعی از حقوقدانان این شورا، از برگزاری نشست تخصصی خود و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با دبیر و اعضای شورای نگهبان برای بررسی و تبادل نظر حول محور بودجه و اقتصاد کشور سخن گفته است.

تاجگردون در این یادداشت آورده است:‌ با آیت الله جنتی و جمعی از حقوقدانان‌ شورای نگهبان جلسه تخصصی در خصوص مباحث بودجه و اقتصادی داشتیم. شاید دوستان چنین مطرح کنند که شورای نگهبان مگر بحث تخصصی می‌کند؟

در این چند سال، شاید سالی پنج- شش جلسه تخصصی بودجه داشتیم. برخی از موضوعاتی که امروز بحث شد، جناب آقای جنتی مطرح کردند.

تاج گردون موارد مطرح شده از سوی جنتی دبیر شورای نگهبان در این نشست را نظارت بیشتر بر منابع و مصارف شرکت‌های دولتی، موضوع اصل ٤٤ و واگذاری‌ها، افزایش حجم اوراق مالی تعهد زای دولت، اصلاح قانون قدیم برنامه و بودجه، انطباق بودجه با برنامه، تجمیع ردیف‌ها و نظارت بیشتر بر ردیف‌ها، کنترل بیشتر بر مناطق آزاد و اقتصاد مقاومتی عنوان کرده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در پایان آورده است: تا قبل از بودجه سال آینده باید به این مباحث بپردازیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=289028
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دهدشت گفت:

    چقدم تخصصیییییی…

  2. مهندس گفت:

    ایخاسن قوم خویش وابون اما بنکو جنتی قبول نکردن.

  3. مختار گفت:

    هدف جلسه , عکس سلفی یه- به خدا هزار سلفی با جنتی بگیری رد صلاحیتی

  4. محمد گفت:

    نشست تخصصی برای تایید صلاحیت در سال اتی بوده .این هم از اقدامات پدیده تاجگردونیسم است.بعد از اتتصاب کل مدیران .انجام سفارش های استخدامی و بعد نامه نوشتن جهت معرفی افرادی که با سفارش امده اند و دادن پروژه ها به دوستان و …. حالا یکی به نعل و یکی به سندان می زند .واقعا وه متش سیاسی او باید جرو منش های کثیف سیاسی در دانشگاهها تدریس شود

  5. ض گفت:

    دکتر تو عزیزی وتوانمند حضرتعالی لیاقت همنشینی با بزرگان را داری چون توانمندی وتوانایی حضرتعالی قابل انکار نیست چون نمیشود خورشید رانکار کرد

دیدگاه شما