سه شنبه 30 مرداد 1397 - 8:41

پراید دست نیافتنی شد/ 32 میلیون تومان برای پراید 111 ! (آخرین قیمت ها)

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو از افزایش بی رویه قیمت خودروهای داخلی و عرضه پراید ۱۱۱ با قیمت ۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان در بازار خبر داد.

به گزارش بویرنیوز، سعید موتمنی با اشاره به ادامه روند محدودیت عرضه خودرو های داخلی به بازار افزود: این رویه سبب ایجاد اختلاف بسیار بالا قیمت خودروهای داخلی در کارخانه و بازار شده است.
وی قیمت پراید ۱۱۱ را در کارخانه ۲۲ میلیون و ۴۹۲ هزار تومان و در بازار ۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دانست و گفت: امروز دنا پلاس در کارخانه ۵۳ میلیون و ۲۶۸ هزارتومان و در بازار ۸۵ میلیون تومان، پژو پارس در کارخانه ۴۰ میلیون و ۵۹۵ هزار تومان و در بازار ۶۱ میلیون تومان، سمند LX در کارخانه ۳۳ میلیون و ۵۳۵ هزارتومان و در بازار ۵۱ میلیون تومان، پارس تندر در کارخانه ۴۸ میلیون و ۹۵۶ هزار تومان و در بازار ۷۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عرضه شده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با اشاره به اینکه قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ را درکارخانه ۴۱ میلیون و ۹۴۲ هزارتومان است ادامه داد: پژو ۲۰۶ وی ۸ امروز در کارخانه با قیمت ۴۲ میلیون و ۷۸۳ هزارتومان و دربازار ۶۴ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در کارخانه ۳۶ میلیون و ۲۸۶ هزارتومان و در بازار ۵۴ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده ای در کارخانه ۵۴ میلیون و ۳۶۴ هزارتومان در بازار ۷۸ میلیون تومان و ۲۰۷ اتوماتیک در کارخانه ۵۴ میلیون و ۳۶۴ هزارتومان و در بازار ۹۶ میلیون تومان است.

به گزارش بویرنیوز، در حالی که قیمت پژو 207 اتومات به 90میلیون تومان رسیده، استپ وی که دچار نوسانات شدیدی در بازار است و تا یکی دو روز پیش از قیمت 110 میلیونی آن نام برده می شد،اکنون روی 105 میلیون توقف کرده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=289022
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. هموطن گفت:

    ضمن عرض سلام خدمت تمامی مخاطبین محروم که همه محرومیم ومظلوم
    این قیمت ها حباب خالیه اگر مردم عزیز وبا شعور همت کنند واراده داشته باشند نخرند از اون قیمت واقعی هم پایین تر خواهد آمد
    فقط همگام وبا همت

  2. ناشناس گفت:

    چقدما مردم ایران بی بخار شدیم چرا همت به خرج نمیدیم و بانخریدن این اشغالهای داخلی نابودشون نمیکنیم

  3. حمید گفت:

    به همین خیال باش

  4. بیطرف - گفت:

    مردم اتفاقا بیشتر میرن میخرن .هروقت یه چیزی گرون میشه مردم بیشتر بسمتش هجوم میبرن ومیخرن ..

  5. ناظر گفت:

    یا علی مدد نخرید تا دلالان و احتکار کنندگان که دشمن اصلی ملت اند از ملت سیلی بخورند و منتظر سیلی دولت و قوه قضائیه نباشید

دیدگاه شما