جمعه 9 فروردین 1392 - 11:25

دنا به چه قیمتی به بازار می آید ؟

به گزارش بویرنیوز، جواد نجم الدین در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اهداف شرکت در سال “حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی”، اظهار داشت: توسعه اقتصادی از جمله اهداف مهمی بوده که این شرکت از سال گذشته برای تحقق آن تمرین داشته است.

وی ادامه داد: در سال ۹۱ سعی داشتیم بدون وابستگی به شرکت های خارجی همچون پژو، تولید خود را تقویت کنیم و در این امر نیز موفق عمل کردیم.

نجم الدین تصریح کرد: همچنین در این سال، گروه ایران خودرو به طور تقریبی از ارز نفتی استفاده نکرده و ارز حاصل از صادرات محصول جایگزین آن شد.

وی افزود: در سال ۹۱، میزان صادرات این شرکت ۱۰۵ درصد افزایش یافت.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به برنامه های این شرکت در سال جدید، اظهار داشت: در ادامه مسیر خودکفایی و عدم وابستگی به ارز نفتی و همچنین تولید صادرات محور، تولید انبوه خودروی جدید دنا در دستور کار این شرکت قرار دارد.

نجم الدین ادامه داد: در همین راستا، تولید انبوه و تجاری سازی این خودروی لوکس در اواخر اردیبهشت ماه و یا اوایل خردادماه انجام می گیرد.

وی افزود: همچنین خودروی لوکس دنا که مجهز به تمام تجهیزات رفاهی و استانداردهای ایمنی و آلایندگی است، در تابستان امسال به بازار عرضه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: قیمت نهایی خودروی دنا با توجه به نوسانات قیمتی نهاده های تولید هنوز مشخص نیست، اما با توجه به شرایط فعلی و نرخ انواع خودرو، قیمت این محصول ۳۵ میلیون تومان تخمین زده می شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=28853
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما