دوشنبه 1 مرداد 1397 - 23:42

ضعف نظارت بر بازارهای کهگیلویه و بویراحمد

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: روند کنونی نظارت بر بازار کهگیلویه و بویراحمد جوابگو نیست و برای بهبود وضعیت بازار باید از ظرفیت ادارات و دستگاه‌های اجرایی استفاده شود.

به گزارش بویرنیوز، جعفر گوهرگانی در نشست ستاد تنظیم بازار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: برای بهبود وضعیت آشفته بازار استان که دغدغه مردم و مسئولان است باید اجرای طرح ویژه تنظیم بازار را از طریق اعضای این ستاد پیگیری کنیم.

وی با تأکید بر اینکه تأمین رضایت مردم در تصمیم‌گیری‌ها لحاظ می‌شود، افزود: بازار استان باید تحت کنترل ستاد تنظیم بازار باشد که بر این اساس، باید جلسات این ستاد را به صورت هفتگی برگزار کنیم.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نظارت‌هایی که در گذشته انجام می‌شد در شرایط حاضر جوابگو نیست و باید نظارت‌ها به‌ویژه در رابطه با کالاهای اساسی به صورت مستمر انجام شود.

گوهرگانی بیان کرد: روند کنونی نظارت بر بازار استان جوابگو نیست و باید طبق سیاست کلی و دستورالعمل جدید ابلاغی نیروهای بازرسی برای تمام شهرستان‌ها مشخص شده و از ظرفیت ادارات و دستگاه‌های اجرایی نیز برای بهبود وضعیت بازار استفاده شود.

وی ابراز کرد: هیچگونه افزایش قیمتی در مورد کالاهایی مانند آب معدنی، سیمان و تمام کالاهایی که می‌توانند وضعیت بازار را به چالش بکشند به جز در مواردی که تولیدکنندگان پیشنهاد و ستاد تنظیم بازار تأیید کند و در غیر این صورت با متخلفان برخورد می‌شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=287734
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. رضا گفت:

    این حرف ها همه شعار است عملی نخواهد شد

دیدگاه شما