چهارشنبه 6 تیر 1397 - 13:55

زمین خواری میلیاردی در یاسوج

کشف زمین خواری یک میلیاردی در منطقه سروک یاسوج

رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف یک فقره زمین خواری در منطقه سروک شهر یاسوج مرکز این استان به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش بویرنیوز، سرهنگ سعید بالش زر اظهار کرد: در پی اخبار دریافتی مبنی بر تصرف اراضی ملی در منطقه سروک شهر یاسوج ، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات به عمل آمده، مشخص شد ، فردی به همراه شخص دیگری، بیش از یک هزار مترمربع از اراضی ملی به ارزش یک میلیارد ریال را به صورت غیرمجاز تصرف کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با هماهنگی مراجع قضایی و اداره منابع طبیعی، متهمان دستگیر و در تحقیقات تخصصی به علت نداشتن مدارک مبنی بر اثبات مالکیت به جرم خود اعتراف کردند.

به گفته سرهنگ بالش زر، متهمان با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی شدند./پلیس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=285711
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. احمد گفت:

    سلام احسنت ازاین زمین خواری ها خیلی دراستان هست

  2. حمد اللع گفت:

    یک میلیارد ریال یعنی صد میلیون تومان با احتساب ارزش زمینهای سروک یعنی چند متر ؟ در ثانی زمینهای ابا اجدادی مردم رو به اسم منابع ملی غارت میکنن اون حساب نیست . اخ و بختم

  3. علی گفت:

    موارد کوچک را بزرگنمایی میکنید وموارد بزگ نادیده گرفته میشود احسنت بر این عدالت…………؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ صد میلیون تومان هم اکنون ارزشی معادل 10میلیون دارد ارزش بیان را ندارد.

دیدگاه شما