چاپ این برگه

معاونان استاندار کهگیلویه وبویراحمد به یک نفر کاهش یافت/+جزئیات

گروه سیاسی- آنطور که از ظواهر ماجرا پیداست معاونت های سیاسی و اقتصادی استاندار کاملاً تشریفاتی و خنثی هستند.

به گزارش بویرنیوز، استاندار کهگیلویه و بویراحمد یکی از معتمدان خود را به سمت معاونت عمرانی و دو نفر از مهره های نمایندگان بویراحمد و دنا و گچساران را به معاونت های سیاسی امنیتی و اقتصادی منصوب کرد.

استاندار اما گویا تنها به معاونت عمرانی خود نظر دارد و بخش زیادی از اختیارات را به مهندس فیلی داده است.

اگرچه مهندس فیلی از نیروهای توانمند به ویژه در زمینه عمرانی است، اما این نوع نگاه استاندار و استفاده خنثی از دو معاونت دیگر خود سوال برنگیز است.

استاندار در تمام موارد فیلی را جانشین خود می داند و به دو معاون دیگر خود اعتنای چندانی ندارد این را به خوبی در اثرگذاری فیلی در تمامی موارد استانی میتوان مشاهده کرد.

در بسیاری از موارد اگرچه تصمیمات به دو حوزه سیاسی و اقتصادی بر می گردد اما با تعجب می بینیم معاونت عمرانی در این باره اظهار نظر می کند!

این نوع رفتار و نگاه استاندار به خوبی مؤید اینست که انتخاب دو معاون سیاسی و اقتصادی تنها برای راضی نگه داشتن نماینده هاست و هیچ استفاده دیگری برای احمدی ندارد.

به گزارش بویرنیوز، به نظر می رسد با این وجود استاندار کهگیلویه و بویراحمد تنها یک معاون دارد و دو معاون اقتصادی و سیاسی او به صورت کاملاً تشریفاتی و خنثی حضور دارند و هیچ نقش اثرگذاری در اداره امور استان ایفا نخواهند کرد.