چاپ این برگه

آیا پروازهای فرودگاه یاسوج دوباره تعطیل می‌شود؟!

گروه اجتماعی- پس از لغو بدون توضیح پروازهای روز جمعه یاسوج- تهران و بالعکس هواپیمایی آتا، پرواز های روز یکشنبه این مسیر نیز لغو شد.

به گزارش بویرنیوز، اگرچه ادعای به حد نصاب نرسیدن مسافران دست آویز لغو پروازهای فرودگاه یاسوج شده اما منابع بویرنیوز خبر از به فروش رفتن بخش عمده ای از صندلی ها دادند.

هواپیمایی آسمان وقتی آمد با تعداد زیادی از صندلی های خالی روبرو بود و گاهی حتی با ۶ مسافر هم پرواز میکرد، اما با تلاش و ورود جدی دکتر خادمی؛ استاندار سابق پرواز ها ادامه پیدا کرد.

استاندار فعلی که به نظر می‌رسد نه خود و نه معاونانش از پرواز فرودگاه یاسوج استفاده نمی‌کنند، طبیعتاً دغدغه ای هم به فعالیت شرکت هواپیمایی آتا در یاسوج ندارند.

به فرض ادعای هواپیمایی آتا مبنی بر عدم حد نصاب رسیدن مسافران پرواز یاسوج-تهران و بالعکس، در کنار دست فرودگاه یاسوج، پروازهای شرکت ماهان فرودگاه گچساران با اینکه مسافران کمتری دارد اما طبق زمانبندی و بدون تأخیر انجام میشود.

این دست بدقولی ها تنها مسافرانی را متضرر می‌کند که فعالیت های خود را بر حسب زمانبندی پروازهای این شرکت تنظیم می کنند و در نهایت با لغو پروازها روبرو میشوند.

به نظر می‌رسد تعطیلی کامل پروازهای شرکت آتا در مرکز کهگیلویه و بویراحمد منفعتش بیشتر است، چرا که حداقل شهروندانی که بر اساس برنامه پروازی این شرکت فعالیت هایشان را تنظیم می‌کنند از لغو مکرر پروازها ضرر نمی بینند.