شنبه 3 فروردین 1392 - 22:23

شوخی معنادار اوباما با همسر نتانیاهو+عکس

به گزارش بویرنیوز به نقل از 598 ؛ “باراک اوباما” که در سرزمین های اشغالی با استقبال گرم سران این رژیم مواجه شد، در کنفرانس مطبوعاتی خود با نتانیاهو کنایه ای سنگین به وی انداخت.

 

 

باراک اوباما که در طول چهار سال اول ریاست جمهوریش به دلیل اختلاف شدید با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به سرزمین های اشغالی سفر نکرده بود، در ابتدای سخنانش در کنفرانس مطبوعاتی گفت: «خیلی متشکرم از نخست وزیر نتانیاهو به خاطر واژگان محبت آمیز شما! من از سارا همسرتان و همین طور دو فرزندتان به دلیل میزبانی گرمشان تشکر ویژه می کنم. من به نخست وزیر گفتم که پسران شما بسیار خوش تیپ هستند؛ البته خوش تیپی آن ها به مادرشان است.»

اوباما که گویا با این سخنش قصد داشت هم به نتانیاهو و هم به همسرش کنایه ای زده باشد، در ادامه، عبارتی به کار برد که پیشتر از سوی هیتلر استفاده می شده و سیاست نازی های افراطی بوده است. وی تصریح کرد: «هدف ما این است که ژن های میراثمان را بالا ببریم و خوش تیپ تر شویم.»

گفتنی است هیتلر با ادعای برتری نژاد آریایی و به قصد اصلاح نژادی عده زیادی از مردم جهان را کشت و امروز به همین بهانه که در جریان هولوکاست یهودیان از سوی هیتلر کشته شده اند؛ به جای آلمان یا کشورهایی که در این کشتارها دخالت داشته اند، سرزمین فلسطینیان اشغال شده است و جالب تر آن که رئیس جمهور سیاه پوست آمریکا در این سرزمین های اشغالی بار دیگر از اصلاح نژادی سخن می گوید.

رئیس جمهوری آمریکا سخنانش را با اهمیت بالای امنیت اسرائیل برای آمریکا ادامه داد و بدون اشاره به جنایت های رژیم اشغالگر و کشتار زنان و کودکان فلسطینی، از امنیت کودکان اسرائیلی گفت: «خانه هایی را دیده ام که با موشک های حزب الله با خاک یکسان شده اند؛ بچه هایی که فقط می خواهند عاری از بیم و هراس زندگی کنند.»

وی تصریح کرد: «امنیت اسرائیل غیر قابل بحث است.»

 

 

فیلم مربوط به خبررا از اینجا ببینید

 

لینک دانلود

 

 

 

 

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=27796
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما