پنجشنبه 30 فروردین 1397 - 14:01

مناظره خواندنی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و رئیس شورای شهر یاسوج برای واگذاری پارک جنگلی/ اکبری: ما دعوا نداریم! ؛ احمدی: ما دعوا داریم!

گروه اقتصادی – رئیس شورای شهر یاسوج و استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جلسه واگذاری پارک جنگلی یاسوج به وزارت نفت دیالوگ‌های شنیدنی داشتند.

به گزارش «بویر نیوز»، نشست احداث مجتمع تفریحی رفاهی وزارت نفت روز چهارشنبه با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، منتظری مشاور زیست محیطی وزیر نفت، مشاور طرح رفاهی تفریحی پارک جنگلی، شهردار یاسوج، هدایت اکبری رئیس شورای شهر یاسوج و  سایر مسؤولان استان برگزار شد.

در این نشست امیر فیروزی مشاور طرح بیان کرد: مطالعه اولیه این طرح انجام شده و مجتمع تفریحی و رفاهی وزارت نفت در 75 هکتار از اراضی پارک جنگلی یاسوج با نگاه بین‌المللی احداث می‌شود.

وی تصریح کرد: با احداث این مجتمع تفریحی و رفاهی که امکان اقامت سه روزه 100 خانوار در آن دیده شده برای 175 تا 200 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود، همچنین احداث مجموعه ورزشی و باغ پرندگان برای این مجتمع دیده شده است.

رئیس شورای شهر: موافق هستیم به شرطی که مردم بهره مند شوند

در ادامه هدایت اکبری رئیس شورای شهر یاسوج با اشاره به اینکه موافق اجرای طرح مجتمع رفاهی وزارت رفاه در پارک جنگلی یاسوج هستیم، گفت: در صورتی با اجرای این طرح موافقت می‌کنیم که عموم مردم بتوانند به مانند کارکنان نفت از خدمات این مجتمع بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه نفت از استان کهگیلویه و بویراحمد بهره‌برداری می‌شود اما مردم استان استفاده‌ای از آن نمی‌برند، افزود: توقع مردم این است که از این سفره نفت هم استفاده کنند.

اکبری به مصوبه دوم این نشست که در آن آمده بود در طراحی و اجرای طرح به نحوی اقدام شود که ضمن در اولویت قرار داشتن کارکنان وزارت نفت برای استفاده از این مکان، استفاده مردم یاسوج و کارکنان ادارت دولتی نیز پیش‌بینی و تمهیدات لازم را اتخاذ کنند، واکنش نشان داد و گفت: این مصوبه به گونه‌ای تنظیم شود که عموم مردم بتوانند از آن استفاده کنند و اینکه طرح اجرا شود و بچه این استان پشت فنس‌ها بایستد و استفاده نکنند چیزی است که آیندگان ما را نفرین می‌کنند.

وی عنوان کرد: در صورتی موافقت خود را با اجرای طرح اعلام می‌کنیم که مورد استفاده عموم مردم باشد در غیر اینصورت ما مخالفیم و اگر می‌خواهید حکم حکومتی صادر کنید.

استاندار: اگر مخالفت کنید پارک جنگلی را از شهرداری می گیریم!

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این بخش به صحبت‌های رئیس شورای شهر یاسوج واکنش نشان داد و گفت: چیزی به‌نام بهره‌برداری خصوصی در این مجتمع نداریم وقتی مجتمع احداث شود برخی از برنامه‌ها و همایش‌ها را در این مکان برگزار می‌کنیم و حتی همایش‌هایی که شورای شهر داشته باشند هم در این مکان اجرا می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: پروژه مجتمع تفریحی و رفاهی وزارت نفت موجب توسعه و پیشرفت استان و شهر یاسوج می‌شود و در صورتی که با آن مخالفت شود طرح از شهرداری گرفته می‌شود.

وی عنوان کرد: رئیس شورای شهر یاسوج عضو جلسه نیست و ما برای احترام وی را دعوت کردیم.

اکبری: ما دعوا نداریم! / احمدی: ما دعوا داریم!

در این زمان اکبری خطاب به احمدی گفت: ما با کسی دعوا نداریم، احمدی در جواب گفت: من با کسی که جلوی توسعه استان و رشد مردم را بگیرد دعوا دارم.

اکبری ادامه داد: نظر اعضای شورای شهر این است که نقشه طرح مجتمع تفریحی و رفاهی یاسوج ارائه شود و در صورتی که عموم بتوانند با پرداخت مبلغی از آن استفاده کنند، مجتمع احداث شود.

اکبری: باید از حق مردم دفاع کنیم!؟/ احمدی: نمایندگان مجلس موافقت کرده اند!

وی تصریح کرد: نمی‌دانم چرا نمی‌خواهیم واقعیت را بپذیریم ما نماینده مردم هستیم و باید از حق و حقوق مردم دفاع کنیم. احمدی استاندار در پاسخ به این بخش صحبت‌های رئیس شورای شهر یاسوج گفت: نمایندگان همین مردم در مجلس توافق کردند که چنین پروژه‌ای در استان و شهر یاسوج برگزار شود ما می‌گویم اولویت استفاده این مجتمع کارکنان وزارت نفت باشند و بعد مورد استفاده مردم و سایر دستگاه‌های دولتی استانی و کشوری باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اعضای شورای شهر چند ماه است که آمدند اما نمایندگان مردم در مجلس که برخی از آنها بیش از 8 سال سابقه نمایندگی مردم را دارند و حتی فرزندان این استان در تهران (وکیلی نماینده تهران) دنبال اجرای طرح در استان هستند و میگویم که این طرح خصوصی نیست.

وی خطاب به اکبری گفت: دیگر اعضای شورای شهر را برای احداث این طرح در پارک جنگلی یاسوج قانع کنید چرا که این طرح موجب توسعه و پیشرفت استان می‌شود و سنگ‌اندازی‌ها این فرصت طلایی را از استان می‌گیرد.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد خطاب به سخن اکبری مبنی بر اینکه با هم دعوا نداریم، گفت: اینکه مدام پشت تریبون قرار بگیریم و بگویم این استان چند درصد نفت کشور را تامین می‌کند دردی از مردم دوا نمی‌کند همین نگاه‌ها و جهت‌ها جلوی توسعه استان را گرفته است.

وی عنوان کرد: اگر همکاری‌ها صورت گیرد و این طرح در استان و شهر یاسوج احداث شود اعضای شورای شهر و شهرداری بیشترین منفعت را از آن خواهند برد.

احمدی سپس خطاب به رسانه‌ها با تأکید بر اینکه شورای شهر و شهرداری یاسوج موافقت کلی خود را با اجرای این طرح اعلام کردند، گفت: دغدغه شهرداری و شورای شهر به خاطر وظیفه آنها است. شهرداری و شورای شهر تاکنون همکاری خوبی با پروژه‌های اجرایی در شهر یاسوج داشتند و اگر در این خصوص با هم بحثی می‌کنیم خدای ناکرده به معنای مخالفت آنها با اجرای این مجتمع نیست.

در بخش پایانی این نشست هم منتظری مشاور زیست محیطی وزیر نفت گفت: وزارت نفت به صورت جدی خواهان اجرای این طرح در استان کهگیلویه و بویراحمد و پارک جنگلی یاسوج است لذا کمک کنید این اتفاق مهم در این استان رخ دهد.

به گزارش فارس؛ نشست احداث مجتمع رفاهی وزارت نفت با چندین مصوبه از جمله اقاله 75 هکتار زمین پارک جنگلی به‌نام وزارت نفت توسط شهرداری یاسوج ظرف مدت یک هفته در دفتر اسناد رسمی خاتمه یافت.

به گزارش «بویر نیوز»، از نکات قابل تامل این جلسه تاکید مدیران حاضر در نشست بر واگذاری پارک جنگلی بود که از شهردار و رئیس شورای شهر درخواست می کردند که با این موضوع موافقت کنند.

لازم به ذکر است برای اقاله و بازگرداندن زمین پارک جنگلی از سوی شهرداری و انتقال به وزارت نفت لازم است این موضوع در شورای شهر مصوب شود.

بزودی «بویر نیوز» از پشت پرده این تصمیم که هیچ خیر و منفعتی برای مردم شهر یاسوج در ان در نظر گرفته نشده است، افشاگری خواهد کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=276678
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دنا گفت:

    ورود به جاده پارک جنگلی هم ممنوع خواهد شد..

    مگه الان مردم از امکانات شرکت نفتی ها استفاده میکنن؟؟!؟؟!!!
    فقط طبیعت و بام شهر یاسوج تخریب خواهد شد و آه و افسوس برای ما که حداقل میتوانستیم مسیر پارک جنگلی و کوه های آبشار یاسوج رو پیاده بریم و در سکوت لذت ببریم خواهد ماند….

    مخالفت با احداث این مجتمع در پارک جنگلی.

    ( برن زمین بخرن تو سروک و…..)

  2. ... گفت:

    مدیر محترم کانال و سایت لطفا تیتر دقیق بزنید

    تیتر بزنید که استاندار گفته ما با کسی که مانع توسعه بشه دعوا داریم

    تا خواننده سر در گم نشه

    • ۱۱۱۱ گفت:

      اتفاقا مدیر سایت در مورد تیتر درست و بجا نوشتند.

      همین کج فهمی و یا نادانی شماست که ملک و میراث مردم رو برای هر رهگذری که فقط منافع شخصی و گروه خاصی رو تامین میکنه و در آینده هیچ تعهدی به مردم نداره تامین میکنه.
      چرا همین الان که پارک جنگلی عمومیه استفاده نمیکنن و بهانه ی جدایی از مردم میگیرند؟

      حتما باید شش دانگه بزنن به اسمشون تا بیان توی پارک و به ظاهر برای مردم منافع داشته باشن؟

      حتما انتظار دارید در آینده با مردم همسایه بشن و مردم رو اونجا راه بدن؟یه سر به تفریگاه های شرکت نفت بزنید تا جواب بگیرید

      چرا شرکت نفت دقیقا دست گذاشته روی نگین سرسبز یاسوج؟

      توی این چند سال بیش از صد بار با خانواده بصورت تفریحی به پارک جنگلی رفتیم در اکثر مواقع مهمانان خانوادگی رو به پارک جنگلی دعوت میکردیم و همیشه از این پارک بکر و زیبا و خدادادی لذت بردیم.مطمعنم در صورت بذل و بخش این پارک به ارگان شرکت نفت دیگر رنگ و روی پارک جنگلی را نمی‌بینیم.

      از آقای استاندار محترم درخواست داریم نظر مردم رو در نظر بگیرن و به نظر آقای مهندس اکبری احترام بگذارند و بخاطر منفعت طلبها نظر مردم رو لگدمال نکنن.

  3. حقیقت گفت:

    شماکه هرکامنتی باعقیده وفکرخودتان موافق باشدمنتشرمیکنیدکه این خلاف شآن حرفه مقدس خبرنگاری است .نمیدونم این رامنتشرمیکنیدیانه ولی وظیفه من همینه که نظربدم.جناب استاندارخودت روت شدبگی اگرکارکنان نفت ازتفریح سیرشدن مردم عادی هم میتونن اضافی اونهارااستفاده کنن .اصلاجنگل جزانفال وبیت المال ومتعلق به عموم مردم است وپول هگ ازجیب ملت .البته جناب استاندارمیتونه خانوادش رادرهرمکان تفریحی ایران مربوط به هروزارتخانه ای به هراندازه که خسته بشن استفاده کنه ……فقط من بعنوان یک شهروندمیتونم بگم جناب استانداردولت امید دست مریضاد .وخواهشمندم همین اندازهکه ازپارک تفریحی خانواده های نفتی حمایت وخودش رابه زحمت انداخته ازخانواده های بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی که سه ساله بازنشسته شدن ولی یک ریال پاداش نگرفته ان هم دوکلام ازدهان شریفتان ارزومندیم.

  4. فرهاد گفت:

    این کار دویست نفر مستقیم میرن سرکار. یاسوج از مواهب شرکت نفت بهره میبره، مثل توسعه راه‌ها. تبلیغات مثبت برای شهر میشه که گردشگر بیاد. این دوستان ک اذیت میشن و میگن سودش به ما نمیرسه، بدونن شهرهای توسعه یافته هم از ابتدا از اینجا شروع کردند. اومدن این امکانات باعث پیشرفت میشه

  5. دکتر محمدحسینی گفت:

    وقتی نماینده گان براحتی محل استخدام خود را از ادارات دیگر به شرکت نفت انتقال میدهند باید هم جیره خوار نفت شوند.

  6. سید گفت:

    حق با شورای شهر یاسوجه، باید مصوب بشه همه استفاده کنه،فردا درش را ببندند و بگن فقط نفتی ها همون جنگل بمونه بریم پیاده روی بهتره.

  7. ممد گفت:

    خدا شاهده هیشکه گپ راست نیزنه دست همشو من یه کاسه یه آخر سر همه موافقن طرح هم پیاده ایابو مردم هم طبق معمول هیچ من دستشو نی…یا علی

  8. گ گفت:

    از روزی اومدی چیزی ازت ندیدم عیرازاینکه زمین مردم محروم وبی کس سقاوه رادادی. دوباره پارک جنگلی مردم رامیدی .درود براکبری

  9. یاسوج گفت:

    جناب دکترآقای احمدی چند صباحی دیگر استان را ترک خواهد کرد.اونوقته که ماها بیفتیم به جون هم. شرکت نفتی هاگل سر سبد کشورند .این هم یک محمود آبا د دیگه.مگه مردم محمود آباد شمال از اون مجموعه استفاده می کنن . به قول آقای اکبری بچه های ما باید از پشت فنسها و دیواره های بلند نظاره گر باشند و آه و افسوس بخورند.ما مردم مخالف این ساخت این مجموعه نیستیم به شرطی که مردم ابن استان و شهرستان بویر احمد از امکانات اون هم ررابر با شرکت نفتیا استفاده کنند.

  10. علی گفت:

    نماینده مجلس اقاق زارعی بجای اینکه دغدغه مردم را داشته باشد مثل اعضای شورای شهر بدنبال منافع شخصی خودشه

  11. حسن گفت:

    تنها امتیازاین شهربرای مردم استفاده ازطبیعت وجنگل میباشدنه تنها آقای استانداریانمایندگان یاهرمقام دیگری نمی تواندمردم راازاین نعمت محروم کنداگر پارک جنگلی اختصاصی شرکت نفت شد مطابق قانون می توانداز ورود مردم به پارک جلوگیری کندپس چه بهتر که آقای استاندارونمایندگان کاری کنند که این پارک مورد استفاده عموم قرار گیرد

  12. حسن گفت:

    پارک متعلق به همه مردم است

  13. حامد گفت:

    نفتمان راکه میبرندمیفروشندوباپولش درتهران وشهرهای بزرگ طرحهای عمرانی اجرامیکنند،ومتاسفانه استانداربی سوادونمایندگان مجهول الحال ماصداشون درنمیاد،حالادارندزمینهای منابع طبیعی ماکه متعلق به همه ی مردمه درخدمت یه عده خاص قرارمیدن،نفت برای خودتان،بازمینهایمان چه کاردارید،چرابایدهزینه خوشگذرونی یه عده خاص ازثروت طبیعی مردم پرداخت شود،اگراستاندارمیتونه ازوزارت نفت بودجه بگیره وبیمارستان ومدرسه و…برای عموم مردم بسازه،تشکرازاقای اکبری به خاطرمخالفتشان

  14. حمید گفت:

    البته کل رسانه های ما میلی شدن .باید بگم که اقای نیکزاد استاندار قبلی تپه با اون منظره طبیعی رو تخریب کردن رفتن و ماموریتش رو بخوبی هم انجام داد برا دولت قبلی حالا هم نوبت جناب احمدی هست .مردم استان خیای باشرف تر از این هستن که شما دارید میگید شرکت نفت و بقیه ارگانهای دولتی خوش گذرونی بکنن بعد اگر وقت اضاف اومد بدن مردم .آقای احمدی مردم این استان پسماند خور تو و بقیه ارگانها نیستن .عقاب دل و پسماند کفتار دل خوش نیکنه

  15. بویراحمدی گفت:

    با سلام
    بنده بعنوان فرزند این آب و خاک و کسی که سالها در خارج از استان در حال خدمت به مردم این آب و خاک بوده ام عرض می کنم.
    پروژه های اینچنینی قبلا در شهرهای متعددی چون محمودآباد مازندران ، همدان ، مشهد و…. اجرا شده و نه تنها باعث ضرر و زیان مردم بومی نشده بلکه توسعه اقتصادی ، فرهنگی و شهری رو در پی داشته است.
    تاریخ قضاوت خواهد کرد راندن این حجم از سرمایه گذاری از شهر یاسوج خیانتی خواهد بود که تا ابد آیندگان ما را لعن و نفرین خواهند کرد.
    قدری منطق را چاشنی تعصب کور و نگرشهای احساسی کنیم.
    توسعه استان و منطقه میسر نخواهد شد جز با ورود این سرمایه هائی که با زحمت شبانه روزی و لابی دلسوزان این شهر و استان قرار است به کمک عمران این استان بیایند.

  16. الف گفت:

    طوری نوشته تا ۲۰۰ نفر اشتغال انگار سودش به مردم میرسه. بابا ادارات دولتی که اختیارش دست استاتداره کلا شدا فامیلی وای به حال پارک جنگلی که اختیارش دست دیگران بیفته. مگه از اشتعال نفت چیزی به ما رسید.
    اولویت استفاده به لحاظ حقوقی حق استفاده را از مردم‌می گیره. دمت گرم اکبری

  17. شهروند گفت:

    بعنوان یک شهروند یاسوجی مخالف احداث این مجتمع در پارک جنگلی هستم اگه واقعا نیت خیره خیلی جاها میشه مجتمع احداث کنن .تازه مگه مجتمع تفریحی چقدر زمین میخواد . هدف بیش از احداث مجتمع هست .مگه پارک های جنگلی خودش یه تفریگاه نیست ومردم شهر یاسوج بیش از 90درصد مخالف احداث این طرح هستند .نمایندگان محترم حق ندارند برای کل مردم ونسل های بعد تصمیم گیری کنند ّ زیبایی وجاذبه گردشگری یاسوج به جنگل وطبیعتش هست .
    لطفا به تصمیم مردم احترام بگذارید

  18. بویر احمد گفت:

    زنده باد اقای اکبری همه مردم از شما و کسانی که مخالف احداث هستند حمایت می کنند متاسفم برای نماینده گانی که سرمایه ملی این شهر را هم دارند به تاراج می دهند

  19. بویر احمد گفت:

    زنده باد اقای اکبری و دیگر مخالفان همه مردم از شما و کسانی که مخالف احداث هستند حمایت می کنند متاسفم برای نماینده گانی که سرمایه ملی این شهر را هم دارند به تاراج می دهند

  20. همشهری گفت:

    جناب آقای هدایت اکبری رئیس شورای شهر یاسوج .همه مردم پشت شما هستند.و کسی نمیتواند از قدرتش سو استفاده کند و منافع مردم را بخطر بیاندازد.آقای استاندار به چه حقی گفته شورای شهر حق دخالت ندارد.جناب آقای اکبری شما مردم را حمایت کنید مطمن باشید هر جا نیاز باشد پشت شما هستیم.

  21. ناشناس گفت:

    درآمد آن چنانی کارمندان وزارت نفت در گچساران تفریح در بویر احمد
    نماینده هم از نمایندگی خود استفاده کرداز کارمندی استانداری به وزارت نفت منقل شد چرا موافقت نکند
    مردم کیلویی چنده

  22. دنا گفت:

    بسیار کار به جا و خوبیه ساخته بشه مدیریت بشه اگر پارکه و جنگله متعلق به کل ایرانه فقط مختص استان ما نیست.

  23. شهروند گفت:

    مردم بویراحمد تصمیمات شورا را قبول دارند و همانطور که فکر می شد نماینده ها و استاندار به هر قیمتی می خواهند آنرا به نفت بدهند و کارهای خدماتی را به ما لرها بدهند

    چ

  24. ناشناس گفت:

    اطراف یاسوج جاهای خیلی خوبی داره مثل تنگ مهریان تنگ گنجه ای دشتروم ودوپشته دشتروم و کاکان
    نه تنها پارک جنگلی داریم
    لطفا شرکت نفت یه کم بیشتر هزینه کنه وزمین در این مکانها تهیه کنه مگه یاسوج فقط توی پارک جنگلی خلاصه میشه

  25. ناشناس گفت:

    اگرامکان مسولین محترم یه سری هم به دوپشته دشتروم بزنن وتا متوجه شوند که چه بلایی سر این منطقه بکر وقشنگ اورده اند

  26. رمضانی گفت:

    استاندارفعلی مثل استانداراسبق منظورم نیکزاده که اومدیاسوج رابه گندکشیدورفت می خوادیاسوج رابه نفت واگذارکنه بره.آقای احمدی طرحی که مردم ازآن منتفع نشوندهبچ سودی برای مانداره.همچنین نمی خوادبلوف نماینده مارابدی.آقای زارع دنبال معامله کردنه کاری به مردم نداره.آقاجان مردم همه چیزو می فهمن.نگذاریدکاسه صبرمردم به پایان برسه که سیلی مهیب شماراباخودخواهدبرد

  27. ناشناس گفت:

    فقط همینو خوب میدونم نماینده استانمون تو هیچ زمینه ای نمونده ک لطمعه ب مردم استان نزده باشه.حاجی متشکریم

  28. سايه گفت:

    با سلام و أدعيه خير ،خدا پدر اقاي دوستي استاندار سابق استان را رحمت كند كه پارك جنگلي را بنا گذاشت اگر هر كدام از استانداران بومي و غير بومي يك خشت به ان مي افزودن اكنون بهشتي در مركز شهر ياسوج بود ما با سرمايه گذار مخالف نيستيم و ارزوي توسعه استان را داريم ولي پشت پرده تشريف فرمايي غير منتظره حضرت عالي و همراهي بعضي از نمايندگان استان و به خواب رفتن بعضي ديگر معلوم شد واگذاري پارك جنگلي ياسوج و محروم كردن مردم استان از ان يك پروسه است كه بعدا اشكار خواهد شد،اقاي استاندار دست مريزاد ،از طلا گشتن پشيمان گشته ايم مرحمت فرموده ما را مِس كنيد.

  29. موعظه حسنه گفت:

    درپاسخ به برادرعزیزبانام بویراحمدیکه فرمودن من درمحموداباد دیدم مگردران مکانهه تفریگاههای که ادارات وشرکت نفت ساختن غیرازخانواده های مربوطه کسی دیگرراراه میدن .تازه این مکان تفریحی که حدودده هکتارجنگل رانابودمیکنه فردااگرادارات ونهادهای دیگرهرکدام وسوسه بشن برای خودشون مجتمع تفریحی بسازن اخلاقامیتونی جلوش رابگیری .این زمینهامتعلق به عموم مردم است.وبایدبرای همه حفظ شود.هرچندهمین الان هم عده ای بایدخلع یدشوندازمنابع طبیعی وعمومی.درجامعه ای که قوق بعضی پرسنل چندماه دولت نمیتونه پرداخت کنه چطورمیلیاردی میخوان مکان تفریحی بسازن.

  30. مستضعف گفت:

    خوش به حال استانداروشرکت نفتیها.اشکال نداره ماهم میریم ازیک فامیل شرکتی خواهش میکنیم یه بارماراهم باخودش ببره پارک .جناب استاندارشماراکه همه جاراه میدن
    .الان هم فرماندارگچساران دربهترین خونه شرکت نفتی نشسته واستاندارهم تشریف بیارن گچساران معمولا میزبانشون باشگاه شرکت نفته .نکنه شرکت نفت داره به خاطرخدماتی که به بعضی میده باج میخواد.

  31. شهروند گفت:

    مخالفم،و واقعا متاسفم برا احمدي كه ميخواد از اين پروژه بخور بخور كنه،چون ايشان وزارت نفتي بودن

  32. یاسوج گفت:

    تورابه خدا 100میلیارد سرمایه را ازاستان فراری ندهید

  33. بویر احمد گفت:

    تنها جای زیبای یاسوج که همه مردم رایگان استفاده میکنن همین پارک جنگلی است اگه شرکت نفت گرفتش دیگه هیچ کس نمیتونه استفاده کنه اگه حتما استاندار میخاد بیارش یاسوج ببرش اطراف یاسوج چنارستان مور دراز سروک و.. دست از سر این مکان که فقیران رایگان استفاده می کنن بر دارا

  34. علی گفت:

    مگر کارکنان شرکت نفت از امکانات این دولت کم استفاده می کنند چقدرتبعیض و بی عدالتی حتی میان کارکنان دولت خدایا سایر کارکنان دولت خصوصا معلمان مگر به مردم خدمت نمی کنند که هیچ گونه امکانات رفاهی در اختیار ندارند

دیدگاه شما