پنجشنبه 30 فروردین 1397 - 11:19

تساوی ارزشمند نفت و گاز گچساران با شهرداری بندرعباس

در هفته هشتم مرحله نهایی لیگ دسته دو فوتبال کشور با تساوی دو تیم نفت و گاز گچساران و شهرداری بندرعباس پایان یافت.

به گزارش بویر نیوز، در چارچوب مسابقات مرحله نهایی لیگ دسته دو فوتبال کشور در هفته هشتم، عصر دیروز  تیم فوتبال نفت و گاز گچساران  به مصاف  تیم شهرداری بندرعباس رفت.

بر اساس این گزارش، مصاف دو تیم نفت و گاز گچساران  و  شهرداری بندرعباس عصرامروز  راس ساعت  16:45 دقیقه  در ورزشگاه  خلیج فارس بندرعباس برگزار شد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال نفت وگاز گچساران تنها نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در لیگ دو کشور است که تا کنون با انجام 8بازی، 3 برد ،5مساوی  و با کسب 14 امتیاز همچنان بعد از تیم شاهین  شهرداری بوشهر در رده دوم جدول قرار دارد.

گفتنی است، تیم شهرداری بندرعباس  نیز با انجام 8 بازی، 2 برد، 2 مساوی، 4 باخت و با کسب 8امتیاز بعد از تیم  داماش گیلان در رده چهارم جدول لیگ دسته دو فوتبال کشور قرار گرفته است.

در این دیدار تیم شهرداری بندرعباس دقیقه 78از روی نقطه پنالتی گل  خود را به ثمر رساند که تنها دقایقی بعد رضا قیالی در دقیقه 87 موفق شد گل تساوی بخش نفتی‌های گچساران را به ثمر برساند و نفتی‌های گچساران با کسب یک امتیاز از بندرعباس  راهی گچساران شوند.

با پایان دیدارهای امروز تیم شاهین شهرداری بوشهر با 20 امتیاز در صدر جدول قرار گرفته و تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با کسب 14 امتیاز به عنوان تیم دوم  در گروه خود قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش،  در پایان این مسابقات  تیم‌های اول هر گروه به صورت مستقیم  و تیم‌های دوم هر گروه در یک دیدار پلی آف به لیگ دسته اول  کشور صعود خواهند کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=276655
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما