چهارشنبه 29 فروردین 1397 - 14:01

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد: تئاتر معلولین به معنای رهاندن جسم و ذهن در بند محدودیت است

به گزارش بویرنیوز: صبح امروز  اختتامیه جشنواره منطقه ای تئاتر معلولین خلیج فارس- یاسوج در سالن آمفی تئاتر ارشاد استان برگزار گردید.

در این اختتامیه که با حضور مدیرکل بهزیستی استان ،معاون سیاسی و امنیتی استاندار، مدیرکل ارشاد، مدیرکل رفاه، کار و تأمین اجتماعی ،  افروز صفاری‌فرد  مدیرکل دفتر امور مراکز توانبخشی روزانه و توانپزشکی سازمان بهزیستی کشور و جمعی از پیشکسوتان عرصه هنر در سطح استان و کشور  و  سایر میهمانانی که  شرکت کننده بودند  با معرفی آثار برگزیده در بخش های مختلف به کار خود پایان دادند.

در ابتدای این جلسه سید علیرضا موسوی امجد، مدیرکل بهزیستی استان اظهار داشت: برگزاری چنین همایشی با حضور میهمانان ارزنده برای استان افتخاری است که امیدواریم باز هم شاهد چنین برنامه هایی در سطح استان باشیم.

موسوی امجد ضمن عذرخواهی از به تعویق افتادن زمان برگزاری همایش تئاتر منطقه ای در استان اظهار داشت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل سانحه هوایی اتفاق افتاده در این استان به شدت متأثر شده بودند که شرایط روحی و محیطی لازم برای انجام همایش مذکور در وقت تعیین شده وجود نداشت که با این وجود   امیدوارم استان کهگیلویه و بویراحمد توانسته باشد میزبان خوبی باشد و خاطره ای ماندگار در ذهن تک تک میهانان به یادگار بگذارد.

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود:  باید تشکر ویژه ای داشته باشیم به میهمانان اصلی این همایش یعنی همان معلولین عزیز که با عملکرد خودشان در بخشهای مختلف توانسته اند ذهنیت جدیدی را در افکار عامه مردم و مسئولین ایجاد نمایند.

موسوی امجد افزود: از مسئولین و مردم تقاضا داریم و انتظار خانواده های این عزیزان نیز فرصت دادن به  افرادی است که خواسته یا ناخواسته دچار نقصی می شوند تا شاهد عرض اندام این عزیزان باشیم ،  چراکه در بسیاری از موارد  نتایج عملکرد آنها خارج از تصورات عامیانه ما می باشد.

 

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=276610
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما