پنجشنبه 16 فروردین 1397 - 16:15

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با سامد حرف دل مردم را شنید

استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز پنجشنبه از طریق مرکز پاسخگویی و ارتباطات مردمی «سامد» به مشکلات، درخواست‌ها و مطالبات گوناگون مردم در نقاط مختلف استان پاسخ داد.

به گزارش بویرنیوز، علی محمد احمدی همچنین دستورات لازم برای پیگیری و رفع مطالبات مردمی را به فراخور درخواست‌ها و موضوعات مطرح شده توسط آنها به دستگاه‌ها و متولیان مربوطه صادر کرد.
وی تصریح کرد: دستگاه‌های مربوطه موظف‌اند هستند تا حصول نتیجه نهایی مشکلات و مطالبات درخواستی را پیگیری کنند.
وی ابراز داشت: تک تک درخواست‌ها و مشکلات مطرح شده باید در یک بازه زمانی کمتر از یک ماه به استاندار گزارش شود.
احمدی با بیان اینکه دغدغه بالای مردم در پیگیری مسائل عمرانی و عمومی قابل تحسین است گفت: عمده مطالبات درخواستی بر حول همین محور بود.
وی یادآور شد: مساله اشتغال از دیگر درخواست‌های عمده مردمی از طریق این سامانه بود که با توجه به محدودیت‌های و ضوابط قانونی بکارگیری نیروها در نهادهای دولتی تنها از طریق برگزاری آزمون رسمی امکان پذیر خواهد بود.
وی ابراز داشت: البته توضیحات و توجیهات لازم در این زمینه نیز به متقاضیان ارائه شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسائل عمرانی، اجتماعی، طرح‌های راکد سرمایه گذاری، مشکلات اقتصادی، ارائه تسهیلات بانکی و تضییع حقوق برخی کارگران شرکت‌ها توسط کارفرمایان از دیگر موضوعات و درخواست‌های مطرح شده توسط مردم در نقاط مختلف استان بود.
وی بر ضرورت پاسخگویی سریع و تکریم مردم و متقاضیان و جدیت در حل مشکلات مطرح شده تاکید کرد و یادآور شد: پاسخگویی به مسائل و درخواست‌های مردم حتی در دورترین نقطه استان از طریق سامانه «سامد» به طور مستمر و هر ماه یکبار توسط معاونان استانداری، فرمانداران و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی ادامه دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=274764
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما