چاپ این برگه

واکنش خادمی، وکیلی، موحد و بزرگواری به اظهارات توهین آمیز یک نماینده در خصوص لرها

گروه سیاسی- سخنرانی نوروزی؛ نماینده رباط کریم و بهارستان و ایراد سخنانی در خصوص قوم لر، واکنش مسئولان و نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد را در پی داشت.

به گزارش بویرنیوز، دکتر موسی خادمی استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد و فعلی لرستان، وکیلی نماینده مردم تهران، موحد و بزرگواری نمایندگان ادوار پیشین کهگیلویه د پیام هایی ضمن محکوم کردن سخنان نماینده رباط کریم، خواستار برخورد قانونی با وی شدند.

دکتر سید موسی خادمی؛ استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد و فعلی لرستان:

محمد علی وکیلی نماینده کهگیلویه و بویراحمدی مردم تهران:

 

حاج محمد موحد، نماینده اسبق شهرستان های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده:

بسم الله الرحمن الرحیم

انتشار کلیپ توهین آمیز نماینده مردم شریف رباط کریم و بهارستان موجب تاسف و تعجب هر ایرانی بود . از آنجا که این نماینده محترم روحانی و در لباس مقدس روحانیت هست جدای از اینکه سخنان سخیف ایشان توهین به قوم نجیب ، ریشه دار و غیرتمند لر هست در واقع حرمت نگاه نداشتن جایگاه رفیع نمایندگی مردم بزرگوار ایران و روحانیت را هم تداعی می کند . اینجانب ضمن محکوم نمودن این سخنان توهین آمیز و تفرقه افکنانه ، از هیئت رئیسه محترم مجلس شورای اسلامی و نمایندگان محترم بالاخص وکلای محترم قوم لر در مجلس خواستارم از طریق هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان پیگیر حرکت این نماینده باشند .

سید محمد موحد

حجت الاسلام بزرگواری؛ نماینده سابق کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده: 

جناب نوروزی در کسوت روحانیت و آزاده بودن و نمایندگی مردم محترم رباط کریم دانسته یا ندانسته بی شعوری خودش را ثابت کرد که به شعور آریایی ترین قوم ایرانی توهین نمود و در واقع به ندای درونی اربابش شیطان لبیک گفت تا آتش اختلاف قومیت را بر انگیزد باید هر چه سریعتر توبه کند و معذرت خواهی نماید.