چاپ این برگه

“بویرنیوز” اسامی پزشکان کهگیلویه و بویراحمد حاضر در کلینک ها در روز اعتراض را منتشر کرد

چند روز پیش برخی پزشکان متخصص و فوق تخصص کهگیلویه و بویراحمد مشغول در کلینیک‌های یاسوج، گچساران و دهدشت به بهانه عدم پرداخت کارانه این مراکز درمانی را تعطیل کردند.

به گزارش بویرنیوز، هر چند پزشکان نیز مانند سایر افراد جامعه با مشکلاتی مواجه هستند و حق اعتراض دارند اما درمان نکردن مردم و فشار بر همنوع برای رسیدن به خواسته ها امری زشت و غیرقابل دفاع است.

زشت تر از این اقدام، اقدام اعضای هیات علمی دانشگاه یاسوج و همراهی یکی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با این اقدام است که مفصلا به آن پرداخته خواهد شد.

البته همچنان هستند پزشک وظیفه شناسی که با همه مشکلات حاضر نیستند جان بیمار را با هیچ چیز عوض کنند و در روزی که همه هماهنگ کرده بودند تا در محل حاضر نشوند اما عده ای از پزشکان حاضر نشدند سوگند پزشکی خود را زیر پا بگذارند و نشان دادند همیشه در کنار مردم هستند.

به پاس قدرشناسی از این پزشکان اسامی کسانی که در روز اعتراض در محل کار حاضر شدند را منتشر می کنیم،باشد که مرم هم قدر پزشکان وظیفه شناس را بدانند.

دهدشت: 

دکتر خادمی – دکتر فاضلی (عفونی) – دکتر براتی (مغز) – دکتر علی نژاد (ارتوپد) – خانم دکتر دلیری (اطفال)

گچساران :

در گچساران همه پزشکان بجز رادیولوژیست ها در محل کار حاضر شدند

یاسوج:

دکتر ربانی – دکتر سبز – دکتر آریا – دکتر صداقت طلب – دکتر اعتماد فر – دکتر فرخ نیا (کلیه اطفال) – دکتر نیکبخت (چشم) – دکتر رضایی (جراح کلیه) – دکتر سعید نژاد (عفونی) – دکتر بهرام محمدی (اطفال)

بیشتر اساتید عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی در محل کار حاضر نشدند که بویرنیوز ابعاد آن را بطور خاص بررسی می کند.