چاپ این برگه

حاشیه ای «نادر» درباره یکی از مدیران کل در کهگیلویه و بویراحمد! (+سند)

روز گذشته تعدادی از پرسنل قراردادی اداره کل راهداری و حمل و نقل استان کهگیلویه و بویراحمد، به نشانه اعتراض از وضعیت کاری خود جلوی استانداری تجمع اعتراضی برگزار کردند.

به گزارش «بویر نیوز»، یکشنبه (۸ بهمن‌ماه ۹۶) جمعی از پرسنل قراردادی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل استان کهگیلویه و بویراحمد با تجمع در جلوی استانداری این استان نسبت به مسائل کاری و اداری خودشان اعتراض کردند.(عکس تزیینی)

این افراد همچنین نامه‌ای را خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد که به امضاء تعدادی از کارکنان اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان نیز رسیده است، نوشته‌اند که در آن نامه به برخی از مشکلات خود اشاره کرده‌اند.

در این نامه به بکارگیری نیروهای بدون ضابطه و تبعیض در پرداختی ها و حق و حقوق کارکنان اشاره شده است و رفتارهای دور از شأن یک مسوول نظام اسلامی اشاره شده است.

اگر چه این موارد کاملا مذموم است و به هیچ وجه نمی توان آنرا تائید کرد، اما مورد عجیبی که کارمندان به آن اشاره کرده اند و موضوع بگونه ای است که خود یکی از محورهای اعتراض افراد باشد، «اخلاق آقای مدیرکل» است!

موضوعی که شاید در استان و حتی کشور نادر باشد که «اخلاق و رفتار» یک فرد کار را به جایی رسانده باشد که کارمندان را جلوی استانداری بکشاند.

یقینا بایسته و شایسته است که استاندار کهگیلویه و بویراحمد بصورت جدی این موضوع را در دستور کار قرار دهد و فکری به حال راهداران زحمتکش کند.