چاپ این برگه

کنایه تاجگردون به استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛ رابطه شکرآب شد! (+عکس)

گروه سیاسی – اخیرا تاجگردون مطلبی جدید در صفحه شخصی خود گذاشته و به نوعی استاندار را خطاب قرار داده است.

به گزارش بویرنیوز، تاجگردون نامه ای مربوط به یکی از ادارات شهرستانی خطاب به مدیرکل همان دستگاه را در صفحه خود بازنشر داده و در بالای این نامه تاجگردون با کنایه نوشته که “می دانم این نامه ها بدون اقدامی متوقف می ماند” و در ادامه مطالبی نوشته که در عکس قابل مشاهده است.

نکته قابل توجه خطاب قرار دادن  استاندار کهگیلویه و بویراحمد توسط تاجگردون در نامه ای است که ظاهرا یک موضوع درون سازمانی محسوب می شود و اینطور برداشت می شود که او این نامه را بهانه قرار داده تا به استاندار حمله کند و این گونه بنویسد که استاندار درخواست ها و خواسته ها را بدون هیچ اقدامی رها می کند و عملا فردی مسئولیت گریز است!

او در چند هفته گذشته نشان داده تعامل مناسبی با استاندار ندارد چرا که تمام درخواست های خود را بجای نامه نگاری مرسوم یا تماس تلفنی، از طریق فضای مجازی عمومی به اطلاع استاندار می رساند و حال آنکه قرار دادن مکاتبات اداری در فضای مجازی غیرقانونی محسوب می شود.

شاید بتوان شروع اختلافات را در سفر دکتر ستاری به گچساران دانست چرا که وقتی ستاری بدون هماهنگی استاندار ابتدا به مرکز استان نیامد، احمدی خود به دیدار ستاری نرفت و اجازه نداد معاونین خود نیز به گچساران بروند و از آن پس نیز تاجگردون در جلسات شورای اداری و برنامه ریزی حضوری نداشته است.