شنبه 30 دی 1396 - 17:36

توضیحات تازه فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از خبر سرقت از طلافروشی در یاسوج

به گزارش بويرنيوز به نقل از تسنيم، بعد از ظهر امروز فرد یا افرادی با مراجعه به یک طلا فروشی واقع در زیر پل هوایی یاسوج بعد از سرقت، طلا فروش را نیز با خود سوار بر یک دستگاه خودروی پراید کرده و به گروگان بردند.

رئیس پلیس کهگیلویه و بویراحمد با تایید این خبر به تسنیم گفت: هم اکنون جزئیات سرقت از طلا فروشی و گروگان گیری یکی از شرکای طلافروش در دست بررسی است.

سردار مهدی انصاری با بیان اینکه میزان طلاهای سرقت شده مشخص نیست، افزود: هنوز از جرئیات اطلاع دقیقی وجود ندارد ولی به محض تکمیل بررسی‌ها، موضوع اطلاع رسانی می‌شود.

وی با بیان اینکه در این روز روشن کسی متوجه سرقت از طلا فروشی نشده است، ابراز کرد: این امکان که سارق اختلاف مالی با طلا فروش داشته باشد نیز به طور کامل مشخص نیست و بلکه باید مسئله به طور دقیق بررسی شود.

تکمیلی

#فوری

?اطلاعیه پلیس کهگیلویه و بویراحمد

سردار انصاری ؛ فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : در ساعت 14 و یک دقیقه امروز ، به مرکز فوریتهای پلیسی 110 اعلام شد، مغازه طلافروشی شخصی واقع در میدان هفت تیر یاسوج که بوسیله کلید درب آن باز شد و با توجه اینکه مقداری طلا و جواهرات موجود بهم ریخته بود، ولی توسط برخی از سایت‌ها و پایگاه های خبری اعلام شده بود که سرقت و گروگان گیری انجام گرفته است، در صورتی که هنوز وقوع سرقت یا گروگان‌گیری توسط پلیس تایید نشده و موضوع در حال بررسی است.

این مقام ارشد انتظامی در استان خاطر نشان کرد : به محض اینکه صحت موضوع مبنی بر سرقت و گروگان‌گیری برای پلیس محرز شود، موضوع از طریق پایگاه خبری پلیس استان به اطلاع مردم استان خواهد رسید.

سردار انصاری در پایان تاکید کرد : مردم ،به شایعات توجه نکنند و اخبار موثق را از پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد پیگیری کنند

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=267401
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. Ali... گفت:

    درود
    چه خبره آخه
    تو روز روشن واقعا جای تامل داره

دیدگاه شما