شنبه 30 دی 1396 - 14:04

راز بازداشت ولید بن طلال

یک سایت آمریکایی فاش کرد که غیر از مسئله فساد ابعاد دیگری پشت بازداشت ولید بن طلال است.

به گزارش خبرگزاری بویر نیوز به نقل از ایسنا، براساس اطلاعاتی که در خبرگزاری اسپوتنیک آمده است برخی گزارشات دیگر حاکی از این است که ولید بن طلال روابط بسیار بدی با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور کنونی آمریکا دارد.

براساس گزارش سایت آمریکایی مذکور، دلیل واقعی بازداشت ولید بن طلال، ثروتمندترین شخصیت خاورمیانه ابعاد دیگری غیر از مسئله فساد دارد که از جمله این دلایل این است که وی سهام زیادی در بسیاری از شرکت‌های آمریکایی از جمله توییتر دارد. اما مسئله مهم‌تر این است که وی روابط قوی با باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق آمریکا داشته است.

بنا به گزارش این وبسایت آمریکایی روابط بد میان ترامپ و ولید بن طلال به جایی رسیده بود که هر دو در توییتر اظهاراتی را علیه یکدیگر منتشر می‌کردند. ولید، ترامپ را ننگی برای حزب جمهوری‌خواه می‌داند و ترامپ نیز در پاسخ وی گفته که ولید می‌خواهد با پول‌هایش بر سیاستمداران آمریکایی سیطره یابد.

کار به جایی کشید که ولید به ترامپ یادآوری کرد که وی کسی است که با خرید یک کشتی ۱۸ میلیون دلاری از آمریکا در نجات امپراتوری ترامپ نقش داشته است.

شبکه سی‌بی‌اس آمریکا اعلام کرده که ولید بن طلال رقیب واقعی و واضح فعالیت اقتصادی ترامپ در آمریکا و مشخصا نیویورک است و بازداشت وی به مثابه “هدیه‌ای برای امپراتوری اقتصادی ترامپ” است.

روزنامه دیلی میل انگلیس نیز نوشت که محمد بن سلمان افتخار می‌کند که ترامپ از رخدادهای کنونی در عربستان به ویژه درباره بازداشت ولید بن طلال راضی است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=267364
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما