شنبه 30 دی 1396 - 10:36

گزارش کمیسیون تلفیق درباره بودجه سال آینده نهایی شد/ حذف تدریجی یارانه پردرآمدها در سه ماه نخست ۹۷/ بنزین گران نمی‌شود

گزارش کمیسیون تلفیق درباره بودجه سال ۹۷ در اختیار نمایندگان قرار گرفت تا پیشنهادات خود را نسبت به ماده واحده و تبصره های آن به هیات رییسه مجلس اعلام کنند.

به گزارش «انتخاب»، بررسی بودجه سال 97 در کمیسیون تلفیق به پایان رسید و گزارش این لایحه در حال حاضر تکثیر و بین نمایندگان توزیع شده است، نمایندگان می توانند ظرف مدت 10 روز پیشنهادهای خود را درباره این گزارش به هیئت رییسه مجلس ارائه دهند، تا این پشنهادات در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار گیرد.

شایان ذکر است، که بررسی لایحه بودجه سال 97 در صحن علنی مجلس، از یکشنبه هفته بعد آغاز می شود و به صورت دو شیفت کاری نمایندگان این لایحه را مورد بحث و بررسی قرار می دهند و احتمالا تا پیش از 22 بهمن بررسی بودجه در مجلس شورای اسلامی، به پایان می رسد و برای تایید به شورای محترم نگهبان ارسال می شود.

بررسی لایحه بودجه سال ۹۷ کل کشور از یکشنبه هفته آینده (۸ بهمن‌ماه) در صحن علنی خانه ملت آغاز و نمایندگان در ۲ شیفت کاری دخل و خرج سال آینده را بررسی خواهند کرد. طبق پیش‌بینی‌ها قبل از ۲۲ بهمن بودجه نهایی و برای تایید به شورای نگهبان ارسال می‌شود.

در مهم‌ترین مصوبات کمیسیون درباره بودجه سال آینده، قیمت بنزین و حامل‌های انرژی افزایش نمی‌یابد و نیز پرداخت یارانه نقدی به پردرآمدها نیز تعیین تکلیف شده و در سه ماه نخست به تدریج یارانه پدرآمدها حذف خواهد شد.

گزارش کامل کمیسیون تلفیق درباره بودجه سال 97 را ازاینجا ببینید.

353100_662

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=267315
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما