جمعه 29 دی 1396 - 20:11

آشتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده کهگیلویه + تصاویر

انتشارچند عکس از صحبت های عدل هاشمی پور و استاندار کهگیلویه و بویراحمد ظاهرا نشانگر آن است که در سفر لنده یخ روابط سرد نماینده مردم و نماینده عالی دولت در استان نیز آب شده است و هاشمی پور ترجیح داد با “تعامل” مشکلات حوزه انتخابیه را حل کند.
به گزارش بویرنیوز؛ دکتر احمدی این روزها در تلاش است تا در خروج لنده از “بن بست” تسریع بیشتری صورت گیرد و با همکاری بنیاد مستضعفان به “شهر اولین ها” به عنوان دومین منطقه پایلوت محرومیت زدایی؛ نفس تازه ببخشد.
ظاهرا پشتکار این روزهای استاندار فقط به همین ختم نشد و “بن بست” رابطه دکتر احمدی و هاشمی پور نیز در لنده به نقطه انتها یی خود نزدیک تر شده است!
اولین روزهای معرفی استاندار جدید وضعیت اینگونه نبود؛ هر سه نماینده تلاش کردند احمدی را به هر نحو ممکن “آشنا” با خود نشان دهند؛ نمایندگان ما می گفتند استاندار جدید در مجلس با آنها همکاری نزدیک داشت و رابطه ای “رفاقت گونه” دارند.
اما اندک زمانی بعد، راه ها به همان خوبی تعارف های معمول روزهای اول بدون دست اندازی ادامه پیدا نکرد؛ اولین نماینده ای که این “مسیرهای جدایی” را رسانه ای کرد؛ عدل هاشمی پور بود.
وی طرح سوال از وزیر کشور را کلید و زد و اظهار نمود که از وزیر کشور خواستار پاسخگویی در زمینه تبعیض در انتخاب مدیران این استان هستم.
واکنش های “هاشمی پور ” نشان داد آنگونه هم که روزهای اول نمایندگان مجلس نشان دادند “آشنایی” و ارتباط “رفاقت گونه” وجود نداشت. نحوه انتخاب معاونین استاندار کفایت می کرد تا جرقه این اختلاف نظرها برای مردم روشن شود و بعد از آن نیز سریال دنباله دار انتصاب های مدیریتی بر تدوام این وضعیت چراغ سبز نشان داد.
بازار شایعات درباره نحوه تعامل نمایندگان مجلس و استاندار جدید هر روز داغ تر از گذشته می شد؛ نمونه آخر آن که نه به صرت رسمی تایید و یا تکذیب شد مربوط به دیدار استاندار با وزیر راه و شهرسازی بود که بازتاب زیادی هم داشت.
اما روز چهارشنبه عکس های منتشر شده زیر از استاندار و عدل هاشمی پور در لنده این سوال را ایجاد کرد که آیا بن بست روابط دکتر احمدی و نماینده کهگیلویه نیز به پایان رسید؟ و هاشمی پور ترجیح داده با تعامل و همراهی بخشی از مشکلات مورد نظر را حل کند و یا خیر! مردم و رسانه ها صرفا شاهد حرکتی سیاسی برای آرام کردن فضای عمومی بخشی از طرفداران این نماینده بودند که اعتقاد دارند با این نوع رفتارها نمی توان به توسعه و پیشرفت کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده کمک کرد؟
در هر صورت؛ چه یخ روابط سیاسی این دو نفر آب شده باشد- که احتمال آن زیاد است- و چه شاهد حرکت سیاسی دیگری باشیم، آنچه این روزها بیشتر از هر چیزی مهم است مردم حوزه انتخابیه عدل هاشمی پور هستند که باید با تعامل و تلاش بیشتر برای رضایت مندی آنها فعالیت بیشتری از خود نشان دهد، فرصت و روزها با سرعت می گذرد و رسانه ها در آینده ای نزدیک به نقد عملکرد نمایندگان خواهند پرداخت….

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=267216
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دل گفت:

    با عرض سلام
    جونوم من پوز لنده
    انگار دقیقآ مرکز استانه

دیدگاه شما