سه شنبه 5 دی 1396 - 0:42

افشاگری “بویرنیوز” پیرامون سنگ اندازی های اخیر علیه فعالیت های اقتصادی در بویراحمد

گروه سیاسی – اخیرا و با قوت گرفتن فعالیت وزارت نفت در پارک جنگلی و پتروشیمی بویراحمد، سنگ اندازی های گسترده ای صورت گرفته است.

به گزارش بویرنیوز، در این میان یک حرکت هماهنگ رسانه ای در استان علیه تمام فعالیت های اقتصادی در بویراحمد شکل گرفته و عده ای اندک نیز رنگ و لعاب خودجوش بودن و مردمی بودن نیز به آن داده که بخشی از آن قابل توجه است.

به طور مثال تعدادی از کسانی که چند روز پیش جلوی استانداری تجمع کرده بودند اصلا ساکن در سقاوه نبوده و ملکی در آنجا نداشتند و جالب که همین افراد از بستگان برخی نامزدهای شکست خورده بویراحمد و دنا هستند!

عجبا که این زمین ها ملی است و کسی حق استفاده از آن را ندارد و وقتی که طرحی بدون پول دولت قرار است در آن انجام شود و از قبل آن هزاران فرصت شغلی ایجاد شود عده ای فریاد وامصیبتا سر می دهند.

پارک جنگلی اکنون به مکانی برای معتادان تبدیل شده و هر روز درختان آن سوزانده و از بین می رود و وقتی وزارت نفت قرار است بزرگترین مجتمع تفریحی جنوب کشور را در ان احداث کند عده ای فریاد می زنند که منابع طبیعی از بین رفت.

این دایه های مهربانتر از مادر دلواپس پیشرفت و منابع این دیار نیستند، اصولا آنها با هر کاری که صورت بگیرد و نفع آن به مردم برسد مشکل دارند.

هدف مشخص است، تخریب نماینده و مسئولین فعلی و ناتون جلوه دادن آنها و جالب این که این حجم از مخالفت و تخریب در بقیه شهرستان ها وجود ندارد البته گروه دومی هم از این کارشکنی ها سود برده و در تخریب ها مشارکت می کنند و انها نیز بدنبال رقابت شهرستانی خود هستند.

تا جایی که یکی از نمایندگان استان به وزیر نفت نامه نوشته که احداث مجمتع رفاهی نفت در یاسوج توجیه ندارد و تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=264488
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. رنجبر گفت:

    اگر اين سرمايه گذاري در شهرستان مجاور بود كه همه بويراحمد يكجا چهچه و به به بود و عرضه نماينده شهرستان مجاور پتكي بود بر سر نماينده ما،متاسفم براي شكست خوردگاني كه حق و حقوق مردم را بخاطر منافع شخصي خود فدا ميكنند.ننگتان باد اين همه جو سازي.

  2. R _ Mohammad گفت:

    عجب است این همه فریادی که برای اسایش و راحتی مردم می زنند ولی حاضر نیستند به خاطر منافع شخصی و بهره برداری سیاسی از این جریانات حق و حقوق مردم این استان را به راحتی زیر پا می گذارند .ما اطراف شهرمان فضاهای زیادی داریم که پتانسیل تبدیل به پارک شدن را دارند و این پارک جنگلی که خود باعث تخریب جنگل شده و جایگاهی برای جرم و جنایت ، چطور این همه نگران ان هستید. مگر تا حالا چند بار با خانواده تونستید به این پارک بروید و راحت واسوده به تفریح بپردازید .در هر جای دنیا که شهری یا کشوری که دارای مسئولین اگاه و دانا باشد سعی بران دارند تا به جذب سرمایه اقدام نمایند تا باعث پیشرفت و تعالی مردم و کشورشان شوند چرا این همه سرمایه عظیم که قرار
    ا ست وارد این شهر شود را فراری می دهید .با ورود این سرمایه به شهر یاسوج باعث رونق گردشگری ، صنایع دستی ، حمل و نقل ، به کارگیری تعدادی از جوانان این شهر وهزاران سود وفایده دیگری که عاید این مردم می شود خواهشمندم دست از لجباری لردارید و ذره ای هم از خدا بترسید .به خاطر فرزندان و نوه هاتون هم که شده این سرمایه عظیم را فراری ندین و بهدفکر ابادی این شهر باشید .یه جستجوی کوچک در اینترنت در مورد محموداباد شمال بکنید تا متوجه بشین .خواهشا خواهشا خواهشا قدری تامل کنید.

  3. ناشناس گفت:

    زمین هایی در حومه این شهر برای سرمایه گذاری وجود دارد می توانند از مردم خرید کنند تا سرمایه ای هم دست مردم برسد

دیدگاه شما