دوشنبه 4 دی 1396 - 13:34

دفاع جانانه مدیر دولت تدبیر از احمدی نژاد در کهگیلویه و بویراحمد/شرط فیلی برای بهره برداری از بیمارستان بزرگ یاسوج

گروه سیاسی- دفاع جانانه مدیر دولت تدبیر و امید از احمدی نژاد در کهگیلویه و بویراحمد.

به گزارش بویرنیوز، عزیز فیلی ظهر دوشنبه در جلسه شورای فنی استان افزود: رفع مشکلات زیرساختی از مهمترین نیازهای بیمارستان ۲۷۴ تختخوابی یاسوج است که تا این هدفگذاری ها محقق نشود، اجازه بهره برداری از بیمارستان یاسوج را نمی دهیم.

فیلی با اشاره به پروژه پل سوم بشار خاطرنشان کرد: در بازدیدی که از این پروژه داشتیم، مقرر شد که نسبت به تحقق یک لاین از این پروژه تا پایان سال اقدام می شود.

فیلی ابراز داشت: تحقق این پروژه نقش مهمی در کاهش مشکلات ترافیکی شهر یاسوج دارد.

معاون عمرانی استاندار با اشاره به برخی از پروژه های راه و شهر سازی استان گفت: در قطعات سوم و چهارم پروژه جاده یاسوج به سپیدان مشکلاتی وجود دارد که باید نسبت به رفع آنها اقدام شود.

فیلی خاطرنشان کرد: تعیین وضعیت پیمانکار قطعه سوم توسط راه و شهرسازی ضروری است.

فیلی خواستار نصب علائم هشداری در مناطق مشخص شده این قطعه شد و بر افزایش سطح ایمن سازی محدوده هدف تاکید کرد.

وی افزود: پروژه یاسوج به شیراز در قطعه سوم رها شده است.

فیلی محدودیت اعتباری را از جمله مشکلات پروژه ها دانست و گفت: جاده یاسوج به شیراز یک پروژه ملی محسوب می شود و هر استانی بیشتر در این مسیر کار کند می تواند بهره برداری بیشتری داشته باشد.

معاون عمرانی استاندار با اشاره به پل موجود در مسیر یاسوج به بابامیدان در محدوده دشتروم،  رفع مشکلات این محدوده و ایمن سازی آن را لازم دانست.

به گزارش بويرنيو ز،سیاوش فرهادی ظهر امروز در این نشست با انتقاد از نحوه اجرای پروژه های شهر یاسوج، گفت: ۴ سال گذشته ما خیلی به دولت احمدی نژاد بد و بيراه گفتیم این در حالی است پروژه های زیادی در دولت احمدی نژاد شروع شد و به بهره برداری رسید.

رئیس گروه نظارت فنی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج، شروع سد تنگ سرخ، شروع جاده زیلايي و غیره همه متعلق به دولت احمدی نژاد هستند.

وی خطاب به مسئولان گفت: کدام پروژه را کلنگ زنی کرده اید؟ گردشگران برای دیدن آبشار یاسوج به این شهر می آیند، اما امروز آب آبشار یاسوج را به عنوان آب شرب مصرف می کنند.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=264446
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. صمدی گفت:

    سلام ودرود خدا برجناب مهندس سیاوش فرهادی ،بیانات شما کاملاً بحق ومفید بود

  2. ناشناس گفت:

    درود بر مهندس فیلی

  3. asd گفت:

    درود برغیرتت
    احسنت

  4. تام گفت:

    درود بر حاج زارع

  5. بویراحمدی گفت:

    درود بر مهندس سیاوشی،مردم قضاوت خواهند کرد

  6. صابری گفت:

    البته به بهره برداری رسید وبه چه شکلی آقای فرهادی و…..

  7. غضنفر گفت:

    آقای فرهادی شروع سد تنگ سرخ به کجا ختم شد !

  8. بویر گفت:

    حرف حق جواب ندارد! درود بر انسانهای منصف

  9. ناشناس گفت:

    با سلام با تیتر دفاع جانانه از … این تفکر را شدت می بخشد که به جای اینکه گروه سیاسی شما به جای اینکه به دنبال تحلیل دقیق و منصفانه واقعیت ها به منظور پیشرفت استان و رفع مشکلات مردم باشد کلا به دنبال جستجوی حاشیه ها برای دامن زدن به غبارآلود کردن فضا به منظور بهره برداری های شخصی و گروهی از این حاشیه هاست گروه سیاسی عزیز لطفا به جای این جنجال آفرینی ها و تلاش برای کم اهمیت جلوه دادن و کمرنگ کردن اقدامات مدیران جدید استان در سایه ی سخنان حاشیه ای دیگران کمی تحقیق و مطالعه کنید هرچقدر هم برایتان سخت باشد زیرا قطعا مطالعه برایتان مفید فایده واقع خواهد شد و حداقل نام گروهتان را از گروه سیاسی که خود تعریف و استراتژی خاص خود را دارد به گروه غار پرهای من مالی و یا گفت و لفت های محلی تغییر دهید .

  10. برفلی گفت:

    فرهادی تشکر

  11. جلال گفت:

    خوب حرف درستی زده.مگر حقایق را گفتن جرم است.

  12. بابا حیدر گفت:

    یک مرد واقعی باید واقعیت را بگه حتی اگر بالا دستی هایش ناراحت بشن توی اون جمع فقط فرهادی پاچه خوری بلد نبود درود بر شما . بدان مردم این سخنان را فراموش نمی کنند .

  13. ناشناس گفت:

    کاش پس از یک قرن فقط مشخص میشد این بیمارستان چند تخت خوابی است .
    ساختش پیش کش

  14. برج آسمانی گفت:

    حرف های جناب فیلی بواقع میتوانست بارقه ای از امید را در دل هاینا امید ایجاد کند اما در گذر زمان و با جابجایی مسئولین همواره شنونده چنین فرمایشات پر طمطراقی بوده ایم فرمایشاتی که در ابتدا نوید از برداشتن یک قدم به جلو میدهند و اما بعد می بینیم که گویا روزگار سرنوشت این منطقه عقب نگهداشته شده طوری طراحی کرده که باید همواره بر همان مدار قبلی بچرخد.برای نمونه نزدیک به دو دهه است که هر مسئولی جدیدی که گام بر عرصه مدیریت این دیار میگذارد ابتدا در رابطه پل سوم بشار یاسوج داد و هوارش بلند میشود و اما بعد آنچه مهم میشود فقط میزی است که پشتش قرار گرفته اند

  15. ناشناس گفت:

    چند سالی است که فرهادی را میشناسم واقعا شجاع است وحرف های حساب میزند

دیدگاه شما