چهارشنبه 29 آذر 1396 - 10:41

بیانیه وکیلی و تاجگردون خطاب به مردم کهگیلویه و بویراحمد در خصوص شایعات اختلافی اخير

گروه سیاسی- دکتر غلامرضا تاجگردون و محمد علی وکیلی در پیامی مشترک به شایعات برخی رسانه ها مبنی بر اختلاف و تقابل، پایان دادند.

به گزارش بويرنيوز متن پیام بدین شرح است:
مردم عزیز و بزرگ استان کهگیلویه و بویراحمد
با سلام و تحیات
غرض ما در این مختصر، عرض ارادتی است و تاکید بر سر عهدهایی است که با شما -یعنی ولیعهدهای‌ خودمان- بستیم. هم میثاق‌مان را تازه کنیم و بر طراوتش بیفزاییم و هم مواضع خود را در محضر شما مرور کنیم.


همان‌طور که همه می‌دانیم در این چند سال، فرصتی تاریخی برای استان به‌دست آمده است. این دو فرزند شما از خادمین ملت در مجلس به واسطه راي ملت فرصت خدمتگزاري در عرصه هاي خاص پيدا كنند. دولتی نسبتا همراه و همدل با فرزاندان‌تان بر سرِ کار است. و این فرصتی تاریخی است. اگر قدر این فرصت را ندانیم قطعا آیندگان ما را نخواهند بخشید. متاسفانه هر از چندی دوستان دلسوزي در چند سايت محلي ، با دستاویز موارد جعلی و موهوم، مدعی اختلاف این دو فرزند شما می شوند. اختلافی که روح ما از آن بی‌خبر است. قطعا نه خداوند و نه تاریخ، ما را نخواهند بخشید اگر این فرصت را با نزاع‌های بی‌حاصل و بلاجهت به باد دهیم. این دو فرزند شما کاملا آگاهند که اگر این فرصت از دست رفت، بانی فرصت‌سوزی در پیش‌گاه شما تا ابد شرم‌گین خواهد بود.
در این عریضه به اطلاع می رسانیم هر از گاه شایعه اختلاف اینجانبان در برخي سایت های محلی بهانه اظهارنظر و کامنت گذاری می‌شود و البته موجب تعجب می‌گردد! جهت اطلاع هم استانی‌های عزیز باید عرض کنیم بین ما نه فقط اختلاف وجود ندارد که هر روز بر صمیمیت و دوستی‌مان افزوده و همفکری‌مان برای استفاده از فرصت موجود برای کمک به توسعه استان روزافزون می‌شود.
هم‌تباران عزیز نیک بدانند که این دو فرزندشان به‌حرمت اعتماد و آرزوی آنان به خود اجازه صرف وقت برای امور غیرمهم و غیرموثر در مسیر خدمت را نخواهند داد. تمام هم و غم خویش را صرف گره‌گشایی از مشکلات مردم، فارغ از جغرافیا خواهیم نمود. بی تردید عده ای بدخواه، همدلی مثال زدنی کنونی را بین ما و ديگر نمايندگان عزیز استان برنمی‌تابند و به بهانه های مختلف و قصه بافی‌های تخیلی سعی در اختلاف نمایی دارند. بر این اساس به مردم عزیز اطمینان می‌دهیم که مسئولیت تاریخی‌مان اجازه چنین رفتاری را نمی‌دهد و وحدت و یکدلی خود را شرط سازندگی کشور و استان و جامعه می‌دانیم.
با احترام غلامرضاتاجگردون
محمدعلی وکیلی

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=263860
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سعید گفت:

    درودبرشما

  2. یا اباعبداله گفت:

    جناب تاجگردون چندتا سایت محلی منتسب به خودتون هست که مث پیرزنل ایشینن بهسکون واز ایکنن..و سطح دیدشون فقط مسیر جاده دگمبزون تا بیراحمد میباشد

  3. دوستدار خدمتگزاران گفت:

    واقعا درود بر همه نمایندگان استان و دکتر وکیلی که فقط فکر خدمت به مردم نجیب و محروم استان هستید .خسته نباشید .فرزین

  4. بویراحمد گرمسیر گفت:

    درود دکتر تاجگردون و دکتر وکیلی
    آبروی استان ما هستین
    رفتارهای سنجیده شما چراغ راه نخبگان هم استانی ست

  5. ناشناس گفت:

    احسنتو خدا یار ومددکارتون
    واقعا برای استان کوتاهی نکنید که همیشه این فرصتها گیر نمیاد

  6. ناشناس گفت:

    به کدام سو در حرکت هستیم کل استان نیاز به یک هم دلی و همراهی دارد تا بتوانیم به جایگاهی شایسته کهگیلویه وبویراحمد برسیم وقتی نگاهی اجمالی به استان می اندازیم این همه افراد لایق وجود دارد که باید جایگاه این استان را به جایگاه واقعی آن برسانند اما افسوس از افراد کوته فکر

دیدگاه شما