سه شنبه 28 آذر 1396 - 10:12

راز حمله این روزها به دکتر وکیلی چیست؟

گروه سیاسی – این روها شاهد مطالبی علیه دکتر محمد علی وکیلی در برخی از فضاهای مجازی و سایت ها هستیم.

به گزارش بویرنیوز، حجم این گونه مطالب و سرعت آن به قدری است که انگار مسابقه ای در کار است و احتمالا جایزه به کسی می رسد که بیشتر دشنام دهد و تخریب کند.

چه جالب که این تخریب ها مانند سابق در پشت پرده نیست بلکه این افراد با چهره واقعی و با نام ونشان کورس حمله و تهمت به وی را در پیش گرفته اند.

حساب این تخریب ها را هم به نام تاجگردون می زنند و مخربان، منت این مطالب را نیز به دوش تاجگردون می گذارند.

کاش نگارنده می توانست به بخش کوچکی از حمایت های وکیلی از فرزندان لر زبان و نه تنها کهگیلویه و بویراحمدی اشاره می کرد چرا که به دلایلی که نه خود وکیلی علاقه ای به این کار داشته و نه به لحاظ برخی مسائل امکان نوشتن اسامی و اقدامات وجود ندارد.

به بهانه حمایت از تاجگردون، وکیلی را تخریب می کنید!!

کاش حافظه اتان پاک نشده باشد و زمانی که انواع لیست ها در روزنامه و سایت ها منتشر می شد را به یاد بیاورید، که وکیلی به عنوان سخنگوی ستاد روحانی در صحفه اول روزنامه خود از تاجگردون به عنوان یکی از اعضای کابینه احتمالی یاد می کند و این در حالی است که در هیچ سایت و روزنامه دیگری نامی از تاجگردون برده نمی شود.

یک فردی به دروغ می نویسد در آرژانتین وکیلی و تعدادی نماینده با بیطرف جلسه داشتند و در تمام فضای مجازی پخش می شود، آیا این که ایشان تماس بگیرد و بگوید من در این جلسه نبودم تخریب تاجگردون است!!

وکیلی در جایگاهی است که برای بالا بردن خود نیازی به تخریب دیگران ندارد و در مطالب بعدی بیشتر به انگیزه کسانی که این چنین هتاکی می کنند خواهیم پرداخت.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=263766
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    درود برشما

  2. موعظه حسنه گفت:

    وکیلی انسان فرهیخته وروشنفکرمتدینی است که ازنظرمرتبه علمی شایددرمجلس انگشت شمارباشد تاجگردون بایستی به شاگردی وکیلی افتخارکند

  3. اسلام محمودی گفت:

    با سلام
    آقای دکتر وکیلی یکی از استوره های این استان هستند من بارها مطالب ایشان رو خوندم و جایگاه وی در کشور ستودنی است و این غیر قابل انکار است متاسفانه دلیل عدم پیشرفت این استان اینه که خودمان نمیذاریم فرزندان ما در جایگاه حساس اداره مملکت خوش بدرخشند حیف است که مدیران توانمندی همچون دکتر وکیلی اینطوری تخریب بشن و جای تاسف است که این تخریب ها از طرف خود همشهری ها و هم استانی ها صورت بگیره ،کاش به خودمان بیاییم و به خاطر حفظ خودمان لطمه به آبرو و عزت برادران توانمندمان در جای جای کشور عزیز ایران نزنیم از خداوند منان آروزی موفقیت تمامی هم استانی های عزیز را دارم و امیدوارم بقیه هم مثل دکتر وکیلی جایگاه والایی در کشور کسب نمایند

  4. ایلیا گفت:

    دکتر وکیلی دارای اصالت و ریشه میباشد اینکه عده ای سعی دارند عقده ها و حقارتهای خود را به وسیله تخریب چهره فرا ملی خالی کنند چیز تازه ای نیست او راه خود را ادامه میدهد

  5. فرشاد گفت:

    درود بر دکتر وکیلی

دیدگاه شما