چاپ این برگه

اخطار عجیب کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد/ایراد از کارشناسان هواشناسی است یا خبرگزاری صدا و سیما؟!(+عکس)

گروه اجتماعی– تعدادی از سایت ها خبری را به اسم من منتشر کرده اند در صورتی که هیچ گونه مصاحبه ای درباره پیش بینی وضع هوای استان با آن ها نداشته ام.

به گزارش بویرنیوز، این بخش هایی از گفت و گوی ولی بهره مند؛ کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد است که انتشار برخی اخبار هواشناسی استان را کذب و ساخته رسانه ها خوانده است.

در این باره لازم است به ذکر چند نکته ای برای اطلاع مردم و مخاطبان ارجمند بویرنیوز بپردازیم:

اولاً فارغ از صحت و سقم گفت و گوی رسانه ها با کارشناس هواشناسی استان باید ذکر کنیم قبلا هم شاهد پیش بینی های محقق نشده از جانب کارشناسان استان آنهم از طریق گفت و گو در شبکه استانی دنا بودیم

این دومین باری است در پاییز امسال، گفت و گویی از جانب کارشناس هواشناسی منتشر می شود که خبر از بارش فراوان و آبگرفتگی می دهد آما در واقعیت آنچه اتفاق افتاده غیر از آن بوده به گونه ای که مردم دیگر اعتمادی به پیش بینی های این سازمان ندارند

سایت بویرنیوز هر دو پیش بینی سازمان هواشناسی را از سایت و کانال خبرگزاری صدا و سیما گرفته است، این خبرگزاری رسمی و قابل استناد برای همه سایت ها است و بهتر بود کارشناس محترم دقیقا اخبار صدا و سیما را تکذیب می کرد!

اگر این مصاحبه ها دروغ بوده چرا در همان ابتدا تکذیب نشد؟! حالا مردم نمی دانند مصاحبه ها دروغ است، خبرگزاری صدا و سیما خبرهای بی اعتبار نشر داده یا اینکه پیش بینی های هواشناسی قابل اعتماد نیست!

به گزارش بویرنیوز، پیش بینی صحیح هوا در استانی همچون کهگیلویه و بویراحمد که کشاورزی بخش عمده از درآمد مردم آن به شمار می رود یک ضرورت و خواسته به جای مردم از متولیان این حوزه است.