جمعه 24 آذر 1396 - 0:45

رفتار عجیب نامزد شکست خورده انتخابات با نماینده بویراحمد و پادرمیانی یک زاهدانی

به گزارش بویرنیوز، عصر امروز نشست شورای بانوان مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد با حضور حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی و دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور و زارعی نماینده بویراحمد و دنا برگزار شد.

گفتنی است؛  غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در این نشست به ایراد سخنرانی پرداخت و هنگام صحبت‌های او محمدرضا نیکبخت رئیس مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد بلند شد و خطاب به زارعی گفت: آقای زارعی شما چه قولی به مجمع می‌دهید.


زارعی در جواب او گفت: قول می‌دهم شما را به تهران ببرم و ۴ میلیارد تومان از وزیر بهداشت و درمان سهم استان را نیز گرفتم که محمدرضا نیکبخت رئیس مجمع خیرین سلامت در جواب او گفت: این که بر اساس برنامه‌های وزارت پرداخت می‌شود، ما چیز جدیدی می‌خواهیم.

در ادامه غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا خطاب به حاضرین گفت: باید از آقای نیکبخت سوال کنیم که خودشان چقدر به مجمع خیرین تاکنون کمک کرده است. نیکبخت گفت: خود شما کمک کنید. و شما یک خیر برای مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد پیدا کنید.

ماجرای غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا و محمدرضا نیکبخت رئیس مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد به همین جا ختم نشد. هنگام کلنگ‌زنی درمانگاهی در بیمارستان امام سجاد(ع) که توسط یکی از خیرین انجام گرفت.  محمد رضا نیکبخت خطاب به آقای زارعی گفت: این کلنگ، کلنگ مردمی است و این درمانگاه توسط مردم می‌خواهد ساخت شود، شما برای ساخت دو طبقه این درمانگاه کمک کنید.

غلام‌محمد زارعی در پاسخ به این سخن محمدرضا نیکبخت رئیس مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد  گفت: خودتان گفتید که این کلنگ مردمی است، پس باید مردمی باشد.

در بخشی از این جلسه نیکبخت به پوشش نماینده بویراحمد هم معترض شد و گفت که من تا حالا ندیدم شما لباس سبزی که تو این جلسه دارید را بپوشید.

کار تا جایی پیش رفت که میهمان جلسه که اصالت زاهدانی داشت نیز وارد موضوع شد.

حسینعلی شهریاری دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور که شاهد مشاجره غلام‌محمد زارعی و محمدرضا نیکبخت از مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد بود، اظهار کرد: سال‌ها است که در استان سیستان بلوچستان مشغول هستم به عنوان نماینده مردم این استان (در دوره هفتم، هشتم، نهم و دهم) از من خواسته بودند که در جای دیگر مسوولیتی بگیرم، اما به آنان گفتم، من پست و مسوولیت نمی‌خواهم، و می‌خواهم به مردم زاهدان کمک کنم، شوفر (راننده) مردم زاهدان باشم، و از این شهر نمی‌روم. هر چه آنها اصرار کردند، من نرفتم و گفتم فقط زاهدان.

شهریاری ادامه داد: آدم اصولگرایی هستم و خواهم ماند، نظام اسلامی هر چه برای مردم زاهدان خواستیم، داد. اصلاح‌طلب و اصولگرا فرق نمی‌کند، عشق به قوم و شهرت نداشته باشید پست و مدیریت‌ها به همه می‌رسد. و همه می‌توانند آن را به دست بیاورند.

وی افزود: پست‌ها برای همیشه نمی‌داند و همه روزی از مسوولیت‌هایشان کنار می‌روند. در این هنگام محمدرضا نیکبخت با صدای بلند گفت: نمی‌روند، دیگر نمی‌روند. آخه نمی‌روند.

دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور خطاب به نیکبخت رئیس مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارشکنی نکنیم، چشم دیدن همدیگر را داشته باشید، نگوید که حالا که جای من نشستی پوستت را می‌کنم تا از این دنیا بی‌‌زار شوید، همدیگر را کمک کنید. حامی همدیگر باشیم.

شهریاری افزود: هیچوقت بر علیه هیچ همشهری خودم پیش وزیری بدی نگفتم، که بگویم این را عوض کنید.

وی ادامه داد، بگذارید هر کس هر چی می‌خواهد بگوید، می‌گویند من اصولگرا و نگاه ناسیونالیسم داریم، بگذارید، بگویند مهم نیست با این تفکرات یعنی اصولگرایی و اصلاح‌طلبی می‌توان باز در کنار هم برای مردم کار کرد.

نماینده مردم زاهدان بیان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد، استان محرومی هست، و باید هدفتان خدمت به مردم باشد. مسائل قومی، جناحی و باندبازی را کنار بگذارید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=263165
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سی سخت گفت:

    اقای نیکبخت ماجوردیگه درموردشماقضاوت میکردیم ولی انگاراشتباه میکردیم …

  2. دهدشتی گفت:

    احسن بر دکتر نیکبخت شجاع

    • Ayat گفت:

      فكر نكنم … ربطى به شجاعت داشته باشه. پس حتما شما و اقاى نيكبخت كتاب بيشعورى را مطالعه كنين.

  3. صادق گفت:

    دست به دست هم بدین یاسوج را از بدبختی فرهنگی اجتماعی نجات دهید لاف نزنید چند نفر بیشتر نیستید که مجلس رفته یا شهر گشته هستین؛بشینید و راه چاره بیارید زورتون هم به همدیگه میرسه تخریب نکنید مسخره نکنید من من نکنید.پست و مقام ارزش نداره خدمت کنین وگرنه نوه هاتون بچه هاتون تاوان میدن .

  4. فرهادی گفت:

    نیکبخت هر چقدم با سواد باشه ولی هوچی گری جزوی از این مرده انگار

  5. اکبری گفت:

    اقای نیکبخت که هر جا رفته به خودش لقب پروفسوری و فلان و فلان داده تعجب میکنم که اینقدر عقده دیده شدن داشته که بلند شده وسط جلسه ای رسمی که به قول خودش میزبان جلسه بوده با این لحن صحبت کرده بسی وبسی جای تاسف داره واقعا ما تا کجا میخوایم پیش بریم که همش در حال کارشکنی برای پیشرفت استانمون هستیم …..البته در مورد لباس باید بگم که هیچ کس تو خوشتیپی به پای حاج زارع نمیرسه چه به رسه به تو اقای……

  6. یادایام گفت:

    خیلی وقته جناب نیکبخت مردم بویراحمدهمه تحصیل کردگان خودشون میشناسن خوب می دونن یک روزراستی یک روزچپ بخدا فقط دنبال پستی وریاستی اگرهدفت و فکرت مردم بدبخت بودجلومیمان دادنمیزدی دوره این شانتاژ بازیهاسراومده بسه دیگه عوامفریبی من بخدارای به حاج زارع ندادم ولی ازکارشما بسیار متاسفم البته سابقه این کارنزدشماسرامده متأسفم برای مردم

  7. مهدی نوذری گفت:

    دلم به حال استانم میسوزد استانی که بااین همه جادبه گردشگری نفت وگاز وووووووو از همه استان های دیگر ایران محروم تر است علت این محرومیت بی شک چیزی نیست بجز قوم گرایی باندبازی ووووو تاکی باید اینجور باشه چرا دلمون به حال خودمون نمیسوزه چرا مسئولین مااینهمه به فکر فامیل خود هستن والا بخدا مردم بدبخت ما گناه دارن اخه مسئولین این پست ها ومیزها ب کی وفا کرده همه ماها یه روز باید بمیریم و دومتر کفن باخودمون میبریم چرا درحق این مردم اینقدر ظلم کنیم بخدا قسم یه روزی باید جواب پس بدهیم استان ما خیلی جانباز وشهید داده ولی چرا اینقدر محروم باشه بی شک دلیل اصلیش همون قوم گرایی وباندبازی هست و مسئولین بی کفایت .ای مدیران انصاف داشته باشین که روزی این پست ها ومیزها رو ازشماخواهند گرفت بنده فرزند شهید هستم وشاغل دریکی ازسازمان های تهران اگر مسئولین خواستین بدون هیچگونه ترسی در مقابلشان وایمسیم واز حق مردم دفاع خواهم کرد و به آن ها خواهم فهماند که امثال پدر من که جنگ کردن وخون دادن برای آبادی این مرز وبوم بود نه اینکه دراستان ما اینهمه محرومیت باشه

  8. گچساران گفت:

    واقعا جای تاسف داره این همه حسادت و عقده ای بازی…

  9. دانشجو پزشکی گفت:

    مشکل اصلی مسئولین این استان اینه که
    فرهنگِ سیاست رو ندارن
    اول باید یه دوره آموزشی برای رفتار های سیاسی بذارن
    بعد وارد مسئولیت های اجرایی و‌سیاسی بشن
    این ۲ مسئول محترم میتونن مشکلات و معضلات خودشو بیرون از جلسات رسمی حل و فصل کنن
    ولی اینکه یک نفر بحث کنه و نفر مقابل سکوت نکنه و ادامه بده
    واقعا خجالت آوره ،
    هردو کوتاهی کرده ان!!
    داشتن هنر در تمام زندگی علی الخصوص سیاست بسیار مهمه اگر نماینده هنر سکوت و یا ادامه بحث در خفا رو داشت ؛مراجرا اینگونه پیش نمیرفت؛هرچند که کار رییس خیرین استان ک-ب اصلا توجیه پذیر نیست….کاش یه لفت/ریموو دِ گروپ علاوه بر فضای مجازی در فضای حقیقی هم برای این آدما وجود داشت..

  10. تامرادی گفت:

    انصافا دلم به حال این استان و ای شهر میسوزه که امثال این آقای نیکبخت ایجور واسه خودنمایی و ابراز وجود باید رفتار کنه…

  11. یا اباعبداله گفت:

    اقای نیکبخت از شما که به اصطلاح کدخدا زاده هستید بعید هست.من نسبت به شما ارادت بیشتری داشتم تا به زارع یا هدایتخواه.به نظر من با این حرکت از محبوبیت خود کاستید..مطمئن باش این اقدام نه به نفع شما نه زارعی هست.بلکه دشمنانتون شاد خواهد شد

  12. همشهری گفت:

    آقای دکتر نیکبخت خودت و اصالتتان را با طناب پوسیده ای که به آن وصل شده ای نابود نکن ،ودر عصر موجود ودر حد توانایی هایت قدم بردار.

  13. دشتروم گفت:

    این شجاعت نیست ،این دیوانگی است ،این رعایت نکردن رسم مهمان نوازی استان هست .

  14. دوگنبدان گفت:

    پروفسور………ای هیچ بلانسبت

  15. فرهاد گفت:

    سی شهر ایما. آخ و بخت عسکر

  16. صداقت گفت:

    درهرصورت هردومخاطب انسان های باشخصیتی می باشن هم جناب زارع هم نیکبخت
    ولی بهتربودکمی تامل کردن

  17. هیس گفت:

    وای به روزی ک‌ امثال نیکبخت نماینده بشن فکر میکنه نماندگی فقط داد و بیداده

    • هیس گفت:

      آره عزیزم تو مجلس باید گرگ باشی تا بتونی سهم شهرستانو بگیری…وگرنه همه میتونن رو ی صندلی بشینن

  18. ده سوخته لوداب گفت:

    آقای نیکبخت تونماینده نمیشی خودت رااذیت نکن..آقای زارعی شخصی افتاده ومتین هست ورای اورده وقبول شده چراتووهدایتخواه وروشنفکروشیخ پناهی حسادت میکنی….شماهم بریدتلاش کنیدشایدنماینده شدید

  19. ااتت گفت:

    والا تو خوته هم بکشی مجلسه تیت نیبینه.بره سراغ همو پیل جمع کردن و بیخیال سیاست مجلس شو قشنگم

  20. کر بیراحمدی گفت:

    اقا نیکبخت خودت را خفه نکن فکر نکن با این برنامه ها محبوبیت پیدا میکنی .فراموش نکن قبلا در همین سازمان پست داشتی.جز اینکه فامیل بازی کردی چکار کردی.به خواب ببینی مجلس را چون تو مجلسی نیستی

  21. بویر احمد گفت:

    واقعا حیف اسم دکتر که رو همه است آبروی استان رو برده ایشون

  22. چنگیز گفت:

    اطراف یاسوج رو فنس بکشید همه چی,حل میشه

  23. عیسی فرخیانی گفت:

    ما چقدر تحمل این همه شبه بازی باند بازی و نظر تنگی مسولین باشیم استان ما زیر بنای قومی قبیله ای و بی ثباتی دارد ومردم تا ابد در فقر به سر میبرند با چنین وضعیتی

  24. سیسخت گفت:

    از ترامپ استان ما هیچ چیزی بعید نیست.

  25. بویر احمدی گفت:

    اقای نیکبخت با تخریب دیگران بزرگ نخواهید شد..برای 8هزار نفری که به شما اعتماد کردن و رای دادن متاسف شدم.

  26. دردآشنا گفت:

    سلام وادب خدمت دبار همیشه سرافراز زاگرس. اگه هدف خدا وکمک به مردم وحل مشکلات این دیارخسته از قوم گرایی باشد هیچ وقت این مساعل نامربوط وبدوراز شأن ……..بوجود نمی آید. بدم گفتی وخرسندم عفاک الله نکو گفتی٬ جواب تلخ می زیبدلب لعل شکرخارا

  27. کریم گفت:

    آقای نیکبخت بهتره نگاهی به کارنامه خودتون در زمان ریاست علوم پزشکی بیندازید اونوقت جلسه رسمی رو بهم بریزید شما بهتراست بجای کارشکنی به فکر آبروی خود باشید که میدان خدمت رو با میدان جنگ و عقده گشایی اشتباه گرفتید

  28. عملکردزارعی وسایرنمایندگان برای استان وبخصوص مرکزاستان که بایدنگین استان باشدقابل قبول نیست واماپول دوست ترین وغیرمردمی ترین ادم تواستان این به قول خودش پرفسوره که هرروزهم تغییرچهره به این خط واون خط میده درحالی که مسئول خیرین استانه یک ریال کمک نکرده وتومحل کارش هم موافق نداره چه برسه به سایرمردم

  29. سهراب گفت:

    پروفسور انقلابی دور بعد انتخابی

  30. ناشناس گفت:

    سلام نیکبخت خواب نمایندگی مردم را دیده

  31. دشتروم گفت:

    جناب نیکبخت شما چرا فکر میکنی جایگاهی بین مردم داری؟

  32. ناشناس گفت:

    هیج کدامتان نیت خداییندارید
    مردم را هم بهانه نکنید

  33. اصلاحات بویراحمد گفت:

    درود بر نیکبخت.

  34. ناشناس گفت:

    جناب نیکبخت.فقط میتوانم بگویم که افسوس که اوناجا نبودم تا پاسخ هوچیگریتونو قاطعانه میدانم وبرای جمع ثابت میکردم که شما آدم بسیار کارنابلد وترسویی هستید.متاسفم برای ادبیات عصرحجریت.ع.ف

  35. یوسفی گفت:

    سلام. کار دو نفرتون اشتباه بود. متاسفم بحال مردم این شهرستان و جای بدبختی وسیه روزی است که این دو نفر مثلا از تصمیم گیرندگان هستن . پس حالا حالا ها باید محروم فرهنگی بمونیم. شما دو بزرگوار ی کم به فکر مردم باشید مثل همون قولهای زمان تبلیغات انتخاباتی

  36. ناشناس گفت:

    ما باید افرادی قدر باسیاست ومتخصصص وشجاع وباجرات برای نماینده مجلس انتخاب کنیم
    به نظر میاد جناب دکتر نیکبخت این شرایط را داره
    ولی باید ازمسایل حاشیه ای پرهیز نماید

  37. ناشناس گفت:

    تعریف اقای دکتر نیکبخت را چندین بار توی تهران ازمتخصصین حاذق شنیدم که واقعا جانانه ازحق استان ک و ب دفاع کرده ودرین چند سال خبری از دیگران نشنیدم
    شاید هم مراجعه کردیم نه کسی را دیدیم ونه جواب تلفن میدن
    وبازم باید از دکتر پارسا نماینده مردم شیراز تشکر کنم
    واقعا لر باغیرت وباعرضه ای هست

  38. رضا گفت:

    با این کاری که نیکبخت کرد منم خجالت کشیدم????

  39. حسن روشن گفت:

    آخ و بختم…ککا زشته…سرت سفیده…اگر رهتی مون مجلس خو صب تا پسین خبرنگارل شیطون تهرونی فیلمت ایکنن!! اوسو مذمتش کی جمع کنه!؟

  40. علی گفت:

    نیکبخت راست میگه

  41. محمود گفت:

    ادب داشتن خیلی مهمه و با بی ادبی صحبت کردن که نشان بدی مثلا”شجاعت داری ره به جایی نخواهد برد.

  42. اصلاحات گفت:

    سلام

    دوستان اصلا اصل موضوع رو متوجه شدین آیا

    جنگ اصلی رو قدرت هست نه مردم

    کسی به خاطر مردم دلسوزی نمی کنه

    وای به حال سادگی ما

  43. ه گفت:

    درود بر دکتر نیک بخت

  44. حمید گفت:

    سلام آقای زارعی همین دو تا پل ورودی شهر درست کند بقیه اش پیش کش خودش چه گلی به سر استان زده که ما خبر ندارم

  45. احمد م گفت:

    محض اطلاع اقای نیکبت این اولین بار نیست اقای زارعی پیراهن سبز پوشیدند یادمه روز ثبتنام سال ۹۴هم پوشیده بود

  46. حقگو گفت:

    واقعا متاسفم خحالت داره

  47. همشهري جوان گفت:

    بابا اين نيك بخت وقتي خودش رييس دانشگاه علوم پزشكي بود چه كاري واسه مردم كرد كه الان صداي مردم شده.خوبه در معرض راي مردم قرارگرفت و نتيجش رو هم ديد

  48. لر گفت:

    من در آن جلسه حضور داشتم
    رسانه ها بد انعكاس دادند
    اتفاقأ دكتر محترمانه و خوب پرسيدند
    تا حالا آقاى نماينده خودشون را جايى تو محافل عمومى نشون ندادن كه بشه ازشون سؤال پرسيد
    درود بر شجاعت دكتر

  49. ناشناس گفت:

    سلام درودبردکتر نیکبخت که واقعیت را گفتند.

  50. همشهری گفت:

    واقعا جای تاسف داره که دو بویراحمدی اینجور بر علیه هم کارشکنی کنن.

  51. بسیجی گفت:

    انصافا آقای دکتر نیکبخت را قلبا دوست دارم ودوست خواهم داشت ولی از این حرکتش خوشم نیامد دکتر با کلاس وبانزاکت وخیلی خوبی بودینقد وانتقاد حضرتعالی همیشه با تدبیر وتعلق بود ولی اینبار نه اینیکه عرض می کنم بدور از روش وکفتمان سیاسی است خیلی خودمانی شان ومنزلت وادب ایجاب می کند که رعایت شان مهمان وهمچنین جایگاه نماینده مردمی را که جناب دکتر هم علاقمند به خدمتگزاری به مردم هست هم با حفظ شود ان شاءالله در این جایگاه قراربگیری تا باسختی ها وفشارهای ان مواجه شوی انوقت متوجه می شوی که آقای زارعی از نمایندگان بسیار خوب وصادق ومردمی وبسیار خوش رو وفعال می باشد

دیدگاه شما