شنبه 27 آبان 1396 - 19:03

نماینده بویراحمد: 19 میلیارد بودجه توازن به دنا رسید؛ رشد 43 درصدی اعتبارات

گروه سیاسی- بودجه شهرستان دنا در سال جاری افزایشی قریب به 43 درصد نسبت به سال گذشته را به خود دید.

به گزارش بویرنیوز،غلامحمد زارعی در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان دنا با تسلیت ایام دهه اخر صفر گفت:امروز محبت اهل بیت باعث شده است که ایران اسلامی و جهان تشییع سرآمد جهان باشد.

رئیس هیئت نمایندگان استان در ادامه به توزیع اعتبارات توازن منطقه ای در سطح شهرستان دنا اشاره کرد و گفت: بعد از توزیع اعتبارات استانی و اعتبار شاخص ها اعتبارات حوزه توازن در استان توزیع شده و امید داریم از این حدود با تخصیص 19 میلیارد تومان به شهرستان دنا کاستی ها و مشکلات این منطقه مرتفع شود.

زارعی با اشاره به افزایش 43 درصدی بودجه شهرستان دنا نسبت به سال گذشته، تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون ۱۳۰ میلیارد تومان به شهرستان دنا از محل اعتبارات استانی، توازن منطقه ای و … اختصاص یافته که این مبلغ غیر از اعتبارات ملی است.

نماینده شهرستانهای بویراحمد و دنا  در مورد اجرای این بودجه ها بین دستگاهها اشاره کرد و افزود: باید بدانیم چند درصد مبالغ نامه های توزیع شده و جایی که همکاری و جدیت وجود نداشته گفته شود تا با این مدیران برخورد شود.

زارعی با تأکید بر اینکه در حال حاضر از نیمه گذشته ایم و در سه ماه  فصل اعتبارات هستیم، بیان کرد: باید زمان پروژه ها با  به جلو رود تا بتوان جوابگوی مردم بود.

وی با اشاره به این موضوع مردم باید اثرات روند خدمت گذاری را باید در اجرا ببینند،گفت: امروز باید با سرعت هرچه بیشتری خدمات نظام را ببینند هرچند که هنوز محرومیت در این استان وجود دارد و با توسعه فاصله زیادی است.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس ادامه داد: اعتبار 19 میلیارد تومانی برای شهرستان همان ماده 180 قبل و توازن جدید  بوده که همراه با تخصیص است و بخشی از اعتبارات تخصیص یافته و نقد بوده و می توان به سمت نقد شدن به جلو برد.

زارعی با بیان این موضوع که این جلسات باید عملی شود و در سخن نباشد و توزیع اعتبارات باید به گونه ای باشد که به ثمر بنشیند و کار آن تحویل مردم شود، ابراز کرد: از مسئولین و به خصوص فرماندار می خواهیم اگر دستگاهی کوتاهی کرده و نتوانسته  کار خود را به جلو ببرد باید مورد سئوال قرار گیرد و در نمره ارزشیابی آنها لحاظ شود.

وی به لزوم توجه به پروژه های در حال اتمام در تخصیص این بودجه اشاره کرد و گفت: پروژه هایی در گذشته شروع شده و در مراحل نیمه تمام بوده که در حال حاضر باید با یک تمام بیشتر به جلو برود.

نماینده مردم استان در مجلس به کار جهادی مسئولان برای مردم و پیشبرد اهداف انقلاب تأکید کرد وگفت:کسی که کار جهادی می کند نباید امروز از کسی بترسد.

زارعی با بیان اینکه کار جهادی برکت دارد و هیچ ایرادی بر آن وارد نیست، گفت:در حال حاضر 19میلیارد تومان توازن در مورد توسعه شهرستان لحاظ شده و یک تصویری از آینده این شهرستان را رقم خواهد زد.

وی ادامه داد: در آینده نباید روستایی را داشته باشیم که از نظر بهبود و بهسازی، آب وبرق، گاز توسعه نداشته باشد.

زارعی خاطر نشان کرد: اعتبارتی که امروز توزیع می شود باید به نمایندگان، فرمانداریها و مسئولان گفته شود که کجا کار صورت گرفته بتوانیم با توان بیشتری به کمک آن مجموعه بشتابیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=260220
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. موسوی گفت:

    خداقوت به نماینده مردمی .

  2. امیرعلی گفت:

    خدا قوت مرد خستگی ناپذیر خدا و فاطمه زهرا پشت و پناهت
    یازهرا
    یازهرا
    یازهرا

  3. اکبری گفت:

    خسته نباشی مرد روزهای سخت

دیدگاه شما