چاپ این برگه

توهین زشت نماینده کهگیلویه به سایت “بویرنیوز”

گروه سیاسی – امروز عدل هاشمی در نشست شورای اداری در شهرستان چرام جملات تعجب برانگیزی را بیان نمود.

به گزارش بویرنیوز، عدل هاشمی‌پور با اشاره به سخنان خود در شورای اداری شهرستان کهگیلویه در رابطه با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، اظهار داشت: آن سایت خبری که از حرف‌های من سوء استفاده کرد و نوشته بود که آقای دکتر نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی را بر کنار کنید، من نمی‌بخشم، چرا که این سایت جیره‌خوار کس دیگری است.

گفتنی است چندی پیش همه رسانه ها استانی و خبرگزاری ها مطلب زیر را از قول نماینده کهگیلویه نقل کردند.

عدل هاشمی در جمع مدیران شهرستان کهگیلویه و استاندار گفت:  باید یک نفر از این شهرستان در برنامه و بودجه منصوب شود تا حق این مردم ادا شود و ما و مردم از این تخصیص اعتبارات ناراضی هستیم.

سپس بویرنیوز به این رویه منتقد شد و در خبری ”اقدام عجیب عدل هاشمی در حضور استاندار، این مدیر را بردار و از شهرستان من بگذار!!“،  آن را مورد نقد قرار داد و امروز عدل هاشمی در جلسه شورای اداری بویرنیوز را متهم به جیره خواری می کند.

چند نکته جهت اطلاع سردار هاشمی و مردم به عرض می رسانیم:

1 – همان طور که خود شما هم می دانید ما در انتخابات گذشته ریالی از نامزدهای انتخابات مجلس در هیچ شهرستانی دریافت نکردیم، هر گونه سندی دارید منتشر کنید تا دروغگو و جیره خوار رسوا شود.

2- ما که با پیمانکاران زد و بند نداریم و جز یکی دو قرارداد با نهادهای غیردولتی هیچ منبع دیگر تامین مالی نداریم وصرفا با عشق به کار و خدمت به مردم از حقوق کارمندی خود برای گذران امورات سایت استفاده می کنیم که گاهی حتی در هزینه های اولیه سایت هم دچار مشکل می شویم و اگر اهل جیره خواری بودیم الان وضعیت دیگری داشتیم.

3 – شما در دهها محفل نشسته اید و ما را جیره خوار این و آن معرفی کرده اید، شهامت داشته باشید یک سند یا اسم مطرح کنید، هر چند اگر اعتقادی به دین و آخرت داشتید می دانستید غیبت چه حکمی دارد.

4 – این عادت شماست که پشت سر علیه مدیران صحیت می کنید و وقتی آنها را می بینید اظهار دوستی می کنید و رسانه ها را به دروغ نوشتن متهم می کنید و شهامت پذیرش مسئولیت سخنان خود را ندارید.

5 – دو سال آمده اید و حرف درمانی می کنید، نه اشتغالی ایجاد شده و نه نیرویی از این شهرستان در سطح مدیریتی تقویت شده، کار تا جایی پیش رفته که همه آرزو می کردند کاش بزرگواری اکنون بود!

6 – همان گونه که قبلا قسم های جلاله فراوان خورده اید و زیر آن زده اید، عجیب نیست که این سخنان عادی را هم کتمان کنید، باشد تا مردم کهگیلویه بیشتر وکیل خود را بشناسند.