چاپ این برگه

تغییر ساعات پروازی فرودگاه یاسوج/ پروازها هفتگی شد

ساعات پروازی شرکت آسمان در فرودگاه یاسوج از امروز یکشنبه 7 آبان و در راستای رفاه حال مسافران تغییر پیدا کرد و تا چهارم فروردین سال 97نیز ادامه دارد.

به گزارش بویرنیوز، مدیرفرودگاه یاسوج گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده ساعت پرواز تهران به یاسوج برای روزهای شنبه تا جمعه هر هفته ساعت هشت صبح و ساعت نشست هواپیما در یاسوج نیز ساعت 9:50 دقیقه تعیین شده است.
وی تصریح کرد: ساعت پرواز از یاسوج به تهران بر اساس برنامه ریزی انجام شده نیز 10:20دقیقه و ساعت فرود هواپیما در تهران نیز ساعت 12:10دقیقه است.
ساعت پرواز تهران به یاسوج تا پیش از این نیز در روزهای یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ساعت 5:5 دقیقه هر روز صبح بود.
ساعت ورود پرواز تهران به یاسوج هر روز ساعت 6:55 دقیقه و ساعت برگشت پرواز یاسوج به تهران نیز ساعت 7:25 دقیقه تا پیش از این بود.
وی ابراز داشت: پرواز روزهای شنبه که تا پیش از این نیز در دستور کار فرودگاه یاسوج نبود با پیگیری های انجام شده از امروز یکشنبه 7 آبان نیز برقرار شد.
محسنیان از مردم و شهروندان استان کهگیلویه و بویراحمد و نیز دستگاه‌های مختلف اجرایی خواست با انتخاب پروازهای فرودگاه یاسوج به رونق هرچه بیشتر این فرودگاه کمک کنند.
فرودگاه یاسوج که تا پیش از فعالیت دولت یازدهم با چالش‌های متعدد روبرو بود با تدبیر و تلاش دولتمردان و متولیان امر در مسیر توسعه و تحول قرار گرفته که ظرف یک ماه آینده علاوه بر افزایش مسیرهای پروازی، ناوگان هوایی جدید هواپیماهای «ای. تی. آر» نیز در آن برقرار خواهد شد.
این فرودگاه اکنون با همت و تلاش دولت و مجموعه متولیان امر در مسیر توسعه قرار گرفته و با توجه به افزایش طول باند پروازی این فرودگاه به بیش از سه هزار و 200 متر شرایط برای نشستن هواپیماهای متوسط نیز فراهم است.
بهره‌برداری نهایی از طرح تطویل باند فرودگاه یاسوج نیز با توجه به وعده پیمانکار، تا پایان آبان سال جاری خواهد بود.
مدیر فروددگاه یاسوج گفت: با حمایت‌های دولت و مجموعه مدیریتی استان و با توجه به ورود و خرید هواپیماهای «ای. تی. آر» جدید به‌عنوان یکی از دستاوردهای مهم برجام توسط دولت جمهوری اسلامی مذاکرات و هماهنگی لازم برای فعالیت این ناوگان نوین هوایی در آسمان کهگیلویه و بویراحمد با شرکت هواپیمایی کشور انجام شده است.