چاپ این برگه

طرح ابتکاری شهردار یاسوج برای مدیریت مرکز کهگیلویه و بویراحمد

شهردار یاسوج با تاکید بر اینکه اجازه بریز و بپاش در شهرداری یاسوج را نمی‌دهم گفت: به دلیل بی‌توجهی به کیفیت پروژه‌ها بسیاری از آسفالت خیابان‌های یاسوج با گذشت مدت اندکی کنده شده و به عنوان یک زباله بزرگ روزگار را بر کارگران شهرداری سخت‌تر کرده است.

به گزارش بویرنیوز، نستهن مقدم در نشست با مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: انتظار می‌رود تعامل بین بخشی راه و شهرسازی و شهرداری با هدف ساختن شهر و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان بیش از پیش باشد.

وی با اشاره به اینکه مکمل بودن دستگاه‌های اجرایی و نهادهای خدمات رسان با هدف ارائه خدمت مطلوب فنی حق مردم است، عنوان کرد: طبق بررسی‌های انجام شده هماهنگی بین شهرداری یاسوج و راه و شهرسازی رضایت بخش نبوده و تنها در کمیسیون ماده 5 ارتباطات ناچیزی بوده که امیدوارم این روند در دوره پنجم مدیریت شهری اصلاح شود.

مقدم تعارض و تقابل دستگاه‌های اجرایی را به ضرر مردم دانست و ابراز کرد: در بازدیدهای صورت گرفته از قسمت‌های مختلف شهرداری خواهان استفاده از آزمایشگاه میکانیک خاک در اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری با هدف افزایش کیفیت شدم.

شهردار یاسوج با بیان اینکه اجازه بریز و بپاش در شهرداری یاسوج را نمی‌دهم، افزود: به دلیل بی توجهی به کیفیت پروژه‌ها بسیاری از آسفالت خیابان‌های یاسوج با گذشت مدت اندکی کنده شده و به عنوان یک زباله بزرگ، روزگار را بر کارگران شهرداری سخت‌تر کرده است.

مقدم با تاکید بر اینکه عدم توجه به کیفیت پروژه‌ها هدر دادن سرمایه است، ادامه داد: انتظار داریم مسکن و شهرسازی نسبت به کوتاه کردن دوره برگزاری کمیسیون ماده 5 اقدام کند  و مشتاق هستیم کارگروه مشترکی را با این اداره در زمینه ساختمان و زیرساخت‌ها با خروجی دوطرفه برای بررسی داشته باشیم.

وی خواستار دوری از جزیره‌ای عمل کردن شد و ابراز کرد: بنا داریم شهر یاسوج را برای نماسازی به نواحی مختلف بر اساس تمکن مالی، تپوگرافی و موقعیت تقسیم کنیم و در این زمینه نیز مشوق‌های را ایجاد کنیم.

مقدم با تاکید بر اینکه بدون مشارکت مردم امکان ساختن شهر وجود ندارد، افزود: با هدف افزایش مشارکت مردم بنا داریم طرح ” همیار شهردار” را در محلات و مناطق مختلف شهر یاسوج اجرایی کنیم.

شهردار یاسوج از ایجاد یاسوج بزرگ در آینده خبر داد و گفت: با توجه به در دستور کار بودن الحاق حاشیه شهر یاسوج انتظار می‌رود طرح جامع و تفصیلی شهر تسریع یابد تا شهرداری مادوان و دهیاری‌ها دیگر سلیقه‌ای عمل نکنند.