چهارشنبه 26 مهر 1396 - 7:48

سرهنگ جهانگیر انصاری:دشمنان ما اگر می توانستند کاری انجام دهند، لحظه‌ای درنگ نمی‌کردند

به گزارش بویرنیوز؛  به دنبال یاوه‌گویی‌های رئیس‌جمهور آمریکا در چند روز اخیر علیه ایران اسلامی بعد از ظهر امروز مسوولان و کارکنان بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد برای میثاق با پاسداران انقلاب اسلامی در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد حضور یافتند.

در این آیین کودکان مهد کودکی با قرائت آیه‌ای از قرآن به صورت هم خوانی و همچنین سرودی زیبا و معنادار به استقبال سپاهیان انقلاب اسلامی رفتند و با شاخه‌های گل از پاسداران سپاه فتح تجلیل کردند.

در ابتدای این دیدار سرهنگ جهانگیر انصاری قائم‌مقام سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به دهن‌کجی استکبار جهانی و به خصوص ترامپ در چند روز اخیر اشاره کرد و گفت: این‌ها خودشان سکان‌دار و جلودار گروهک‌های تروریستی هستند.

قائم‌مقام سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که جواب مردم به یاوه‌گویی‌های ترامپ دندان‌شکن بود افزود: در همه این سال‌های نزدیک به چهار دهه عمر انقلاب اسلامی هر چه در توان داشتند برای ضربه زدن به نظام اسلامی به کار گرفتند اما هیچ گاه موفق نشدند.

انصاری بیان کرد: آن‌ها سعی کردند در همان اوایل انقلاب نظام نوپا را سرنگون کنند که با حماسه‌سازی شهیدان و ایثارگران به اهداف خود نرسیدند.

وی خاطرنشان کرد: آن‌ها اگر می‌توانستند در این چهار دهه کاری انجام دهند لحظه‌ای درنگ نمی‌کردند اما هر بار به در بسته خوردند.

در پایان، سید علیرضا موسوی امجد مدیرکل بهزیستی اظهار داشت: همه ما قدردان زحمات شما و همکارانتان جهت برقراری مهمترین نیاز بشر یعنی همان امنیت هستیم که موجب شده ایران اسلامی همانند نگینی در خاورمیانه درخشان باشد.

مدیرکل بهزیستی افزود: ملت ایران از همان ابتدا حامی این نهاد انقلابی و مردمی بوده و امروز بهزیستی به نیابت از تمامی ملت ایران آمده تا بگوید که در کنار برادرانمان در سوریه و عراق که خون خود را دادند و هنوز هم در حال جان فشانی هستند تا امنیت پایداری برای ما و سایر مسلمانان جهان رقم بخورد، تا آخر خواهیم ماند.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=255921
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. کارمند گفت:

    درود بر دکتر موسوی امجد مدیرکل محترم سازمان بهزیستی استان ،مرد عمل و پایبند به ارزشهای انقلاب . پاینده باشی دکتر

دیدگاه شما