چاپ این برگه

خبرهای خوش پروازی نماینده بویراحمد، پرواز شنبه برقرار شد؛ ساعت پروازها تغییر کرد + جزئیات

ساعت پرواز یاسوج به تهران تغییر و پرواز روز شنبه برقرار شد.

نماینده بویراحمد و دنا در گفتگو با خبرنگار بویرنیوز با اعلام این خبر گفت، با توجه به درخواست مردم برای تغییر ساعت پرواز تهران به یاسوج، رایزنی هایی با مسئولان هواپیمایی کشوری و شرکت آسمان صورت گرفت و قرار شد از 8 آبان ماه ساعت پرواز از تهران به یاسوج ساعت 8 صبح و از یاسوج به تهران 10:20 صورت پذیرد.

رئیس مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد، یکی از دغدغه های مردم نیز نبود پرواز در روز شنبه بود که این مسئله نیز حل شده و از روز 13 آبان ماه اولین پرواز روز شنبه صورت خواهد گرفت و بدین ترتیب در تمام ایام هفته پرواز یاسوج به تهران و بالعکس برقرار خواهد شد.

غلام محمد زارعی در بخش دیگری از سخنان خود از پیشرفت بالای 90 درصد پروژه تطویل باند و روشنایی باند فرودگاه یاسوج خبر داد و گفت، امیدواریم این پروژه تا قبل از پایان آبان به افتتاح برسد.

وی اضافه کرد، با افتتاح پروژه تطویل باند فرودگاه یاسوج امکان پروازهای عصرگاهی و شبانه نیز میسر خواهد شد و ما هم اکنون در حال رایزنی با شرکت های ماهان و ایران ایر برای پروازهای عصرگاهی هستیم و امیدواریم با مذاکرات صورت گرفته هم پرواز های عصرگاهی و هم پرواز یاسوج به مشهد بزودی اجرایی شود.