چاپ این برگه

لکه گیری بی کیفیت کنده کاری خیابان ها در کهگیلویه و بویراحمد/لکه گیری یا ماست مالی؟!

گروه اجتماعی- ترمیم لکه گیری ها در کهگیلویه و بویراحمد آنچنان بی کیفیت هستند که خیلی از مردم آرزوی خاکی بودن خیابان ها را دارند.

به گزارش بویرنیوز، با گشتی در شهر و رانندگی در سطح خیابان های کهگیلویه و بویراحمد شاهد لکه گیری های بسیار بی کیفیت و غیراصولی هستیم.

مرمت و لکه گیری هایی که یا برآمده هستند یا فرو رفته و تازه بعد از مدتی اینقدر فرو رفتگی ها زیاد می شود که در برخی نقاط لکه گیری و آسفالت مجدد تنها راه چاره می شود.

به گزارش بویرنیوز، در سطح استان عمده روند اصلاح و مرمت کنده کارهای به سازمان ها و شرکت های خدماتی سپرده شده که برای اقدامات عمرانی خود دست به کنده کاری در خیابان ها می زنند.

از تاخیر طولانی در روند اصلاح و انجام خدمات عمرانی و خرابی چندین و چند روزه خیابان ها برای اقدامات عمرانی که بگذریم، از روند مرمت این کنده کاری ها به صورت کاملا بی کیفیت و غیر استاندار نمی توان گذشت.

همان وقت و هزینه و مواد برای مرمت کنده کاری خیابان ها انجام می شود اما چرا به صورت غیر استاندارد؟ چرا باید پول مردم و بیت المال با این بی تدبیری ها و عدم نظارت بر استاندار لکه گیری و آسفالت خیابان ها هدر رود؟

به گزارش بویرنیوز، در برخی از خیابان ها آنچنان بی کیفیت لکه گیری ها انجام می شود که خیلی از مردم همان جاده خاکی و همان وضعیت قبل از آسفالت و لکه گیری را مناسب تر و بهتر می دانند.

جا دارد مسئولان با نظارت بهتر و مستمر تر از هدر روی بیت المال و اجرای چند باره پروژه هایی از این دست جلوگیری کنند، چرا که مردم معتقدند حالا که هزینه و وقت و مصالح گذاشته می شود با نظارت درست، اصولی و مستمر مسئولان قطعاً اجرای با کیفیت تر و در نهایت کم هزینه تر این دست پروژه ها و رضایتمندی مردم را به همراه خواهد آورد.