یکشنبه 9 مهر 1396 - 12:18

واکنش تند بهرامی به انتخاب استاندار جدید؛ مدیری که ماهی یکبار آفتابی می شود!

وی با بیان اینکه مشورت جستن از گروههای سیاسی سهم خواهی نیست بلکه راهی برای رشد و بالندگی در جامعه از نظر سیاسی و روشنگری است، گفت:متأسفانه ما می بینیم برخی از این آقایان کاری به مردم و نمایندگان آنها در جامعه ندارند .
به گزارش بویرنیوز ،محمد بهرامی در گفتگو با صبح زاگرس در واکنش به انتخاب استاندارجدید و نارضایتی قشر اصلاح طلبان در مورد این انتخاب گفت:به هر حال در حال حاضر آقای احمدی به عنوان استاندار استان انتخاب شده ، اما چه بهتر می شد آقایانی که حکم دادن و وی را به بعنوان استاندار انتخاب کردند به نوعی با دیگرانی که در پیروزی این دولت نقش داشتند مشورت می کردند و آنها را نیز در جریان این انتخاب قرار می دادند.

مشورت گرفتن سهم خواهی نیست

وی با بیان اینکه مشورت جستن از گروههای سیاسی سهم خواهی نیست بلکه راهی برای رشد و بالندگی در جامعه از نظر سیاسی و روشنگری است، گفت: متأسفانه ما می بینیم برخی از این آقایان کاری به مردم و نمایندگان آنها در جامعه ندارند .

این فعال سیاسی ادامه داد:کسانی که در گروههای سیاسی هستند نخبه های سیاسی هستند و باید از انرژی و توان آنها استفاده شود، پس این آقایانی که امروز خودشان هرکاری در انتصابها می کنند امروز مردم را ببینندو بدانند اگر مردم نباشند ما نیازی به نماینده و استاندار و جریان سیاسی نداریم.

بهرامی با تأکید بر اینکه در هر انتخابی باید مردم و رضایت آنها را جلب کنیم، گفت:ایراد ما و جبهه اصلاح طلبان این است که چرا ما را در مورد این انتخاب مورد مشورت قرار نداند.

موضع گیری نمی کنیم

وی با بیان اینکه ما در مورد استاندار جدید هیچ گونه موضع جدی نداریم و خواهان آرامش در استان و به حاشیه نرفتن هستیم، بیان کرد:قطعاً پیشنهادهایی داریم و اگر این پیشنهادها مورد حمایت قرار بگیرند همه گروههای سیاسی باید همراهی کنیم.

سکوت در برخی مواقع جایز نیست

شهردار اسبق مرکز استان با تأکید براینکه تمامی هم و غم ما کار کردن و پیگری مطالبات به حقه مردم است، تصریح کرد: اگر در برخی از امور که ما خواهان اجرای حق و مطالبه مردم است مسئولان عکس العملی خاصی انجام ندهند ما هم سکوت نخواهیم کرد.

بهرامی با انتقاد از برخی مدیران استانی گفت: امروز برخی از مدیران استانی کارایی لازم آن مدیریت را ندارند و لایق این مدیریت ها نیستند  که به عنوان مثال می توان نمونه اش را در انتخاب ریاست جمهوری دید.

برخی از مدیریت ها لایق مدیران فعلی نیست

وی ادامه داد: این مدیریت ضعیف آقایان به گونه ای بود که در انتخابات وآرای منتخب مردم آقای روحانی و رقیبشان آقای رئیسی به عینه دیده شد که نشان از ضعف مدیران بود.

فعال سیاسی هم استانی با بیان اینکه موضوع که این تذکرات را ما به استاندار پیشین اطلاع دادیم و با وی تمامی این مشکلات را بازگو کردیم، گفت: در حال حاضر استاندار پیشین آقای خادمی از استان رفته و ما حرفی دیگر در این رابطه نداریم اما به استاندار جدید گوشزد می کنیم که این مدیران را که لایق اینچنین مدیریت هایی نیستند را در دوره مدیریتی خودش کنار بزند .

بهرامی با بیان اینکه ما فقط به دنبال آرامش هستیم و هیچ وقت به دنبال سهم خواهی نیستیم گفت:ما جایی که مردم باشد همراهی می کنیم و کمک، اما وقتی جایی که مورد رضایت مردم نباشد سکوت نخواهیم کرد.

مدیری که ماهی یکبار آفتابی می شود

وی ادامه داد: به عنوان مثال دستگاهی را سراغ داریم که مدیریتش در هفته یک روز در محل مدیریت و کارش حاضر نیست، آقایان بگویند این چه قانونی است، این مدیر کجاست، اینها مشکلاتی است که میخواهیم بگوییم و در پی درمان آن هستیم.

شهردار اسبق مرکز استان به تأکید دوباره بر این موضوع که ما در راستای مطالبات مردم از هیچ تلاشی فرو گذاری نخواهیم کرد، گفت: با توجه به  تجربه کاری خودم برای قشری از مردم فهیم استان هرچند که برخی شاید از من خوششان نیایید به عنوان مشاور حاضر خواهیم شد و با مردم به عنوان یک مشاور حرف خواهیم زد و برای انها گوش شنوا و صدای رسای در قبال مدیران خواهیم بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=253105
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. میلادمیرباقری گفت:

    درود بردکتربهرامی پدرپایتخت طبیعت ایران

  2. دندانپزشک گفت:

    اول اینکه ایشون کجا فعال اصلاح طلبن؟؟؟؟؟
    دوم ایشون از الان دنبال ایجاد تنش در استانن…
    هر چند حرفشون در بین اصلاح طلبان خریداری نداره

  3. سيسخت گفت:

    سلام جناب اقاي بهرامي ميفرمايند ماواصلاح طلبان امااين ديدگاه همه اصلاح طلبان نيست قطعا تعدادي انتقادهايي دارند وتعدادي هم ازانتصاب ايشان استقبال كرده اند بنابراين بهتره زودقضاوت نكنيم واجازه دهيم ايشان درفضاي همدلي به كارشان ادامه وبعداميشود عملكردايشان رانقدكرد وحتي اطلاع رساني كرد

  4. اصلاح طلب گفت:

    …………… .یادته چند سال پیش رفتید با همین اقای تاجگردون قرار ملاقات گذاشتید یادته خودتون و بقیه اقایونی که ادعای تقلب داشتید رفتید نامه امًضا کردید بر علیه حاج زارعی نماینده کنونی یادته سید باقر بنده خدا رو چقدر خودتون و حامیان تون عکس هاشون رو داخل ستاد خودتون پاره کردن بعد حمایت نکردن از شما و سکوت ایشان . یادت اومد .باید فکر اونجا میکردید که باید یک اصلاح طلب واقعی راه صاف و مستقیم بره باید شفاف بود داخل زندگی اقای دکتر….

  5. فرزاد گفت:

    حناب بهرامی فک کنم دلیل رای پایین روحانی در اینجا, قبل از اینکه ضعف از مدیران باشه ضعف از مجمع اصلاحاتی دروغین شما بوده, اونایی ک شمارو تو انتخابات مجلس مفتضحانه چهارم کردند, توان مدیریت جریان سیاسی را در انتخابات ریاست جمهوری نداشتند. هرچند ضعف مدیرانی از جمله بهشتی عزیز, قرماندار به اصطلاح اصلاح طلب, در مسند فرمانداری که همه کاره انتخابات دنا بودن کاملا مشهود بود, ولی شما نمیتونین با تخریب مدیران, ضعف دوستان سیاسی خودتون از جمله سیدرضاها را بپوشانید

  6. فعال گفت:

    شما که رتبه نخست را از آخر در انتخابات کسب کردید.نمیتوانید اظهار نظر بجا و نافذی در انتخاب استاندار داشته باشید

  7. خسرو گفت:

    سلام ا بر اقای بهرامی

  8. ایمان گفت:

    شما در جایگاهی نیستید که در مورد استاندار نظر بدید…

  9. علي صمدي گفت:

    درود بر مدير باتجربه دكتر بهرامي
    عدم شناخت مردم متاسفانه مديران رو فراري ميده
    و عدم تصميم گيري درست مسولين وقت

  10. شهروند گفت:

    بهرامی اسطوره تکرار ناشدنیه وباید بپذیریم ما لیاقت داشتن چنین شخصیتی رو نداشتیم .حق ما همینهاست که الان داریم و نباید بیشتر از این انتظار داشته باشیم چون لیاقت بیشتر از ازینو نداریم

  11. اصلاح طلب گفت:

    دوستان اینکه آقای بهرامی رتبه اخر انتخابات شد بیشتر از اینکه نشونه ناکارامدی ایشون باشه نشونه کج فهمی جامعه ماست وگرنه واقعا به لحاظ توانایی قابل مقایسه با بقیه نبود

  12. جوان گفت:

    بذار کسی اظهار نظر کنه که چهره شاخصی در یک جریان سیاسی باشه نه کسی که با چهارم شدنش تو انتخابات آبروی هرچه طرفدار داشت رو برد

  13. سبزی گفت:

    واقعا درجایگاه یک شهروند صحبت کنید نه در جایگاه یک اصلاح طلب شما فقط برچسپ اصلاح طلبان یدک می کشید چهره واقعی شمارا انتخابات 94 اثبات کرد پس خودت اصلاح طلب ندان جناب آقای 4

  14. محمد گفت:

    افرين بر دكتر بهرامي خدا نكهدارت

دیدگاه شما