پنجشنبه 9 شهریور 1396 - 10:00

سفر معاون حزب اعتدال کشور به یاسوج، از حمایت قاطع از دکتر ضیا هاشمی تا جابجایی مدیران + عکس

گروه سیاسی- توجه بیشتر به استان کهگیلویه و بویراحمد، حمایت از وزارت دکتر ضیا هاشمی، جابجایی مدیران ناتوان و کم کار، جا به جایی مدیران جا مانده از دولت قبل، حمایت از نیروهای کهگیلویه و بویراحمد در وزارتخانه ها را بعنوان بخشی از خواسته های خود مطرح کردند.

به گزارش بویرنیوز، هدایت اکبری در جلسه شامگاهی با معاون امور استان های حزب و اعتدال و معاون وزیر ارتباطات، اظهار داشت: حزب اعتدال و توسعه در استان کهگیلویه و بویراحمد دارد دو ساله می شود و امروز مفتخریم بگوییم تقریبا در گزینش از افراد کم حاشیه و نخبه بهره بردیم، افرادی که جایگاه اجتماعی والایی دارند و در این مدت زمان اندک توانستند اثرات خوبی به ویژه در همراهی با دولت در سطح جامعه بگذارند.

دبیر حزب اعتدال و توسعه در استان تصریح کرد: حزب اعتدال و توسعه برای انتخابات مجلس نیز اثرگذاری شایانی داشت، در بویراحمد و دنا زارعی را معرفی کردیم، از گچساران هم تاجگردون لیست امید بود که همراهی کردیم اما در کهگیلویه تقریبا ساکت بودیم و میتوان گفت کارنامه درخشانی در این خصوص داشتیم

اکبری افزود: اثرات انتخاب افراد لیست امید را به وضوح در انتخاب وزرای دولت میبینیم.

رئیس شورای شهر یاسوج با اشاره به انتصاب متفکرانه سرپرست وزارت علوم، خاطر نشان کرد: تقاضا داریم با توجه به فقر استان در بهره مندی از کرسی وزارت، برای انتخاب دکتر هاشمی از نخبگان به نام و علمی کشور تلاش کنید، استان ما در همه مناسبت ها چه جبهه و چه پس از آن اول بوده و همیشه همراه با انقلاب و نظام، در منابع طبیعی هم همینطور و جا دارد بهتر و بیش از پیش دیده شود.

در ادامه اعضا توجه بیشتر به استان کهگیلویه و بویراحمد، حمایت از وزارت دکتر ضیا هاشمی، جابجایی مدیران ناتوان و کم کار، جا به جایی مدیران جا مانده از دولت قبل، حمایت از نیروهای کهگیلویه و بویراحمد در وزارتخانه ها را بعنوان بخشی از خواسته های خود مطرح کردند.

در ادامه معاون امور استان های حزب اعتدال و توسعه تصریح کرد: یاسوج هم در انتخابات شورای شهر و هم مجلس بسیار خوب عمل کرد.

دکتر براری گفت: نگاه و گفتمان اعتدالی در همه موارد باید باشد در همین فضای مجازی هم باید بدنبال توسعه باشیم و از طرفی صیانت از مردم و به ویژه قشر نوجوان و جوان باید مد نظر باشد.

وی با اشاره به اعتماد جامعه به این حزب و انتخاب گزینه اعتدالی برای کشور بیان داشت: وظیفه ما در برابر اعتماد مردم، انجام تعهدات است، انجام خوب مسئولیت ها در مسیر توسعه و پیشرفت با در نظر گرفتن نگاه اعتدالی وظیفه ما است.


وی به تقاضا برای جابجایی نیروهایی که همراه نیستند، تصریح کرد: خب در مدیریت و انتخاب افراد باید به عملکرد و توان افراد نگاه کرد، تغییر در لایه هایی هست اما اینکه بگوییم همه  باید عوض شوند منطقی نیست.

معاون وزیر ارتباطات خاطر نشان کرد: ما می خواهیم در زمینه کسب و کارهای جدید و تکنولوژی 130 هزار اشتغال ایجاد کنیم، ضروری است نگاه ها را به سمت توسعه و اشتغال آفرینی در هر زمینه ای معطوف کنیم و به فکر توسعه استان و کشور باشیم.

وی در خصوص حمایت از وزارت ضیا هاشمی برای وزارتخانه علوم اینطور گفت: به هر ترتیب ما هر گزینه ای که مورد حمایت و مد نظر ریاست جمهور باشد را به طور قطع حمایت میکنیم

 

 

 

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=248810
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما