یکشنبه 5 شهریور 1396 - 14:30

حاشیه های اولین جلسه شورای شهر یاسوج؛ دهراب پور رفت (+تصاویر)

جلسه مراسم تحلیف و هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر یاسوج که با حضور فرماندار بویراحمد برگزار شد حاشیه‎هایی نیز به دنبال داشت.

به گزارس بویرنیوز، صبح امروز جلسه مراسم تحلیف و هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر یاسوج که با حضور فرماندار بویراحمد و معاونین وی برگزار شد بعد از صحبت‌های فرماندار که از اعضای شورا خواست تا همه بر اساس قانون عمل کنند و همه در شورا از حق یکسان برخوردار باشند. محمد رحیم دهراب پور به سخنرانی پرداخت.

دهراب‌‎پور گفت: چرا چهار نفر باید مقدرات و همه امور شهر یاسوج باشند.

وی افزود: تکلیف ما را روشن کنید، اگر قرار است این مقدمه چینی که شده و بر اساس آن چهار سال همه امور را چهار نفر در دست بگیرند، و این چهار نفر همه کاره باشند، و ما دخالتی نداشته باشم، خوب نیست.

مسعود خوبانی عضو شورای اسلامی شهر یاسوج نیز در صحبت های گفت: چرا ما اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج تاکنون نتوانسته ایم با هم در یک جلسه بنشینیم. و فلسفه شورا تقسیم غنائم نیست. برای رفع گره‌ای از مشکلات مردم تشکیل شده است.

وی تاکید کرد: ما هفت نفر متأسفانه هنوز هیچ جلسه‌ای با هم نداشته‌ایم.

در ادامه هدایت اکبری گفت: ان چیزی که قانون گفته ما تمکین می کنیم، در جو تعاملی با دوستان هستیم ،قطعا در همه کمیسیون ها اقایان حضور دارند ،هیات رئیسه ملزم به تعامل با همه است . اکبری افزود:بخشی از مطالب دوستان ذهنیت فرد است ،اینطور که دوستان می گویند شهردار عروسک خیمه شب بازی است .

به گزارش بویرنیوز، بعد از صحبت‌های اعضای شورای شهر یاسوج با پیشنهاد معاون فرماندار بویراحمد اعضای شورای شهر فرصت ده دقیقه ای پیدا کردند که بدون حضور خبرنگاران حرف‌هایشان را با هم بزنند و  بعد از ساعتی که جلسه پشت درب های بسته برگزار شد، محمد رحیم دهراب پور، مسعود خوبانی، فرشاد نگین تاجی جلسه را ترک کردند. این سه نفر بعد از ترک جلسه در جمع خبرنگاران گفتند که جلسه از رسمیت نیفتاده اما به دلیل اینکه رأی ما تاثیرگذار نبوده و جهت تعامل بیشتر جلسه را ترک کردیم.

بنا بر این گزارش، هدایت اکبری رئیس، کیوان آشنا به عنوان نائب رئیس انتخاب شدند.

همچنین احمدی کیش به عنوان منشی و علی اکبری تبار به عنوان سخنگو انتخاب شدند.

گفتنی است فرشاد نگین تاجی از جمع دهراب پور و خوبانی خارج شده و به جکع اکثریت شورا پیوسته است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=248325
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ... گفت:

    یعنی اگر آقای دهراب پور رئیس شورا نشه ،آسمون به زمین میاد ؟

  2. همشهري گفت:

    اقاي دهرابپور زماني كه شما رهبر تيم اكثريت بودين چند بار خواستين به حرفاي اقليت گوش بدين كه الان از عدم شنيدن حرفاتون گله مندين

دیدگاه شما