چهارشنبه 18 مرداد 1396 - 10:29

روند راه اندازی بیمارستان 283 تختخوابی یاسوج تسریع می شود

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری نشستی به منظور تسریع در روند راه اندازی بیمارستان 283 تختخوابی یاسوج خبر داد.

به گزارش بویرنیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر اورنگ ایلامی با اشاره به نشستی که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و معاون عمرانی استاندار برگزار شد، گفت: در این نشست مقرر شد بیمارستان 283 تختخوابی حداکثر تا پایان آبانماه سالجاری به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی استان جهت کارایی بهتر، تغییرات ساختمانی در این بیمارستان در نظر گرفته است، اظهار داشت: در این نشست در زمینه اعمال تغییرات مورد نظر موافقت و قول همکاری ویژه ای داده شد.

دکتر ایلامی تصریح کرد: همچنین در این نشست مقرر شد؛ همزمان دستگاه های ضروری نصب و تجهیز بیمارستان آغاز، تا در زمان راه اندازی تسریع شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به اینکه در این نشست مصوب شد این بیمارستان به طور موقت تحویل دانشگاه داده شود، اظهار داشت: مشکل محوطه سازی، انشعابات آب، گاز بیمارستان رفع و وضعیت برق این بیمارستان نیز به زودی حل می شود.

نشست بررسی وضعیت بیمارستان 283 تختخوابی بیمارستان یاسوج با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی استاندار و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=244101
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما