یکشنبه 8 مرداد 1396 - 22:27

راز حمله نیکبخت به نماینده بویراحمد چیست؟

یکی از مخاطبان بویرنیوز در یادداشتی به مطلب («حاج زارع» کجایی؟! دقیقاً کجایی) به قلم محمدرضا نیکبخت واکنش نشان داد که در ادامه آمده است.

محمد محمدی  پناه – غلامرضا نیکبخت در یادداشتی به گمان خود سوالاتی را از نماینده بویراحمد مطرح و به این بهانه بنای مقایسه ای بین ایشان و دو نماینده دیگر استان داشته است.

نیکبخت به استناد اخبار سایت های همفکر خود نماینده بویراحمد را متهم به نداشتن جنب و جوش و دیگر نمایندگان را فعال و پرتحرک می داند.

عجیب است که ایشان مدرک دکترا داشته و در یک مقایسه در این سطح دچار خطایی فاحش شده بدین گونه که کسی که قرار است مقایسه کند باید اولا اطلاعات درستی داشته باشد و بر مبنای اطلاعات غلط حتما مقایسه هم اشتباه خواهد بود.

در همان روزی که برخی سایت های همفکر شما تیتر زدند نماینده بویراحمد در تعطیلات بسر می برد وی در روستای لما مورد استقبال خاص مردم قرار گرفت و بیش از یک ساعت ایستاده در میان مردم به مشکلات و درد و دل های آنها رسیدگی کرد.

اولین مرکز ناباروی استان همین دیروز با همت زارعی در یاسوج راه اندازی شد، فرودگاه یاسوج که سال ها عملا تعطیل بود تا اندک زمانی دیگر به یک فرودگاه مجهز تبدیل خواهد شد و امکان پرواز به شهرهای مختلف و حتی خارج از کشور را خواهد داشت

با پیگیری نماینده بویراحمد، دستور وزیر نفت برای سرمایه گذاری در پارک جنگلی یاسوج صادر شده که سرمایه گذاری آن در تاریخ استان بی سابقه خواهد بود.

موضوع سهم استان از بودجه نفتی که همه دیدند در عین ناباوری با تلاش های نماینده بویراحمد و علیرغم مخالفت های برخی مسئولان و نمایندگان استان محقق شد و بالاترین گواه از تلاش های زارعی برای مردم است.

خیلی باید بی انصاف بود که در گوشه گوشه شهرستان های بویراحمد و دنا فعالیت های راه سازی، برق رسانی، گازرسانی، پروژه های ورزشی و .. را ندید و حتی اگر بخواهیم مقیاس مقایسه هم بگیریم سهم و نمود بویراحمد و دنا فراتر از سایر نقاط است.

چرا نگفتید چند روز پیش جلسه شورای اداری در باشت به چه علت تعطیل شد و تاجگردون با هجوم مردم فرمانداری را ترک کرد یا نماینده کهگیلویه کار برایش به جایی رسیده که برای یک جاده کوچک روستایی حرف از آورذن وزیر به صحن علنی مجلس می زند؟

زارعی اعتقادی به مبالغه کردن و شعار دادن ندارد، کار را برای رضای خدا می کند، او نه مانند بقیه نمایندگان تلفنش را از دسترس خارج می کند و پاسخ نمی دهد و نه از رفتن بین مردم ابایی دارد که او بارها گفته بالاترین لذتش بودن در جمع و میان مردم  و خدمت به آنهاست.

آقای نیکبخت زمانی که شما رئیس دانشگاه علوم پزشکی بودید همزمان با شما در دوره پرپول احمدی نژاد بیمارستانی در بوشهر همزمان راه اندازی و سه ساله تمام شد اما شما چه کردید هر چند حرف و حدیث درباره زمین های اطراف آن همچنان هست.

نمی دانیم پنجم شدن شما در انتخابات مجلس شما را آزار داده یا سوم شدن شما در انتخابات نظام پزشکی بین سه نفر که تصور می کنید با حمله به زارعی عقده دلتان التیام می یابد.

بیایم و برای رضای خدا سخن بگوییم و حال که فردی از جنس مردم امید را در این دیار جاری ساخته اگر نمی توانیم کمکی به او کنیم مانع تراشی نکنیم و اکنون جناب پروفسور زمان انتخابات نیست

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=242924
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    مخاطبش زارعی بود تو چرا اینقد جوش میخوری؟

  2. ایمان گفت:

    درود بر زارعی.. مرد عمل و تلاش.. خداقوت مرد بی ادعا

  3. حرف حق گفت:

    با عرض سلام
    هر چند بنده در جایگاهی نیستم که بخوام اظهار نظر کنم اما مدیران و گاها نمایندگان محترم موفق کسانی هستن که انتقاد پذیر باشن اما آقای حاج زارعی انسان شایسته ی هستن ولی بهتر بود شخص مخاطب جواب میداد.

  4. یکی گفت:

    اون جعفر نیکبخت بود که سوم شما….شمایی که دم از مقایسه با سطح اطلاعات بالا می زنی.حواست باشه خودت سوتی نده

  5. دانشگاه آزاد گفت:

    ای زدیش اساسی آخه یه داروساز چه ربطی به سیاست داره

  6. ایل گفت:

    جناب دکتر اینگار سفر اخیر ترکیه تاثیر خودشو گذاشته کاری نکن که عکسهای سفر رو مثل آزاده نامداری بدم به همین سایت سفر به ترکیه به بهانه درمان بیماری معده ولی رفتن و عیش و نوش کردن

  7. ناشناس گفت:

    درود بر زارعی مرد خستگی ناپذیر

  8. ناشناس گفت:

    نیکبخت دستش برا همه رو شده چون یه زمان با هدایت خواه اصولگرا هم پیمان بود ولی در انتخابات شورا اصلاح طلبان رو به خونش دعوت میکرد.البته بیشتر این حرفها از سر عقده قبول نشدن و پنجم شدن هست نه از سر خیر خواهی هست

  9. مراد گفت:

    درود بر تحليل

  10. حق گفت:

    این حرفها فقط از اون جایی میاد که سوخته اساسی هم سوخته بسوز پنجمی ……زنده باد حاج زارعی قهرمان

  11. خورشیدمرتضوی گچساران گفت:

    ازاینکه ما دراین سالها ازقافله پیشرفت عقبیم شکی نیست وفعالیتهای عمرانی وبهداشتی ودرمانی اقتصادی وغیره نسبت به شهرستانهای دیگرعلیرغم مرکز استان بودن فاصله زیادی داریم امااقای به اصطلاح پروفسورخودش هم خوب میدانددردوران مدیریتش درهمان جایگاه کوچک نتوانست خودشوخوب نشان بده تازه اشکالات نابخشودنی داشت که به وقتش مستندا افشاء خواهدشد این را دیگه همه میدانندودیدندکه ادم منفعت طلبی تشریف دارندویک روز رنگ راست میگیردوروزدیگررنگ چپ که این بدترین خصلت ایت

  12. علي گفت:

    درود بر زارعي

  13. روستایی گفت:

    درود برزارعی

  14. ناشناس گفت:

    درود بر پروفسور نیکبخت

  15. ملی گفت:

    نیکبخت جان شما که با هدایت خواه بودی بعد در ستاد روحانی در کنار اصلاح طلبان نشستی این یه جور بی ثباتی هست حتما اوون یادداشتتم هم تو بی ثباتی نوشته شده برادر من

  16. بویراحمدی گفت:

    آقای نیکبخت لطفا بیشتر از این نگاه ها را نسبت به طایفه اصیل کی گیوی منفی نکن.

  17. احسانی گفت:

    محمدرضا نیک بخت در انتخابات مجلس پنجم شد و همین محمدرضا نیک بخت بین سه داروساز در انتخابات نظام پزشکی سوم شد و جعفر نیک بخت بنده خدا اصلا کاندید نشده بود لطفا این حقیقت را منتشر کنید چون یک عزیزی کامنت غیر واقعی و یا از سر بی اطلاعی گذاشته.

  18. اصلاحطلب گفت:

    درود بر زارعی

  19. هم ولایتی گفت:

    چه خوب بود به جای پریدن به همدیگر دوستی را پیشه کنیم راهی که میروید به ترکستان است دست به دست کشور خویش را کنیم اباد

دیدگاه شما