شنبه 7 مرداد 1396 - 12:14

ادعای عجیب نماینده کهگیلویه؛ واقعیت یا عوامفریبی!

گروه سیاسی – روز گذشته نماینده کهگیلویه در جمع نمازگزاران چرامی به ایراد سخن پرداخت.

به گزارش بویرنیوز، نماینده مردم شهرستان‌های چهارگانه در بخشی از سخنان خود به وضعیت جاده چرام به دهدشت اشاره داشت و تصریح کرد: اعتبار این پروژه به ماده 180 ربط داده شده و به این دلیل تاکنون راه به جایی نبرده است که امروز از همین تریبون به مدیرکل راه و شهرسازی اعلام می‌کنم اگر ظرف 20 روز آینده این پروژه همانند پروژه جاده سوق به دهدشت حل و فصل نشود، مطمئن باشید وزیر راه و شهرسازی را به صحن مجلس خواهم کشاند.

این ادبیات قابل ستایش است و یکی از انتظارات موکلین از نمایندگان این است که از حقوق خود دفاع کنند اما به لحاظ این که خود آقای هاشمی پور نماینده مجلس هستند یک نکته تعجب برانگیز به نظر می رسد.

نماینده کهگیلویه به مدیر کل راه هشدار می دهد که در صورت محقق نشدن خواسته مردم، بیست روز آینده وزیر را به صحن علنی مجلس خواهد کشاند.

اما همگان و بهتر از همه نماینده محترم می دانند که این چند روز آخرین روزهای دولت روحانی است و به احتمال زیاد چند روز دیگر لیست جدید وزرا به مجلس معرفی خواهد شد و تغییرات اساسی در دولت شکل خواهد گرفت.

امید است آنچه نماینده محترم بیان داشته عوامفریبی نباشد و ممکن است برای بسیاری این سوال پیش بیاید که چرا تاکنون چنین هشداری داده نشده است!

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=242751
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ازدیارمظلوم چرام گفت:

    ماقریب به چهل سال است که جزرجزخوانی وعوام فریبی خیری ازنمایندگان ادوارمختلف ندیدیم وهنوزاندرخم یک کوچه ایم.مردم دارندمیروندکره ماه ماهنوزراه نداریم ودلخوسیم که آب وبرق که حق مسلم ماست داریم.اف براین مسولین منطقه ای ونمایندگان بی لیاقت وناکارآمد

  2. محسن از چرام گفت:

    مگر غیر از عوام فریبی کار دیگری دارند. مردم خودشان اهل فهم اند.

  3. ناشناس گفت:

    اولا این ایشان نهایت بی توجهی را به مردم حوزه انتخابیه دارند اقای محترم نصف ماموریت شما تمام شد دیگه وقتی نمانده که حرکتی کنی خلاصه مطلب مردم از رای دادن به شما پشیمان شدند همانطور که به بقیه پشیمان شدند.

  4. دهدشت گفت:

    فقط دروغ فقط دروغ همه میدانند که تا ۷روز دیگه بیشتر وزیر عوض میشه و دولت جدید میاد خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

  5. واقعیت گفت:

    هر آدم عادی و حتی پیر زن روستایی هم می داند تا بیست روز دیگر وزرا عوض می شوند حالا چرا این وعده را دادند مردم فهیم کهگیلویه بزرگ قضاوت کنند.

  6. درویشیان گفت:

    وزیر همون وزیره حتی در دولت جدید… به سخنان سردار ایمان داریم حتی در عصر ناامیدی شما دوستان… شما که از گذشتگان خیرندید چرا برایشان سرو دست می شکنید؟

دیدگاه شما