چاپ این برگه

5 عضو اصولگرای شورای جدید شهر یاسوج را بشناسید (+عکس)

گروه سیاسی – مدت زمان زیادی از انتخاب 7 عضو شورای شهر یاسوج نمی گذرد

به گزارش بویرنیوز، هر چند در ابتدا تصور می شد در این شورا مستقلین و اصلاح طلبان در اکثریت باشند اما رفته رفته مشخص شد این اصولگرایان هستند که اکثریت شورا را به دست گرفته اند.

مصاحبه های خوبانی و احمدی کیش دو عضو شورا که تصور می شد اصلاح طلب هستند مهر تائید به اصولگرا بودن شورا زده است.

هم احمدی کیش و هم خوبانی در مصاحیه های خود با رسانه ها عنوان کرده اند که برای ریاست شورا شهر با دهراب پور به توافق رسیده اند.

آشنا که خود از ابتدا در لیست موسم به خدمت و از نزدیکان هدایت خواه است و با دهرابپور هماهنگی کامل دارد و شنیده ها حاکی از همراهی فرشاد نگین تاجی با دهراب پور دارد.

جالب آنکه با توجه به اکثریت بودن اصلاح طلبان شورا چه دلیلی وجود دارد که این افراد تن به پذیرفتن ریاست فردی می دهند که سرلیست لیست خدمت متعلق به ستار هدایت خواه است!!

موضع دهراب پور مشخص است و جالب این که وی که یک دور با هدایت خواه بوده و یک دور با زارعی،  این بار تغییر موضع نداده بلکه این اعضای شورا هستند که خود را با دهرابپور هماهنگ می کنند.

شنیده ها حاکی از آن است که امیدی پور و هدایت امیری نیز دو گزینه اصلی برای شهرداری هستند که هر دو نیز از حامیان اصلی هدایت خواه هستند و باید گفت این تیم هدایت خواه است که شورای جدید شهر یاسوج را مدیریت می کند.

قابل ذکر است که تخریب تپه یاسوج، تخریب سینما و تخریب فلکه ساعت یاسوج در زمان دهرابپور اتفاق افتاده است.