پنجشنبه 25 خرداد 1396 - 21:42

سخنان مایوس کننده مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد و پاسخ افشاگرانه مدیرکل تأمین اجتماعی

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از مسدود شدن مکرر حساب‌های این اداره گفت: دیگر یک ریال بودجه نمی‌گیرم!

به گزارش «بویر نیوز»، محمدعلی علیمردانی در شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت در این استان یک بسیج عمومی شده است که حساب‌های اداره‌کل راه و شهرسازی را مسدود و از آن برداشت کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: هر چه پول به این استان می‌آید توسط شهرداری و اداره‌کل تأمین‌اجتماعی و پیمانکارانی که از دادگاه حکم می‌گیرند برداشت می‌شود و ریالی در این مدت صرف راه‌های این استان نشد.

او گفت که با این شرایط ریالی بودجه از کشور نمی‌گیرم که بخواهد یا مسدود شود یا برداشت شود.

تعطیلی پروژه‌های راهسازی

این تهدید مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در حالی است که تنها یک ماه دیگر فرصت جذب اعتبارات عمرانی سال قبل هست و با این رویه باید شاهد روزهای بدی برای پروژه‌های راهسازی این استان باشیم.

علیمردانی این را هم گفت که با وضعیتی که در کهگیلویه و بویراحمد حاکم شده است، پروژه‌های راهسازی ما یا تعطیل شده است و یا در حال تعطیل شدن است که لازم است استاندار کهگیلویه و بویراحمد به این موضوع ورود کند.

من بدهی‌ راه و شهرسازی به اداره‌کل تأمین اجتماعی را قبول دارم ولی این بدهی ۱۱ میلیارد تومانی باید تدریجا” پرداخت شود همان‌طور که تا الان پنج میلیارد تومان آن را پرداخت کردیم.

یک ریال نداده‌ای اگر دادی اسنادت را بیاور

این ادعای علیمردانی با واکنش عباس نورمحمدی، مدیرکل تأمین اجتماعی این استان مواجه شد؛ او گفته است که در دوره مدیریت علیمردانی، یک ریال از بدهی‌های راه و شهرسازی پرداخت نشده و اگر وی راست می‌گوید، اسناد خود را ارائه دهد.

موضوعی که علیمردانی در مورد آن می‌گوید وقتی خود تأمین اجتماعی از حساب ما برداشت کرده است، من سند از کجا بیاورم، اسناد پیش خود آنها است.

بدنام شدیم، حساب هیچ اداره‌ای را مسدود نکردیم

محمدعلی جاوید که از دیگر مدیرانی بود که به قول مدیرکل راه و شهرسازی، حساب‌های این اداره‌کل را بابت مطالباتش مسدود کرده است نیز به اظهارات علیمردانی واکنش نشان داد و گفت که متأسفانه شهرداری‌ها بدنام شدند و ما حساب هیچ اداره‌ای را نبستیم به ویژه راه و شهرسازی را.

به گزارش ریواس جنوب، مدیرکل تأمین اجتماعی این استان پیشتر گفته بود که یکصد میلیارد تومان از ادارات این استان طلب داریم اما این ادارات برای بدهی خود اقدامی نمی‌کنند.

او تهدید کرده بود که اگر تا پایان خرداد نسبت به تعیین تکلیف بدهی خود اقدامی نکنند، مطابق قانون و بدون ملاحظه برای وصول این مطالبات اقدام خواهد کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=237991
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    من پیمانکار اداره راه هستم سه سال پیش کار کردم هنوز یک ریال از مطالباتم را نگرفتم وام گرفتم خرج پروژه راهسازی کردم سررسید شده و دارن حکم جلب ام رو صادر میکنن استاندار ما هم خودشو زده به خواب مگه میشه تو این سه سال پول و اعتبار نیاد یا میاد میدن به نور چشمی های خودشان
    مدیر کل که میگه اصلا در مورد پول و اعتبار و مطالبات اصلا حرفشو نزنین که نیست ما میدونیم استان های دیگه اینطور نیست چه به سر این استان اومده استاندار ما کجاست؟! مشغول چه کاری هست؟!؟! تهران میدونم زیاد میره! ولی برای چی ما که نمیدونیم..

  2. مازیار مسعودی گفت:

    باسلام،متاسفانه بدهی های اداره راه و شهرسازی مربوط به این مدت یا این دولت نیست ما الان با پروژه های ناتمامی روبرو هستیم که از سال 1355تا کنون بلا تکلیف مانده و این بدهی ها تا به امروز استمرار داشته .ضعف سیستم اداری مربوط به امروز یا دیروز نیست خانه از پای بست ویرانه است.الان هم به همت دکتر علیمردانی یک کارگروه 15نفره تایین شده و تا چند روز آینده همه پروژه ها تعیین تکلیف میشن و سیستم اداری واحد پیمان رسیدگی و ذیحسابی اداره به شکل مکانیزه میشود تاچنین مشکلاتی دیگر پیش نیاید،انشالله-پ،ن:الان ما با پروژه هایی روبرو هستیم که هیچ ربطی به این اداره کل نداره مثلا پروژه ای که مربوط به شرکت مخابرات هست الان 120میلیون جریمه تامین اجتماعی صادرکرده برای اداره راه ،،،تا چند روز آینده تعیین تکلیف میشن پروژه ها و جواب مستند را به حضورتان ارسال می کنیم.

  3. بی نام گفت:

    درود بر دکتر علیمردانی مدیری زحمتکش و دلسوز

  4. امیرعلی مظفری گفت:

    اگر بخواهیم یک عرضیابی کاملی ا ز نحوه مدیران این دولت داشته باشیم .باتوجه به مشکلاتی که از دولت قبل به ارث رسیده بود .جای تقدیر وتشکر داره از مدیران کنونی که بر صندلی ریاست هنوز ننشسته با کوله باری از مشکلات وکمبودات مواجه شدن .ودرصدد حل انها تا الان خوب برامدن..

  5. وجدان بیدار گفت:

    همون بهتر که ادارات و شهرداری پول را بردارند چون هیچ چیزی به نام وجدان در وجود تو نیست و کل پول و اسناد خزانه سهم راه و شهرسازی فقط و فقط به پنج پیمانکار از گچساران و سه پیمانکار از بویراحمد پرداخت میشود
    و بقیه که کار کردند اصلا آدم هم حساب نمی شوند خدا به حق این شب های قدر بزنه به کمر کسی که این سیستم را اداره می کنه

  6. لر گفت:

    هر چی باشه از بی عرضه بودن خودت مدیرکل راه و شهرسازیه.همه اداره جات استخدام دارن الا شما.همه پول بازنشته و کارمند میدن جز شما.
    اگه ربطی به شما نداره. باید همون اول تمام قد مخالفت میکردی.این حرفا واسه خودت خوبه.یه مدیر کل داشت هم قبلا از بس بی لیلاقت بود هر چی میگفتن پاشو در میاورد که مثلا جانبازم شما نمیتونید برکنارم بکنید.خودم خانواده ایثار گرم.توهین به جانباز نیست.اون اقا توهین به جانباز میکرد با این کارش
    فک کردی تا حالا بودجه گرفتی؟؟توان و جربزه نداری من کامل خبر دارم که تمام بودجه ازت میگرن میبرن گچساران،الکی رگ گردن کلفت نکن.عرضه داشته باش پول و نگه دار
    فک کرده زمان کاغذ بازی قدیمه که حیف و میل میکرد.الان بخوای بری دشتشویی هم یه جا تو کامپیوتر ثبت میشه.

  7. تیرتاج گفت:

    باسلام .جناب آقای مسعودی اداره راه وشهرسازی به چند دلیل بدهکارترین اداره به سازمان تامین اجتماعی ۱-ثبات شغلی دراین اداره وجود ندارد مثال دردوره نمایندگی آقایان وهدایت خواه وحاج زارعی بیش از ۵الی ۶ مدیرکل درراه وشهرسازی آمدن ورفتن حال شما مقایسه کنید با تامین اجتماعی با ۲مدیرکل ۲-هرسال یک معاون یک مدیر مالی و…….۳-عدم آشنایی کارکنان محترم آن اداره به قانون تامین اجتماعی وپیمانکاران ۴-عدم شناخت مکان طرح ها ۵-عدم توجه به مکاتبات تامین اجتماعی ۵-درپایان تعهد تخصص وایمان به کاری که باید کارکنان آن اداره محترم بهش واسوس بیشتری به خرج دهند۶- درپایان دررابطه با پرونده مخابرات این برمی گردد به عدم توجه کارکنان محترم آن اداره به مکاتبات سازمان تامین اجتماعی در سطح استان

  8. بخوانید گفت:

    آقای مدیرکل! این از بی عرضگی شماست که نمی تونید پول رو نگه دارید و درست توزیع کنید هم حق تامین اجتماعی و شهرداری رو بدید هم حق پیمانکاران بدبختی که توی این شرایط سخت مالی از جیبشون هزینه کردن و دارن به خاک سیاه می نشینن. متاسفانه تو این یکسالی که اومدی جز 12 میلیون به خودت پاداش دادی نتونستی بودجه بگیری نه هیچ پروژه ای رو تموم کنی نه هیچ کاری از پیش ببری فقط بدا به حال این استان بدبخت که تو شدی مدیرش و این پاسخ محرومیت سال های این استانه

  9. ناشناس گفت:

    متاسفانه اداره راه و شهرسازی، مبالغی که از کل مبلغ ناخالص کارکرد پروژه کسر میکنه جهت حق بیمه، به حساب اداره تامین اجتماعی واریز نکرده،و حتی در این شرایط، تامین اجتماعی به ایشان فرصت داده که از سپرده حسن انجام کار و یا آخرین صورت وضعیت پیمانکار کسر و به حساب بیمه تامین اجتماعی واریز کنه، ولی بعلت های معلوم، این کار رو هم نمیکنه، بایستی از ایشان سوال کرد، حق بیمه های کسر شده از مبالغ ناخالص کارکرد پیمان، چه شده اند… از بدهکار، چنین رفتاری بعیده، و از یک مدیر استانی هم چنین تهدیدات مخربی بعیده، چرا از مرکز طلب بودجه نکنه؟ ضمن احترام به پرسنل زحمت کش اداره راه و شهرسازی استان

دیدگاه شما