یکشنبه 21 خرداد 1396 - 21:31

دو انتصاب جدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد (+عکس)

استاندار کهگیلویه و بویراحمد طی احکام جداگانه ای سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری و مشاور استاندار در امور کشاورزی و آب را منصوب کرد.

به گزارش «بویر نیوز»، در این احکام جداگانه آمده است:

جناب آقای سید حشمت الله صمیمی دوست

با توجه به سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی و به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری  منصوب می شوید.

امید است با استعانت خداوند متعال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العلی) در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید در جهت پاسداری از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی و آرمان های بلند امام خمینی ( رضوان الله تعالی علیه ) و همچنین شناخت وظایف و مسئولیت ها در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

سید موسی خادمی
استاندار

*جناب آقای  محمد صدقی اصل  عضو هیات علمی دانشگاه یاسوج
با عنایت به صلاحیت علمی و به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور استاندار در امور کشاورزی و آب تعیین می شوید.
در بخش دیگری از حکم استاندار آمده است:  امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از تجارب و تخصص در انجام امور محوله موفق و موید باشید. لازم به توضیح  است که شرکت در کمیته ها و شورای مرتبط با کشاورزی، آب و ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات به صورت  فصلی به اینحانب مورد نظر است.

سید موسی خادمی
استاندار

 

گفتنی است؛ در نشستی که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری،مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی ،مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل و جمعی از کارکنان حوزه اقتصادی ظهر امروز در سالن شماره دو برگزار شد نخستین سرپرست اداره کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری معرفی شد.

مجید محنایی در این نشست گفت: در سالی که از سوی رهبر انقلاب با نام اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نامگذاری شده بیش از ۷۰ درصد فعالیتهای دولت در بخش اقتصادی و در راستای تحقق شعار سال و توانمند سازی خانواده ها و ریشه کن سازی معضل بیکاری خلاصه می شود

وی استان کهگیلویه وبویراحمد را دارای ظرفیتهای عظیمی در حوزه های مختلف برشمرد و افزود: باید با معرفی این ظرفیتها به سرمایه گذاران داخلی و خارجی زمینه رشد و پیشرفت همه جانبه استان و معرفی آن را فراهم کرد.

در پایان این نشست حکم سید حشمت الله صمیمی دوست از سوی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار تقدیم وی شد.

شایان ذکر است؛ مهندس صمیمی به لحاظ توان علمی و روحیه کاری بالا در طول بیست سال اخیر نشان داد که از شایستگی های مهمی برخوردار است.

داشتن مسولیت های مختلف از جمله معاونت بازرسی و نظارت ،معاونت توسعه بازرگانی داخلی و معاونت امور صنایع استان و مسولیت در کمیسیون ها و کمیته های مختلف در ادرات کل سابق سازمان بازرسی و نظارت بر قیمت و توزیع کالا ،سازمان بازرگانی و اداره کل صنعت، معدن و تجارت از تجربیات وی محسوب می شود . شایان ذکر است مهندس صمیمی بارها از سوی وزراء و استانداران وقت مورد تشویق قرار گرفته است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=237147
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. کاپیتان علی الوندفر گفت:

    با تبریک و آرزوی پیشرفت روز افزون برای دکتر محمد صدقی اصل.

  2. سیدمنصورموسوی گفت:

    از خداوند منان آرزوی موفقیت و سلامتی برای مسولان محترم استان بخصوص استاندارمحترم را داریم#

    یاعلی مدد

  3. صادق نادري گفت:

    استاد ارجمند جناب آقاي دكتر صدقي اصل
    نوید مسرت بخش انتصاب شایسته ی حضرت عالی را به عنوان مشاور استاندار در امور كشاورزي و آب تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
    از درگاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی استانمان را مسالت دارم.

  4. احمد حکیم گفت:

    با سلام خدمت مهندس صمیمی وتبریک به ایشان امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق وپیروز باشید

  5. مونی گفت:

    پ یه کارشناس کشاورزی بنهایی

  6. نانی گفت:

    احسنت به این انتخاب جناب اقای مهندس صمیمی بسیار انسان شایسته ای هستند ومطمینم که انشالله با انتصاب ایشان پیشرفت بسیار خوبی در جذب سرمایه گذاران داخلی وخارجی خواهیم داشت …موفق موید باشید مردبزرگ

دیدگاه شما