یکشنبه 21 خرداد 1396 - 13:24

موضع شدید رئیس ستاد رئیسی درباره سخنران روز قدس در یاسوج و پاسخ معاون استاندار

پناهی بابیان اینکه کسانی باید روز قدس را تدوین کنند که اعتقاد به این روز داشته باشند، افزود: فقط گروه، جریان و طیفی که به آرمان‌های حضرت امام، رهبری و روز قدس اعتقاد دارد، در این مراسم می‌تواند سخنرانی کند.

نشست ستاد بزرگداشت مراسم روز جهانی قدس در استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش «بویر نیوز»، نشست ستاد بزرگداشت مراسم روز جهانی قدس به ریاست معاون امنیتی سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و با حضور شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی در یاسوج برگزار شد.

در این نشست پناهی مسئول نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه این استان گفت: کسی باید در مراسم بزرگداشت روز قدس سخنرانی کند، که آرمان‌های امام و رهبری را قبول داشته باشد.

پناهی بابیان اینکه کسانی باید روز قدس را تدوین کنند که اعتقاد به این روز داشته باشند، افزود: فقط گروه، جریان و طیفی که به آرمان‌های حضرت امام، رهبری و روز قدس اعتقاد دارد، در این مراسم می‌تواند سخنرانی کند.

وی با اشاره به اتفاقات سال ۸۸ بیان داشت: هرکس که از قطار انقلاب افتاد، به درک. سال ۸۸ گروه و طیفی با فتنه خود به درک رفتند.

فتاح محمدی معاون امنیتی سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در خطاب به پناهی گفت: اگر نتوانیم همدیگر را تحمل‌کنیم، نمی‌توانیم وحدت داشته باشیم.

محمدی افزود: امروزه در نظام جمهوری اسلامی ایران هیچ ضرورتی بااهمیت‌تر از وحدت و انسجام نیست، به‌جای اینکه به دنبال آن باشیم که فردی از ملت از قطار انقلاب پیاده شود، باید وحدت و همگرایی در کشور را تقویت کنیم.

وی بیان کرد: روز جهانی قدس روزی است، که از تمامی نقاط جهان حضور پیدا می‌کنند، تا پیام وحدت و حمایت از قدس را به دنیا برسانیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=237020
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. موسوی گفت:

    این دلواپسا تا کی میخوان دست از سر مردم بر ندارن خدا میدونه!!!خوبه که هر بار جواب محکم و قاطع مردم رو میبینن ولی بازم مرغشون یه پا داره.برادر مردم راه اعتدال رو انتخاب کردن.اینو بفهمید لطفا جناب پناهی

  2. محمد گفت:

    ژناهي تو واقعن فكر ميكني كي هستي كه داري اظهار نظر الكي ميكني

  3. جوان گفت:

    جناب پناهی
    یک نگاه به صفوف نماز جمعه در استان بینداز و تصاویری هم از همین صفوف در سالهای پیش داشته باشید و بعد تحقیق کنید که چه عواملی باعث شده است این صفوف نماز وحدت آفرین خیلی ضعیف بشن. چرا مردم روز به روز از حضور در نماز جمعه بیشتر فاصله میگیرند؟ چون تفکرات شما و عملکرد سیاسی حضرتعالی باعث تفرقه و انشقاق میان جامعه مسلمین شده است

  4. ناشناس گفت:

    جداً موضوع گیری در حال ضعف و ملتمسانه آقای دکتر محمدی از موضع گیری های افراطی و … آقای پناهی بسیار تاسف بر انگیز تر است.

  5. سامی گفت:

    پناهی کیه؟تاحالا اسمش رونشنیدم

  6. 125 گفت:

    آقای پناهی درست میگه کسی باید سخنرانی کنه که آرمان مردم فلسطین را قبول داشته باشه نه کسانی باشند که سال 88 شعار نه غزه نه لبنان می دادند یا از این شعار حمایت می کردند

  7. عرفان گفت:

    این پناهی انسانی کوته فکر است که با این ادبیات زشتش فقط تفرقه ایجاد میکند وقشر روشنفکر را از نماز جمعه بدبین میکند

  8. اصلاح طلب گفت:

    این پناهی هم کپی برابر با اصل بزرگواری.از این هم بیشتر ازش انتظار داشت.

  9. لوداب گفت:

    اقای پناهی فکرمیکنی فقط خودتون انقلابی هستی…برادردرروزی که داعش به کشورنفوذکرده اتحادلازم هست…مردم نمی خواهندشمارازورتون امده…راحت بگوروزقدس مال ماست اصلاح طلبان نیایند.

  10. روستایی گفت:

    ایشون را یکی مثل سیدباقر موسوی باید زبانش راکوتاه کنه نه فتاح محمدی واستاندار که به قول رئیس جمهور حتی نتوانستند از خودشان دفاع کنند

  11. اصل و اصالت گفت:

    واقعا متاسفم برای کسانی که
    پشت سر حاج اقا پناهی حرف میزنید. همین پناهی بود که در تمام روستا ها وبخشهای کوچک وبزرگ نماز جمعه برگزار میکنه احسنت بر این مومن خدا همیشه نگهدارت باشه

  12. سلامی گفت:

    گفتن حرف حق که اینقدرتوهین نداردحتمابایدکسی که آرمانهای امام راقبول داردسخنرانی کنددرست میگویدکجایش اشکال دارد

  13. احمد گفت:

    حاج آقامردم به شمارای ندادندمگه گناه کردند..ازیک عالم دینی این حرفهابعیدهست…

  14. اصلاح طلب گفت:

    شما که میگید آقای پناهی همه جا نماز برپا میکنه،به نظرتون مگه میشه هر کس که نماز به پامیداره هر حرفی دلش بخواد بزنه ،هر رفتاری بخواد انجام بده،عزیزم این مردم شما را نخواستن،دست از سرشون بردارید.

  15. سید بابک گفت:

    گناه داره آخه بدجوری سوختن

  16. ناشناس گفت:

    تند روی همیشه محکوم به شکسته باهر عقیده و نظری باشه تفاوتی نمیکنه همین تند رویها عامل شکستهای پی در پی دلواپسانه

دیدگاه شما