دوشنبه 22 خرداد 1396 - 8:00

عجیب‌ترین تفنگ شکاری ساخته شده در قرن هیجدهم +عكس

مجله بویر نیوز- عجیب ترین تفنگ شکاری را شاید قبلا در اینترنت دیده باشید اما لازم است بدانید که در گذشته یعنی بعد از اختراع و ساخت تفنگ، شکار نه تنها در بحث امرار معاش نقشی حیاتی در زندگی انسان ها داشته بلکه برای بیشتر افراد به عنوان شغلی درآمد زا و رسمی به حساب آمده است، شغلی پر دردسر اما لذت بخش که همه کس شرایط پرداختن به آن را در طبیعت نداشت. در ادامه با ما همراه شوید.

عجیب ترین تفنگ شکاری در حالی در قرن هیجدهم دارای ارزش و اعتبار خاصی بوده است که در یک قرن گذشته افرادی که شغل اصلی آن ها شکار پرندگان بوده است تفنگی را برای ساخت سفارش داده اند که بتوانند با یک شلیک کار شکار روزانه خود را با کشتن پرندگان زیادی انجام دهند.

در حقیقت این اسلحه که تصاویر آن را در میهن پست تماشا می کنید ، در زمان خود یک تفنگ واقعی و بسیار هم کشنده و قوی بوده است. به این نوع از سلاح‌ها اصطلاحاً The Punt Gun یا تفنگ توپ‌زنی نیز می‌گویند؛ یک تفنگ شکاری که با هر بار شلیک نزدیک به نیم کیلو مواد انفجاری را پرتاب که معمولاً بین دو تا سه متر طول دارند.

این سلاح شکاری عجیب در قرن ۱۸ و ۱۹ برای شکار مرغابی طراحی شده بود. با هر بار شلیک این اسلحه به سمت یک دسته پرنده همپون مرغابی می‌توان بین ۵۰ تا ۱۰۰ پرنده را به صورت همزمان شکار کرد.

عجیب ترین تفنگ شکاری با به عبارتی این نوع اسلحه سفارشی و توسط شرکتی محلی بنام GUNSMITH با مشخصات خریدار ساخته و در کمترین زمان ممکن به مشتری خود تحویل می دادند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=236035
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما