پنجشنبه 11 خرداد 1396 - 10:06

پیام تبریک اعضا هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان به منتخبین شورای شهر یاسوج

گروه سیاسی- اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی ضمن تبریک به منتخبان جدید شورای شهر یاسوج، از حضور پرشور و شعور مردم در انتخابات قدردانی کردند.

به گزارش بویرنیوز متن پیام بدین شرح است:

SONY DSC

با سلام خدمت جامعه فرهیخته، ارزشمند و فهیم استان کهگیلویه و بویراحمد

هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان به نمایندگی از کلیه مهندسین تقدیر و تشکر قلبی خود را تقدیم به همه کسانی می نماید که صبورانه پای صندوق های رای رفته و حماسه ای شایسته آفریدند. حماسه ای که دل رهبر معظم انقلاب را خوشحال و دل دشمنان اسلام را دچار زلزله ای بس عظیم نموده است.

بسی افتخار است برای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان به عنوان یک سازمان نظارتی و کنترلی و پشتیبان تخصصی مدیران شهری تا تبریک صمیمانه خود را تقدیم اعضای پارلمان های محلی جدید شهرهای استان زیبایمان نموده و از کلیه کسانی که با شهامت و شجاعت کامل کاندیداتوری خود را از بدو ورود به عرصه انتخابات معرفی نمودند تشکر و قدردانی می نماید. مطمئن باشید که مردم نجیب و شایسته یاسوج و دیگر شهرهای استان به وجود شماها افتخار نموده و همواره یاور و پشتیبان همه شماها برادران و خواهران متخصص و متعهد در قدم های بعدی خواهند بود.

حال که در رقابتی دوستانه فرزندان، برادران و خواهران خود را انتخاب نموده اید لازم است همواره در جهت خلق شهری خلاق و زیست پذیر بر پایه شهرسازی مشارکتی فعالانه در تلاش باشیم و منتخبین خود را در تدوین برنامه های راهبردی، سیاست گذاریها و اقدامات عملیاتی تنها  نگذاشته و مستمر یار و یاور آنها باشیم.

مجدداً به همه اعضا انتخاب شده تبریک صمیمانه خود را عارض نموده و برای دیگران عزیز طول عمر با عزت و توفیقات روز افزون را از خداوند زیبا خواهانیم

ومن الله توفیق هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=235371
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما