سه شنبه 2 خرداد 1396 - 18:58

افتخار آفرینی دکتر ابرهیم امینی برای زاگرس نشینان (+پیام دکتر امینی)

گروه سیاسی – انتخابات پنجمین دوره شورای شهر تهران به ایستگاه پایانی خود رسید.

به گزارش بویرنیوز، در این انتخابات بیش از 700 تن از چهره های مطرح سیاسی و اجتماعی تلاش کردند تا خود را به لیست امید برسانند و در این خصوص تیم دقیقی با مدیریت دکتر عارف کار بررسی سوابق و رزومه افراد را به عهده گرفت و دو برابر افراد مورد نیاز در رشته های مختلف انتخاب شدند تا در گام پایانی با رای اعضای شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان از بین آنها 21 نفر برای لیست انتخاب شوند.

جالب است که در رشته حقوق در نهایت محمود علیزاده طباطبایی وکیل خانواده هاشمی و عضو دور اول شورای شهر تهران و دکتر ابراهیم امینی با هم رقیب شدند و برای رای گیری به صحن شورای سیاست گذاری آمدند.

دکتر امینی از مجمع 36 رای اعضای شورای سیاست گذاری 30 رای کسب کرد و این در حالی است که محسن هاشمی 29 رای داشت

در نهایت دکتر ابراهیم امینی استاد دانشگاه شیراز، عضو هیات رئیسه مجلس ششم و وکیل پایه یک دادگستری با افتخار وارد لیست امید شد و با رای میلیونی توانست در پارلمان شهری تهران افتخاری برای لرها و زاگرس نشینان باشد.

در همین راستا دکتر ابراهیم امینی در پیامی از مردم تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

حُسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت / آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت
به‌نام خداوند جان و خرد
مردم فرهیخته، بزرگ و عزت‌آفرین تهران، ری و شمیرانات؛
دوستان، یاران و همراهان مهربان؛
سلام و درود خداوند بر گام‌های استوار و اراده‌های خلل‌ناپذیرتان برای تکرار حماسه‌ی سربلندی دوباره‌ی ایران در انتخابات شورای اسلامي شهر تهران.
حماسه‌ی کم‌نظیر شما در اردی‌بهشت، ماه اعتدال و امید نقطه‌ی آغازی برای تحول مدیریت شهری در تراز نهادی شفاف، مشارکتی و پاسخ‌گو بود.
رأی شما مردم پیامی بزرگ برای التیام بخشیدن به شهر زخم خورده‌ی تهران داشت؛ پیامی که به درستی و به روشنی درک شد. شهری که باید در خدمت شهروندان و در آن شهروند محوری، اساس فعالیت‌ها و برنامه‌های مدیریت شهری باشد. شهری که توسعه‌ی اجتماعی باید یکی از مهم‌ترین اولویت‌های آن باشد و روحی تازه در کالبد آن دمیده شود.
از تک تک رأیی‌هایی که به صندوق‌ها سپردید تا لیست امید برگزيده شود صمیمانه سپاس‌گزارم.
بی‌تردید به میدان آوردن مجموعه‌ای از شور و شعور در این رویداد بزرگ و رای به تدبیر و امید و انتخاب جناب آقای دکتر روحانی و به موازات آن لیست امید همت و انگیزه‌ی خدمت به شما عزیزان را برای پذیرش مسوولیت دوچندان خواهد کرد. می‌کوشیم تا شورای اسلامی شهر تهران، ری و شمیرانات، شورای شهر باشد نه شورای شهرداری. در پایان امید دارم از آغاز تا پایان این راه، همواره از دیدگاه‌های شما مردم شریف برای پیش‌برد و تحقق خواسته‌ها و اهداف مورد نظر، بهره‌مند شویم.

سيد ابراهيم امينی
منتخب مردم در شورای اسلامي شهر تهران، ری و شميرانات

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=233939
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شاپور پورعلی گفت:

    با سلام وتبریک خدمت اقای دکتر امینی
    چرا نبایدنام یکی از خیابان های پایتخت به اسم یاسوج باشد ؟

  2. T Akbari گفت:

    دروود بر بزرگ مرد اصلاحات خطه زاگرس

  3. ناشناس گفت:

    درود

  4. افشین گفت:

    درود بر لر های غیور و بزرگ.و ممسنی و رستم عزیز

  5. هم استانی گفت:

    باسلام
    ضمن تبریک به جناب اقای دکتر ما در یاسوج بودیم ولی باور کنید حامی شما بودیم اگر کسی در تهران بود به او مسپاردیم برای حمایت شما
    حالا ما جوانان استان از شما پایتخت نشین های عزیز انتظار داریم صدای ما باشین در پایتخت و همچنین رونق استانمون در صنعت و کشاورزی و شکوفایی ان

  6. نصیری جهان اباد عنایت گفت:

    فقط میتونم تبریک بگم به بزرگ مرد قوم لر و بی ریای اصلاحات دکتر امینی عزیز

دیدگاه شما