جمعه 22 اردیبهشت 1396 - 1:04

حمله بیسابقه به روحانی در یاسوج در همایش بانوان ستاد رئیسی (+تصاویر)

یک استاد دانشگاه و فعال فرهنگی گفت: چیزی جز خفت در این دولت ندیدیم.

به گزارش بویرنیوز، شیرعلی خرامین سخنگوی ستاد رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز در همایش بانوان و جوانان ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در یاسوج گفت:  سرنوشت بشر دست خودش است و سرنوشت آینده را خودمان انتخاب می‌کنیم که مسوولیت پذیری ایجاب می‌کند در برابر هر اقدام و عمل خود مسوول باشیم.

وی گفت: مسوولیت‌پذیری در موقعیت‌های مختلف وجود دارد که در انتخابات نیز این مسوولیت را داریم، گاهی لازم است در جبهه بجنگیم و گاهی ابراهیم‌وار برای سرنوشت خود وارد عمل شویم.

این استاد دانشگاه افزود: امروز مهم‌ترین وظیفه ما در انتخابات است که سرنوشت سازترین تصمیم زندگی ماست و باید برای نظام اسلامی حاکم تعیین کنیم.

خرامین بیان کرد: در تمام دنیا عزت و کرامت و یا خفت و خواری‌ها مربوط به انتخاب‌هاست که اگر بد تصمیم بگیریم ذلت و خفت و خواری به دنبال آن است.

وی گفت: پیرو فرمایش رهبری اولین وظیفه ما حضور و شرکت در انتخابات است و حیات سیاسی نظام اسلامی مربوط به حضور گسترده در انتخابات است.

خرامین بیان کرد: امروز کوتاهی کردن برای شرکت در انتخابات خیانت است که صدام می‌گفت وقتی حضور مردم ایران را می‌دیدیم شکست را احساس می‌کردیم و هر کجا مردم کمتر حضور داشتند امیدوار می‌شدیم.

این دانش‌آموخته روانشناسی افزود: با حضور در انتخابات نشان می‌دهیم که پشت سر نظام هستیم و دوم این که اگر حاکمی ترسو انتخاب کنیم همان بهتر که شرکت نکنیم حاکمی انتخاب کنیم که به کشور و اسلام آبرو و شرف بدهد.

وی گفت: هر کشوری آرمان‌ها و ارزش‌هایی دارد و اگر در چارچوب ارزش‌ها انتخاب نکنیم شکست می‌خوریم که آرمان‌های امام راحل از این نوع ارزش‌هاست.

خرامین تأکید کرد: شعار امام اشرافی‌گریزی و اشرافی ستیزی بود و انقلاب امان انقلاب پابرهنگان و محرومین بود انقلابی که یک تار موی کوخ نشینان را به همه کاخ نشینان عالم عوض نمی‌کند.

وی گفت: آیا دولتی که وزیرش ده‌ها شرکت پیمانکاری دارد می‌داند که درد محرومان چیست آیا دولتی که وزیر آن از ۹۳ شرکت تولیدی خودرو ۴۸ تای آن عضو هیات مدیره است می‌فهمد که درد مردم چیست؟.

خرامین گفت: استکبارستیزی هم یکی دیگر از نشانه‌ها و خصوصیات حاکم اسلامی است و فلسفه سیاسی امام استکبارستیزی است آیا دولتی که بعد از ۳۷ سال دست‌ها را بالا می‌برد می‌تواند کار کند.

وی افزود: کجا آرمان‌های امام در کنار کری قدم زدن را می‌پذیرد و بعد از چند سال دستان ما بالا برود، کجا می‌توان بپذیریم که حماس دست خود را بالا برده است لذا این نتیجه کدخدا‌پذیری آقایان است.

خرامین گفت: آیا وزیر دولتی که می‌رود پای صندلی وزیر خارجه عربستان زانو می‌زند در خط امام است.

وی افزود: آرمان جامعه ما فساد گریزی است، هیات دولتی که یک دانه از وزرایش پایین تر از تجریش نیست فساد ستیز نیست.

خرامین افزود: رئیسی درد محرومیت را می‌داند و می‌تواند جلوی خودش را بگیرد کسی که فقط یک آپارتمان و ماشین دارد نه کسی که برادرش تا خرخره در فساد و دزدی گیر کرده است و امروز تمام کشور را فساد گرفته است.

وی گفت: رئیسی می‌تواند و مرد عمل بوده چون ولایتمدار است زیرا برای چهار رای نظام را نمی‌فروشد./فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=230946
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دنا گفت:

    وزیر خارجه پای صندلی وزیر خارجه عربستان سعودی زانو زده؟ #؟؟؟؟
    از خدا بترسید و این همه تهمت نزنید.
    دکتر ظریف برای اینکه وزیر کویتی بشنون خم شدن و صحبت کردن.
    چرا آخرت خودتون رو با دروغ و دغل خراب میکنید؟!!؟؟

    زنده باد ظریف.
    زنده باد اصلاحات.

  2. فرهنگی گفت:

    تمام جملات ایشان مصداق اهانت است تخلف انتخاباتی است باید با شیر علی خرامین برخورد جدی شود در قانی کارنامه شما در قوم گرایی و سفارش برای فامیلهایتان در تمام اداراتی که نفوذ دارید بالخص دانشگاههای استان زبانزد عام و خاص است خودتان به مطالبی که می گویید باور ندارید

  3. محمد گفت:

    تو در حد روحاني نيستي

  4. حسن گفت:

    دمت گرم شیر علی

  5. بویراحمد گفت:

    خدایی هرچه بچه زیر ۱۰ سال رو جمع کردند .

  6. علي گفت:

    رئيسي اتفاقا براي شما دوتا دختري كه زلفاتون بيرونه خوبه ?

  7. جوزار گفت:

    چرا این دخترا جوراب پاشون نکردند…وا مصیبتا …علم الهدا کجایی کجایی بدبخت شدیم

  8. رضا گفت:

    بساط ساندیسشونم که طبق معمول برقراره

  9. رضا گفت:

    اگه میشه لطف کنید لینک کانال تلگرامی جبه اصلاح طلبان ایران رو دوباره بذارید

  10. ناشناس گفت:

    جون خوت

  11. محمد حسن گفت:

    برای رای چه کارهایی که نمی کنند

  12. ناشناس گفت:

    ظریف سردار دیپلماسی هست همانگونه ک سرداران واقعی در جنگ دشمن را به زانو درآوردن سردار دیپلماسی در عرصه سیاست کشور را پیروز و دشمنانی مثل اسراییل و ….به زانو دراورد

  13. ناشناس گفت:

    چرا ازدزدیها وخفت وبدبختیهای دولت احمدی نژاد چیزی نگفتی که این مملکت را به خاک سیاه نشاند واقعا بیسوادی حیف از مدرک دانشگاهی ات . چرا ازآن ۸سال سیاه که به نوایی رسیدی چیزی نمی گویی.

  14. انسان گفت:

    خفت با روحانی ارزش داره بازم?

  15. علی گفت:

    الحق والانصاف اگر این دودختر که زلفاشون بیرون درستاد روحانی بودند عده ای کفن پوش تضاهرات میکردند

  16. ناشناس گفت:

    دایی جمع کنید فقط روحانی فقط فقط خودشه به خدا خودشه ما طرفداراش ظاهری نیستیم که بیاییم تجمع کنیم پای صندوق خودمونو نشان میدهیم

  17. ایل سترگ تامرادی گفت:

    واقعابرات متاسفم.شمابزرگتون احمدی نژادبودکه مقابل مقام معظم رهبری ایستاد ودردولت عدالتمحورتون کشوررابه غارت دادیدوالان هم یه چیزی طلبکارید..انشااله29اردیبهشت مردم بهت ثابت میکنند.زنده بادروحانی

  18. یازهرا گفت:

    درود بردکترخرامین عزیز بسیجی همیشه باولایت

  19. بانوان گفت:

    بنازمت اقای دکتر
    حداقل یکی پیداشد که واقعیت رو بدون ترس بگه

  20. علی گفت:

    در دولت گذشته کی می توانست به دولت وریئس دولت کوچک ترین اهانتی کنه! الحمدلله امروز به برکت دولت اعتدال همه آزادند وجای هیچ نگرانی امنیتی نیست.

  21. M barzkar گفت:

    دست کثیف اصولگرا برا همه رو شده.
    دست دزدی واختلاس
    دست غارت مملکت
    دست نابودی جوانان

دیدگاه شما