یکشنبه 17 اردیبهشت 1396 - 9:57

سخنان عجیب یک امام جمعه در کهگیلویه و بویراحمد درباره برخی کاندیداها! (+سه نکته مهم)

امام جمعه قلعه رئیسی گفت: کسانی که در برنامه‌های خود به مطرود شدن از منظر امام راحل و فتنه گران متوسل می‌شود رأی دادن به چنین افرادی ظلم به امام، شهدا و ناسپاسی از نعمت نظام جمهوری اسلامی است.

 

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در جمع مردم به انتخابات پیشرو اشاره و به ویژگی انتخاب فرد اصلح در انتخابات اشاره و اظهارکرد: تکلیف شرعی ما انتخاب اصلح و باید حجت عقلی و شرعی داشته باشیم برای انتخاب و اگر کسی توان تشخیص را ندارد از اهل اطلاع و خبره سوال کند و اگر بدون تشخیص و حجت شرعی رای دادید مدیون حق الله و حق الناس هستیم.

امام جمعه قلعه‌رئیسی به ویژگی‌های انتخاب فرد اصلح اشاره و گفت: به کسانی که آمریکا و انگلیس از آنان حمایت می‌کنند یا راضی به انتخاب آنها هستند، کسانی که نهادهای ارزشی مثل سپاه را تخریب می‌کند، کسی که خط قرمز نظام را رعایت نکند، از فتنه‌گران حمایت کند، نیروهای ارزشی و انقلابی را متهم به تندرویی می‌کنند به شهدا و مدافعان حرم توهین می‌کند و کسانی که در برنامه‌های خود به مطرود شدن از منظر امام راحل و فتنه گران متوسل می‌شود رأی دادن به چنین افرادی ظلم به امام، شهدا و ناسپاسی از نعمت نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه قلعه رئیسی به ویژگی‌های مدیر انقلابی اشاره و یادآور شد: ولایت پذیر و ولایت‌مدار، استکبار ستیز خطوط قرمز نظام را حفظ کند، اهل توکل به خدا و ایمان به نصرت الهی داشته باشد و خدمت گذار مردم باشد و اولویت او منافع ملی باشد نه منافع شخصی و از دیگر ویژگی مدیر انقلابی کسی باشد که راستگو باشد و اخلاق محور باشد.

* اجبار مسؤولان به شرکت در ستاد انتخاباتی با تهدید به عزل

وی در ادامه خواستار اصل بی طرفی مسوولان در انتخابات شد و متذکر شد: اصل بی‌طرفی در انتخابات باید رعایت شود و انتظار مردم از دست اندرکاران انتخابات اجرای قانون، امانت داری و رعایت اصل بی‌طرفی است که پرهیز از هرگونه جانبداری از فرد یا جریان خاص است و حجت شرعی برای همه مسوولان است و متولیان برگزاری انتخابات باید ولایتمداری خود را در عمل اثبات کنند.

صلواتی عنوان کرد: اگر در انتخابات از یک فرد و جریانی طرفداری یا جانبداری شود سلامت انتخابات زیرسوال می‌رود و وقتی به مسوولان ارشد اجرائی یک منطقه‌ای زنگ می‌زنند می‌گویند از وضعیت فلان صندوق یا حداقل هوای ما را داشته باشد همه صندوق یک طرفه نباشد می‌گوید از فلان جریان نیرو بگذار تا برای شما هم در اعضای صندوق استفاده کنم و یا یک مسوول منطقه‌ای در استان به مسوولان تماس می‌گیرد و می‌گوید اگر ساعت خاص در ستاد فلان کاندید شرکت نکردید 10روز بعد از انتخابات شما را عزل می‌کنم ولی امیدوارم این شرایط برگزاری انتخابات تغییر کند.

* سه نکته مهم

به گزارش «بویر نیوز»، یادآوری سه نکته مهم در این باره خالی از لطف نیست:

– نکته مهمی که گویا بعضا از سوی سخنرانان و تریبون داران فراموش می شود اینست که همه 6 کاندیدای فعلی انتخابات ریاست جمهوری به تائید شورای نگهبان رسیده اند در حالی بسیاری از چهره های مطرح و البته مدعی ارزشی بودن نتوانستند از این فیلتر عبور کنند، ضمن اینکه نظارت شورای نگهبان قانون اساسی همچنان ادامه دارد و با یادآوری این مهم انتظار می رود سخنرانان در سخنان خود اگرچه علنا خط و ربط تعیین می کنند اما حداقل اینکه به اثبات کاندیدای خود بپردازند نه رای به هیچ کاندیدایی را با اتهامات واهی خیانت به نظام بنامند که قطعا همه کاندیداهای تعدادی رای خواهند داشت و در این صورت باید طرفداران آن دسته از کاندیداها را مخالفان نظام عنوان کرد که اصلا چنین چیزی صحیح نیست و خلاف مصالح عمومی کشور است.

– نکته مهم دیگر اینکه ائمه محترم جمعه باید رسالت خود را تشویق مردم برای حضوری حداکثری بدانند و برای افزایش مشارکت که اولویت نظام و دغدغه مقام معظم رهبری است، مردم را ترغیب نمایند نه با چنین الفاظی درخصوص کاندیداها سوظن ایجاد کنند و مردم را از مشارکت دلسرد کنند. موضوعی که واضح است اینکه با هر درصد مشارکتی رئیس جمهور انتخاب می شود و سرنوشت مملکت را در دست می گیرد اما قهر کردن با صندوق رای یعنی میدان دادن به بقیه که سرنوشت ما را تعیین کنند پس بهتر و منطقی تر اینست که هر کس در سرنوشت خود سهیم باشد.

– درپایان شایان ذکر است؛ پناهی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در استان کهگیلویه و بویراحمد در اقدامی قابل تامل به ریاست ستاد حجت الاسلام رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد و امید است ضمن اینکه دولتی ها پا را فراتر از قانون نگذارند و از بیت المال در له یا علیه کاندیدایی استفاده نکنند، غیردولتی هایی که امکاناتی از جمله همین تریبون ها را در اختیار دارند، چنین باشند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=229879
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. منصوراباد گفت:

    فقط رئیسی

  2. ناشناس گفت:

    بیو رای بدیم وخوت خرزو

  3. کرار گفت:

    به کی رای دهیم حاج اقا؟ لابد احمدی نژاد

  4. میثم گفت:

    تیپ وکلاس امام جمعه قلعه رییسی و رییس جمهور جیبوتی منه کشته

  5. بختیاری گفت:

    حرف مفت زده .به دل نگیرید

  6. ناشناس گفت:

    آقای امام جمعه، قضاوت اینگونه در مورد افراد عین بی تقوایی هست. بهتر است اول تقوای الهی را رعایت کنید بعد افاضات بفرمایید.

  7. م گفت:

    خاک تو سرت مغز فسیلی

دیدگاه شما