پنجشنبه 14 اردیبهشت 1396 - 16:51

تقدیر رئیس مجلس از عملکرد شایسته یک مدیر ملی کهگیلویه و بویراحمدی (+عکس)

تقدیر رییس مجلس از بنیاد شهید و امور ایثارگران برای برگزاري كنگرهاي بين المللي و ملي در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت
در سومین کنگره بین المللی حضرت ابوالفضل العباس (ع) از سوی دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی به پاس ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و برگزاري كنگره هاي بين المللي و ملي لوح سپاس و تقديري به حجت الاسلام و المسلمین شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اهدا شد که یارنسب مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد به نمایندگی این لوح را دریافت کرد.

به گزارش «بویر نیوز» به نقل از ایثار، سومین کنگره بین المللی حضرت ابوالفضل العباس (ع) به همت کانون فرهنگی هنری اندیشه و همكاري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ،سازمان ارتباطات ،سازمان صدا و سيما و ارتش جمهوري اسلامي ايران با هدف تبیین ابعاد شخصیتی قمر بنی هاشم(ع) و تجلیل از جانبازان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس با حضور جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر، حجه الاسلام اكرمي معاون فرهنگي نهاد رياست جمهوري و مسئولین ارتش جمهوری اسلامی ایران، دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ارتش، در سالن همایش این دانشگاه برگزار شد.

در این همایش که با هدف معرفی ابعاد شخصیتی قمر بنی هاشم(ع) و تجلیل از جانبازان سرافراز میهن اسلامی برگزار شد از رييس بنیاد شهید و امور ایثارگران كشور ومديركل فرهنگي و تبليغات بنياد و جمعي از فعالان ترويج فرهنگ ايثار و شهادت تجليل بعمل ام.

لازم به ذکر است در راستای تقدیر از جمعی از مسئولین ارتش و بنیاد، لوح تقدیری از سوی دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی به حجت الاسلام و المسلمین شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اهدا شد که یارنسب مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد به نمایندگی این لوح را دریافت کرد.

در این کنگره از حجت الاسلام و المسلمین شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان متولي و پرچمدار توسعه و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در کشور، اسکندر یارنسب مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد به عنوان مروج نمونه فرهنگ ایثار و شهادت در برگزاري كنگره ها ي بين المللي و ملي با اهدای لوح تقدیر و سپاس قدردانی شد.

به گزارش «بویر نیوز»،دکتر لاریجانی بارها در برنامه ها و کنگره های بنیاد شهید حضور داشته است و عملکرد یارنسب در طرح ریزی و اجرای این برنامه ها باعث شده است تا بنیاد شهید و امور ایثارگران عملکرد درخشانی داشته باشد.

یارنسب از فرزندان شایسته استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیران شایسته ملی استان است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=229615
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. خسرو جبيره گفت:

    درود بر حاج يارنسب بزرگ و عزيز ومردمدار و جانباز سرافراز دفاع مقدس

  2. فریبرز گفت:

    دوستان و هم ولایتی های عزیز باید حق قانونی و سهم از دست رفته استان نفت خیز مونه رو از بودجه. ملی. هر طور شده گرفت. خیلی خیلی محروم واقع شدیم و نباید از گرفتن یه لوح. ذوق زده شیم همین رییس مجلس با لابی قوی که داره بودجه مملکت رو اونجایی که میخواد تصویب میکنه. و فقط یه لوح میده به ما،!

  3. جهانتاب گفت:

    عرض تبریک وآرزوی توفیق روز افزون خدمت جناب اسکندر یارنسب چهره ی برجسته ی استان درسطح ملی….

  4. یاری زاده گفت:

    به دوست عزیزم حاج اقای یارنسب که از مفاخر استان میباشد تبریک میگویم

دیدگاه شما